Η εξειδίκευση, η συμμετοχή του πελάτη στη δημιουργία του γλυκού και η αγάπη για το προφιτερόλ αποτελούν τους βασικούς λόγους επιτυχίας του ζαχαροπλαστείου Choureal από τη Θεσσαλονίκη που θα αναπτυχθεί σύντομα με franchise. Το ζαχαροπλαστείο έχει περισσότερους από 70.000 πελάτες και ετοιμάζει τα επόμενα βήματα.
Η πρωτότυπη ιδέα ανήκει στον Μάιλς Σκλήρη, ο οποίος μπορεί να σπούδασε Χημεία, να εργάστηκε στις οικογενειακές επιχειρήσεις ένδυσης και ενέργειας, αλλά η αγάπη για το γλυκό τον κέρδισε και είναι πλέον ο ιδιοκτήτης του Choureal. To concept όμως εξελίχθηκεμαζί μετους Αλίκη Συμεωνίδου και Παναγιώτη Σκλήρη. Το Choureal ιδρύθηκε το 2014 από την αγάπη για το συγκεκριμένο γλυκό, το προφιτερόλ.

Εξειδίκευση, ποιότητα και αμεσότητα

«Ενα ζαχαροπλαστείοπου θα εστίαζε σε ένα μόνο γλυκό θα μπορούσε να προσφέρει πάντοτε ολόφρεσκα προϊόντα, αλλά συγχρόνως να είναι αφιερωμένο στη συνεχή βελτίωσή του. Πιστεύουμε ότι το μέλλον της premium εστίασης είναι η εξειδίκευση, η υψηλή ποιότητα αλλά και η αμεσότητα. Το προφιτερόλ μας παρασκευάζεται μπροστά στον πελάτη τη στιγμή που το παραγγέλνει, οπότε και αυτός συμμετέχει ενεργά στη δημιουργία του δικού του γλυκού. Επίσης στο Choureal παρασκευάζουμε ό,τι έχει σχέση με τη ζύμη των σου, όπως φρέσκα εκλέρ, παρί μπρεστ αλλά και χειροποίητο παγωτό» μας είπε ο κ. Σκλήρης.
Το ζαχαροπλαστείο ξεκίνησε από το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τον ίδιο «όσο αυξανόταν η ανταπόκριση του κόσμου, τόσο ενισχυόταν το μαγαζί εσωτερικά σε προϊόντα και σε εξοπλισμό. Για παράδειγμα, την πρώτη ημέρα λειτουργίας το ζαχαροπλαστείο προσέφερε μόνο προφιτερόλ με δύο επιλογές σοκολάτας. Εναν χρόνο μετά οι επιλογές στις γεύσεις σοκολάτας ξεπερνούσαν τις 5. Επίσης προσθέσαμε τα εκλέρ, τα οποία παράγονται καθημερινά από το μηδέν και είναι αυστηρά ημέρας. Στην πορεία προστέθηκαν σου καραμελέ, τα παρί μπρεστ και τον τελευταίο χρόνο το παγωτό μας. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου έτους λειτουργίας κατασκευάστηκε ένα κεντρικό εργαστήριο το οποίο παρασκευάζει καθημερινά τις κρέμες, τις σοκολάτες και τα παγωτά του ζαχαροπλαστείου και εδώ και λίγους μήνες είναι πλήρως εξοπλισμένο να υποστηρίξει τις ανάγκες περισσότερων νέων καταστημάτων Choureal. Οι πελάτες το 2016 ξεπέρασαν τους 70.000 και η παρασκευή σοκολάτας τους 20 τόνους».

Χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ για αναβάθμιση

Μέχρι στιγμής, το ζαχαροπλαστείο έχει λάβει το βραβείο νεανικής επιχειρηματικότητας Stelios Awards, του Sir Stelios Hatziioannou. Επίσης πρόσφατα εγκρίθηκε χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ για αναβάθμιση του εργαστηρίου του, ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις για νέα καταστήματα σε διάφορα σημεία της Ελλάδος.
Αναφέρεται ότι το βραβείο του Sir Χατζηιωάννου είναι ετήσιο και αφορά νέους επιχειρηματίες ενώ σημειώνει ότι «είναι πολύ σημαντική βοήθεια αυτή που παρέχει στις επιχειρήσεις μέσα στην κρίση. Η ρευστότητα βοηθάει μια νέα επιχείρηση να σταθεροποιηθεί και να κοιτάζει το μέλλον με μεγαλύτερη σιγουριά. Αυτή τη φορά συμμετείχαν 89 νέεςεπιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα και από όλο το επιχειρηματικόφάσμα. Πληρούσαμε κάποιες προϋποθέσεις, περάσαμε από συνέντευξη καθώς και από κάποιονλογιστικό έλεγχο. Είμαστε ανάμεσα στους 9 νικητέςκαι είναι μεγάλη τιμή, καθώς υπήρχαν και άλλεςπολλές αξιόλογες ιδέεςκαι επιχειρήσεις! Πιστεύω ότι, εκτός από την προσπάθειακαι την πρωτοτυπία του concept μας, ρόλο έπαιξε η ανοδική πορεία του Choureal σε όλους τους τομείς, καθώς και τα λόγια του κόσμου στα social mediaγια το γλυκό μας».
Αναφέρεται ότι το Choureal συμπληρώνει δυόμισι χρόνιαλειτουργίας στην οδό Παλαιών ΠατρώνΓερμανού, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Μέχρι στιγμής είναι το μοναδικό κατάστημα, αλλάείναι πολύ κοντά στο επόμενο βήμα.
Οσον αφορά τα επεκτατικά σχέδια της εταιρείας, όπως ανέφερε ο επιχειρηματίας, έχουν σχεδιάσει έναν τρόπο λειτουργίας franchise για ορισμένα επιλεγμένα σημεία στην Ελλάδα, τα οποία θα μπορούσαν να υποστηρίξουν ένα premium προϊόν.Βασική προϋπόθεση είναι οποιοδήποτε νέο κατάστημα να διατηρεί την υψηλή ποιότητα στο ακέραιο, σύμφωνα με το αρχικό κατάστημα. Μακροπρόθεσμα μπορεί να υπάρξει και το ενδιαφέρον για αγορές του εξωτερικού.

HeliosPlus