από metereologos.gr
Σάββατο 26 Μαΐου 2018
 
 

Μπίζνες με προφιτερόλ

Αναπτύσσεται με franchise το ζαχαροπλαστείο Choureal από τη Θεσσαλονίκη που απέσπασε βραβείο νεανικής επιχειρηματικότητας
Μπίζνες με προφιτερόλ
Το ζαχαροπλαστείο Choureal έχει περισσότερους από 70.000 πελάτες και η παρασκευή σοκολάτας ξεπερνά τους 20 τόνους
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Η εξειδίκευση, η συμμετοχή του πελάτη στη δημιουργία του γλυκού και η αγάπη για το προφιτερόλ αποτελούν τους βασικούς λόγους επιτυχίας του ζαχαροπλαστείου Choureal από τη Θεσσαλονίκη που θα αναπτυχθεί σύντομα με franchise. Το ζαχαροπλαστείο έχει περισσότερους από 70.000 πελάτες και ετοιμάζει τα επόμενα βήματα.

Η πρωτότυπη ιδέα ανήκει στον Μάιλς Σκλήρη, ο οποίος μπορεί να σπούδασε Χημεία, να εργάστηκε στις οικογενειακές επιχειρήσεις ένδυσης και ενέργειας, αλλά η αγάπη για το γλυκό τον κέρδισε και είναι πλέον ο ιδιοκτήτης του Choureal. To concept όμως εξελίχθηκε μαζί με τους Αλίκη Συμεωνίδου και Παναγιώτη Σκλήρη. Το Choureal ιδρύθηκε το 2014 από την αγάπη για το συγκεκριμένο γλυκό, το προφιτερόλ.

Εξειδίκευση, ποιότητα και αμεσότητα

«Ενα ζαχαροπλαστείο που θα εστίαζε σε ένα μόνο γλυκό θα μπορούσε να προσφέρει πάντοτε ολόφρεσκα προϊόντα, αλλά συγχρόνως να είναι αφιερωμένο στη συνεχή βελτίωσή του. Πιστεύουμε ότι το μέλλον της premium εστίασης είναι η εξειδίκευση, η υψηλή ποιότητα αλλά και η αμεσότητα. Το προφιτερόλ μας παρασκευάζεται μπροστά στον πελάτη τη στιγμή που το παραγγέλνει, οπότε και αυτός συμμετέχει ενεργά στη δημιουργία του δικού του γλυκού. Επίσης στο Choureal παρασκευάζουμε ό,τι έχει σχέση με τη ζύμη των σου, όπως φρέσκα εκλέρ, παρί μπρεστ αλλά και χειροποίητο παγωτό» μας είπε ο κ. Σκλήρης.

Το ζαχαροπλαστείο ξεκίνησε από το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τον ίδιο «όσο αυξανόταν η ανταπόκριση του κόσμου, τόσο ενισχυόταν το μαγαζί εσωτερικά σε προϊόντα και σε εξοπλισμό. Για παράδειγμα, την πρώτη ημέρα λειτουργίας το ζαχαροπλαστείο προσέφερε μόνο προφιτερόλ με δύο επιλογές σοκολάτας. Εναν χρόνο μετά οι επιλογές στις γεύσεις σοκολάτας ξεπερνούσαν τις 5. Επίσης προσθέσαμε τα εκλέρ, τα οποία παράγονται καθημερινά από το μηδέν και είναι αυστηρά ημέρας. Στην πορεία προστέθηκαν σου καραμελέ, τα παρί μπρεστ και τον τελευταίο χρόνο το παγωτό μας. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου έτους λειτουργίας κατασκευάστηκε ένα κεντρικό εργαστήριο το οποίο παρασκευάζει καθημερινά τις κρέμες, τις σοκολάτες και τα παγωτά του ζαχαροπλαστείου και εδώ και λίγους μήνες είναι πλήρως εξοπλισμένο να υποστηρίξει τις ανάγκες περισσότερων νέων καταστημάτων Choureal. Οι πελάτες το 2016 ξεπέρασαν τους 70.000 και η παρασκευή σοκολάτας τους 20 τόνους».

Χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ για αναβάθμιση

Μέχρι στιγμής, το ζαχαροπλαστείο έχει λάβει το βραβείο νεανικής επιχειρηματικότητας Stelios Awards, του Sir Stelios Hatziioannou. Επίσης πρόσφατα εγκρίθηκε χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ για αναβάθμιση του εργαστηρίου του, ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις για νέα καταστήματα σε διάφορα σημεία της Ελλάδος.

 Αναφέρεται ότι το βραβείο του Sir Χατζηιωάννου είναι ετήσιο και αφορά νέους επιχειρηματίες ενώ σημειώνει ότι  «είναι πολύ σημαντική βοήθεια αυτή που παρέχει στις επιχειρήσεις μέσα στην κρίση. Η ρευστότητα βοηθάει μια νέα επιχείρηση να σταθεροποιηθεί και να κοιτάζει το μέλλον με μεγαλύτερη σιγουριά. Αυτή τη φορά συμμετείχαν 89 νέες επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα και από όλο το επιχειρηματικό φάσμα. Πληρούσαμε κάποιες προϋποθέσεις, περάσαμε από συνέντευξη καθώς και από κάποιον λογιστικό έλεγχο. Είμαστε ανάμεσα στους 9 νικητές και είναι μεγάλη τιμή, καθώς υπήρχαν και άλλες πολλές αξιόλογες ιδέες και επιχειρήσεις! Πιστεύω ότι, εκτός από την προσπάθεια και την πρωτοτυπία του concept μας, ρόλο έπαιξε η ανοδική πορεία του Choureal σε όλους τους τομείς, καθώς και τα λόγια του κόσμου στα social media για το γλυκό μας»

Αναφέρεται ότι το Choureal συμπληρώνει δυόμισι χρόνια λειτουργίας στην οδό Παλαιών Πατρών Γερμανού, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Μέχρι στιγμής είναι το μοναδικό κατάστημα, αλλά είναι πολύ κοντά στο επόμενο βήμα.

Οσον αφορά τα επεκτατικά σχέδια της εταιρείας, όπως ανέφερε ο επιχειρηματίας, έχουν σχεδιάσει έναν τρόπο λειτουργίας franchise για ορισμένα επιλεγμένα σημεία στην Ελλάδα, τα οποία θα μπορούσαν να υποστηρίξουν ένα premium προϊόν. Βασική προϋπόθεση είναι οποιοδήποτε νέο κατάστημα να διατηρεί την υψηλή ποιότητα στο ακέραιο, σύμφωνα με το αρχικό κατάστημα. Μακροπρόθεσμα μπορεί να υπάρξει και το ενδιαφέρον για αγορές του εξωτερικού.


HeliosPlus
Οικονομία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (1)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Choureal, στ' αλήθεια. | 05/08/2017 13:32
    Μπράβο, παιδιά! Και μπράβο στη Θεσσαλονίκη που αγκαλιάζει πάντα τέτοια εγχειρήματα. Εύχομαι επιτυχία και αναγνώριση όσο και τα Σουτζουκάκια Ρογκότη. Διαχρονική και για τις γενεές πάσες.
    jimmy
    απάντηση10
     
-