Ολοι αναγνωρίζουν ότι ο Ματίας Μίλερ είναι ο μάνατζερ που έβγαλε τη Volkswagen από τη χειρότερη κρίση της ιστορίας της. Ο άνθρωπος που ανανέωσε την πανευρωπαϊκώς (κάποιες χρονιές και παγκοσμίως) κορυφαία σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία.

Και οι μέτοχοι της VW τα αναγνωρίζουν αυτά. Αλλά δεν μπόρεσαν να περιμένουν δύο ακόμη χρόνια για να λήξει η θητεία τού ηλικίας 64 ετών μάνατζερ, ο οποίος ανέλαβε αμέσως μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου της παραποίησης των εκπομπών ρύπων των πετρελαιοκίνητων VW, το φθινόπωρο του 2015.


«Δεν μπορούσαν να περιμένουν»
είναι η κρατούσα αιτία. Και ζήτησαν την παραίτησή του –την οποία εκείνος ιπποτικά έδωσε –για να διορίσουν στη θέση του τον κατά πέντε χρόνια νεότερο Χέρμπερτ Ντίες. Ενα μάνατζερ που, αν μη τι άλλο, δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για το σκάνδαλο… καθοσιώσεως της VW. Διότι εντάχθηκε στη διοικητική ομάδα του ομίλου ως επικεφαλής της επωνυμίας VW το καλοκαίρι του 2015 προερχόμενος από την ανταγωνίστρια BMW.

«Ο Ντίες επιλέχθηκε για την ικανότητά του να προωθήσει εν μέσω κρίσης τις αλλαγές εκείνες στην επωνυμία VW που και την κερδοφορία της αύξησαν και θέσεις εργασίας διέσωσαν την τελευταία στιγμή» δήλωσε στο Bloomberg στέλεχος της γερμανικής εταιρείας που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ