Περίπου δύο χρόνια ζωής μετρά η εταιρεία Φιλεντέμ, αλλά έχει καταφέρει να αφήσει το στίγμα της στην αγορά των τροφίμων.
Η εταιρεία παράγει και εμπορεύεται παραδοσιακά προϊόντα διατροφής χωρίς συντηρητικά. Το 80% του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της προέρχεται από την Κρήτη.
«Προσπαθήσαμε και καταφέραμε να φέρουμε στο τραπέζι του καταναλωτή διατροφικές συνήθειες των αρχών του περασμένου αιώνα. Τα νέα παιδιά, οι νέοι αγρότες στην Κρήτη και στην υπόλοιπη Ελλάδα ανασυντάσσονται και διεκδικούν αυτό που αξίζει να πάρουν από τη μάνα γη και την παραγωγή. Είναι απίστευτο αλλά η Ελλάδα παράγει. Κάθε προϊόν που φτιάχνουμε και εντάσσουμε στη συλλογή μας είναι κάτι το διαφορετικό και δεν μοιάζει με κανένα ανταγωνιστικό. Είναι καινοτόμα προϊόντα φτιαγμένα με συνταγές των προγιαγιάδων μας. Για παράδειγμα, παξιμαδάκι από 100% χαρουπάλευρο, παξιμάδι από 100% κριθάρι, πετιμέζι με αρμπαρόριζα, χαρουπόμελο, ελληνικό φυστικοβούτυρο από 100% σερραϊκό φιστίκι και πλήθος άλλων προϊόντων με κορυφαίο συστατικό τους είτε στη γεύση είτε στη συντήρηση το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο» αναφέρει στο «Βήμα της Κυριακής» ο διευθυντής πωλήσεων της Φιλεντέμ κ. Παύλος Παύλου.
Αγνά προϊόντα
Η Φιλεντέμ συνεργάζεται με 200 και πλέον παραγωγούς. Μεταξύ αυτών, περιλαμβάνονται μοναστήρια με δική τους παραγωγή, ή γυναικείοι σύλλογοι που κύριο μέλημά τους είναι το αγνό προϊόν.
«Επιδιώκουμε να αναδείξουμε την ανεκτίμητη αξία των φυτών και των βοτάνων της κρητικής γης που παράγουν ένα διαφορετικό μέλι, ένα διαφορετικό τυρί, κρασί, παξιμάδι κ.λπ.» εξηγεί ο κ. Παύλου και προσθέτει: «Μέσα από τα προϊόντα της Φιλεντέμ αναβιώνουν οι γεύσεις της παραδοσιακής Κρήτης. Προσέξαμε ότι όλες οι συνταγές του 1920 – 1940 που υλοποιήσαμε είναι χωρίς γλυκαιμικό φορτίο, και αυτό ακολουθήσαμε. Χαιρόμαστε που κάθε νέο παιδί από την Κρήτη και την υπόλοιπη Ελλάδα πρώτα σε εμάς θα παρουσιάσει κάθε έξυπνη διατροφική ιδέα του».
Σήμερα τα προϊόντα Φιλεντέμ βρίσκονταισε όλα τα καταστήματα Σκλαβενίτης και Μαρινόπουλος νυν Σκλαβενίτης.
Σύμφωνα με τον κ. Παύλου η Φιλεντέμ έχει αναπτύξει όλες τις κατηγορίες της διατροφικής αλυσίδας: αρτοσκευάσματα, ζυμαρικά, τυροκομικά, όσπρια, αλεύρια, μέλια, ελιές, ελαιόλαδο, μαρμελάδες, γλυκά κουταλιού, χαλβάδες χωρίς ζάχαρη, αρωματικά φυτά, βότανα, μπαχαρικά κ.ά.
Η διείσδυση στο εξωτερικό με πρώτο σταθμό την Ευρώπη είναι μέσα στους στόχους της Φιλεντέμ, αφού όπως υποστηρίζει η διοίκηση της εταιρείας, η ζήτηση για ελληνικά προϊόντα υψηλής ποιότητας είναι διαρκής.
«Κάνουμε πολύ προσεκτικά βήματα και θέλουμε πρώτα να εξαντλήσουμε την εγχώρια αγορά και έπειτα να κοιτάξουμε μεγάλες αγορές του εξωτερικού όπου σήμερα πουλάμε μόνο σε μικρά delicatessen σε όλη την Ευρώπη» διευκρινίζει ο κ. Παύλου.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ