Η Coca-Cola Τρία Εψιλον είναι μέλος του ομίλου Coca-Cola Hellenic Bottling Company που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές προϊόντων της The Coca-Cola Company παγκοσμίως, με παρουσία σε 28 χώρες. Με σταθερή παρουσία στη χώρα από το 1969, η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στη στρατηγική της να στηρίζει με επενδύσεις και πρωτοβουλίες την οικονομία, την ανάπτυξη και την απασχόληση της χώρας.
Την τελευταία διετία η Coca-Cola Τρία Εψιλον έχει υλοποιήσει επενδύσεις συνολικού ύψους 37 εκατ. ευρώ στα εργοστάσιά της: 24 εκατ. ευρώ στο Megaplant του Σχηματαρίου (έργα αναβάθμισης γραμμών για την παραγωγή νέων συσκευασιών προϊόντων και έργα βελτίωσης περιβαλλοντικής και ενεργειακής απόδοσης) και 13 εκατ. ευρώ στη μονάδα του Αιγίου όπου παράγεται το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ (νέα γραμμή τελευταίας τεχνολογίας, που επιτυγχάνει περαιτέρω μείωση του πλαστικού και αναβάθμιση γραμμής παραγωγής φυσικού μεταλλικού νερού ΑΥΡΑ 500 γραμμ. και 1,5 λίτρου PET για παραγωγή οικολογικής συσκευασίας twist –με 24% λιγότερη χρήση πλαστικού).
Οι επενδύσεις και η δραστηριότητα της εταιρείας έχουν στόχο να δημιουργήσουν προστιθέμενη αξία που μένει στην Ελλάδα.
Το Σχηματάρι Megaplant είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής χυμών και αναψυκτικών στην Ελλάδα και υλοποιήθηκε με επένδυση 24 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα προχώρησε στην ανέγερση 21.000 τ.μ. νέων εγκαταστάσεων σε μια έκταση 120.000 τ.μ., για την επέκταση και αυτοματοποίηση των αποθηκευτικών εγκαταστάσεων και παραγωγικών υποδομών της μονάδας.
l Πρόκειται για την 7η μεγαλύτερη μονάδα των 28 χωρών του ομίλου Coca-Cola HBC και λειτουργεί από τις 24 Ιουλίου 2017.
l Απασχολούνται περισσότεροι από 400 εργαζόμενοι.
l Διαθέτει 4 εξειδικευμένα εργαστήρια ελέγχου ποιότητας.
l Tο Σχηματάρι αποτελεί την καρδιά της εταιρείας για το παραγωγικό, αποθηκευτικό και διανεμητικό της δίκτυο: διαθέτει 18 γραμμές παραγωγής –90% της συνολικής δυναμικότητας γραμμών της Coca-Cola Τρία Εψιλον -, εκεί παράγεται το 96% των αναψυκτικών της εταιρείας και το 100% των χυμών.
l Παράγει τον μεγαλύτερο αριθμό διαφορετικών συσκευασιών προϊόντων στον κλάδο (πάνω από 200 SKUs) –Παράγονται συνολικά 65.000.000 κιβώτια τον χρόνο και 189 διαφορετικές συσκευασίες.
l Λειτουργεί τo μεγαλύτερo κέντρo διακίνησης στον κλάδο των αναψυκτικών και ένα από τα μεγαλύτερα στον κλάδο αναψυκτικών και ποτών στη χώρα, πραγματοποιώντας το 67% του όγκου πωλήσεων της εταιρείας στην Ελλάδα και το 100% της εξαγωγικής δραστηριότητας της εταιρείας. (Το Σχηματάρι Megaplant πραγματοποιεί το σύνολο της εξαγωγικής δραστηριότητας της εταιρείας σε αναψυκτικά και χυμούς. Αυτή τη στιγμή οι εξαγωγές της εταιρείας αποτελούν το 6% περίπου του όγκου παραγωγής. Κύρια αγορά είναι η Βουλγαρία, όπου η εταιρεία καλύπτει το 100% των αναγκών της αγοράς της γειτονικής χώρας σε αναψυκτικά Coca-Cola και Sprite σε κουτί αλουμινίου.)
l Εξυπηρετούνται έως 300 φορτηγά κάθε ημέρα.
Η CocaΤρία Εψιλον, λειτουργώντας ως Σύστημα με την Cocaστην Ελλάδα,δημιουργεί με τη δραστηριότητά της προστιθέμενη αξία που μένει στην Ελλάδα.
Ειδικότερα:
l Από τη συνολική δραστηριότητα δημιουργείται προστιθέμενη αξία ύψους 924 εκατ. ευρώ. Αυτή είναι ίση με το 0,5% του ΑΕΠ και περιλαμβάνει φορολογικά έσοδα, μισθούς και κέρδη από τη δραστηριότητα των εταιρειών, των συνεργατών και των προμηθευτών τους.
l Για κάθε ένα ευρώ προστιθέμενης αξίας του Συστήματος δημιουργούνται άλλα επτά ευρώ στην ελληνική οικονομία.
l Η CocaΤρία Εψιλον και η Cocaστην Ελλάδα υποστηρίζουν άμεσα και έμμεσα 21.300 θέσεις εργασίας και το εισόδημα 54.000 ανθρώπων.
l Απασχολούν 1.844 εργαζομένους –σχεδόν έναν στους δύο εργαζομένους του κλάδου αναψυκτικών στην Ελλάδα.
l Παράλληλα, η δραστηριότητά τους υποστηρίζει 12.400 άμεσες θέσεις εργασίας για τους συνεργάτες στο χονδρεμπόριο, στο λιανεμπόριο και στις επιχειρήσεις εστίασης (HO.RE.CA.)
l Κάθε άμεση θέση εργασίας υποστηρίζει έμμεσα άλλες 11 θέσεις εργασίας στην ελληνική οικονομία.
l Η CocaΤρία Εψιλον μαζί με την Cocaστην Ελλάδα συνεισφέρουν, άμεσα ή έμμεσα, το 1% των φορολογικών εσόδων του ελληνικού κράτους.
l Τα εισοδήματα, τα φορολογικά έσοδα και τα κέρδη που υποστηρίζουν για τους εμπορικούς συνεργάτες φτάνουν τα 462 εκατ. ευρώ.
Νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια

Εμφαση στη μείωση της ζάχαρης, προσφέροντας περισσότερες γευστικές επιλογές στον καταναλωτή, δίνει η νέα παγκόσμια στρατηγική της Coca-Cola. Στο πλαίσιο αυτό η Coca-Cola κυκλοφόρησε για πρώτη φορά και με επιτυχία στην ελληνική αγορά τη νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια που προστέθηκε στις τέσσερις επιλογές που ήδη απολαμβάνουν οι έλληνες καταναλωτές: την Coca-Cola Αυθεντική Γεύση, την Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Μηδέν Θερμίδες, την Coca-Cola Light και την Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Χωρίς Καφεΐνη. Η νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια έχει τη γνωστή και αγαπημένη γεύση που περιμένει κανείς από την Coca-Cola.

Κυκλοφορώντας σε παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα, το νέο προϊόν παράγεται από την Coca-Cola Tρία Εψιλον στo megaplant Σχηματαρίου, το μεγαλύτερο εργοστάσιο εμφιάλωσης και διανομής αναψυκτικών και χυμών της χώρας.
Το νέο προϊόν είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας, «Our Way Forward». Μια στρατηγική που έχει κεντρικό μέλημά της τη μείωση της ζάχαρης και περισσότερες επιλογές, πάντα με υπέροχη γεύση.
Η Coca-Cola στην Ελλάδα είναι πρωτοπόρος αυτής της νέας παγκόσμιας στρατηγικής, καθώς:
l Ηδη προσφέρει τέσσερις διαφορετικές επιλογές Coca-Cola και επιλογές με λίγες ή καθόλου θερμίδες για όλα τα βασικά αναψυκτικά της, όπως η Fanta και η Sprite.
l Από την παρουσίαση της Coca-Cola Light το 1986, έχει προσφέρει στους έλληνες καταναλωτές συνολικά 12 νέα προϊόντα με μειωμένη ή καθόλου ζάχαρη.
l Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει μειώσει σχεδόν 20% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών της κατά μέσο όρο.
l Το 2017 ενισχύει την προώθηση προϊόντων Coca-Cola χωρίς ζάχαρη, ώστε να τα γνωρίσουν ακόμα περισσότεροι καταναλωτές.
Η Λίλιαν Νεκταρίου, γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, ανέφερε: «Eίμαστε υπερήφανοι που η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα παγκοσμίως που παρουσίασε τη νέα επιλογή Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια.
Η ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola που πρωτοκυκλοφόρησε στην Ελλάδα εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουμε οι περισσότεροι να περιορίσουμε τη ζάχαρη που καταναλώνουμε, χωρίς να θυσιάσουμε την υπέροχη γεύση. Η παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα του νέoυ προϊόντος Coca-Cola αντανακλά τη μακρά ιστορία της εταιρείας να καινοτομεί τοπικά. Σήμερα, το 75% των πιο επιτυχημένων μαρκών μας έχει δημιουργηθεί σε διαφορετικές χώρες σε όλον τον κόσμο και όχι κεντρικά».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ