«Η Ελλάδα διαγράφει μια φανταστική πορεία τη φετινή χρονιά», δήλωσε ο πρόεδρος του Tui Care Foundation και μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου του Tui Group κ. Τόμας Ελλερμπεκ, τονίζοντας την πρόθεση του ομίλου να αναπτύξει περαιτέρω το ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιό του στην Ελλάδα, αλλά και τον τομέα της κρουαζιέρας στον οποίο έχει επενδύσει τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, επισήμανε ως αρνητική την επιβολή ενός νέου φόρου, του φόρου διαμονής και σημείωσε ότι το θέμα θα συζητηθεί στο άμεσο διάστημα με την κυβέρνηση. Ενώ ο ταξιδωτικός οργανισμός θα εργασθεί με όλους τους συνεργάτες ξενοδόχους στην Ελλάδα για να ελαχιστοποιήσει τις αρνητικές συνέπειες.

Ο κ. Ελλερμπεκ βρέθηκε στο Ηράκλειο τη Δευτέρα με αφορμή την παρουσίαση του πιλοτικού προγράμματος που ξεκινά για πρώτη φορά στην Ελλάδα και στην Κρήτη και επιχειρεί να συνδέσει τον αγροδιατροφικό τομέα, με τον τουρισμό και την αειφορία.

Στόχος του κορυφαίου ταξιδιωτικού ομίλου είναι να αναπτύξει την παρουσία του στην Κρήτη με άξονα την αυθεντική εμπειρία και τα τοπικά προϊόντα, τα οποία θα καλλιεργούνται με αειφόρες μεθόδους. Η Κρήτη αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους προορισμούς για τις αγορές της Tui, διαθέτοντας εκτός από τη φυσική ομορφιά, πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και τοπική παραγωγή. Μάλιστα εφέτος η αύξηση των κρατήσεων από τη γερμανική αγορά για την Κρήτη ανέρχεται σε ποσοστό 30%.

Στο πρόγραμμα που ξεκινά εστιάζοντας στο κρασι και το λάδι συμμετέχουν περίπου 100 επιχειρήσεις – παραγωγοί, καθώς και επτά ξενοδοχεία (Atlantica, Aquila, Aldemar Resorts, Sbokos Hotel Group, TUI Magic Life, Creta Maris, Tui Sensatori).

Πιο συγκεκριμένα, η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στη δημιουργία ενός δικτύου που συνδέει τον τουρισμό με την αγροτική παραγωγή, καθώς αποτελούν την κύρια πηγή εισοδήματος στον προορισμό. Το πρόγραμμα έχει διάρκεια τρία χρόνια και επτά παραδοσιακά κρητικά αμπέλια θα προωθηθούν ιδιαίτερα μέσω της παραγωγής τοπικών κρασιών.

Παράλληλα αναπτύσσεται ένα πρόγραμμα εκδρομών από τον ταξιδιωτικό οργανισμό, ώστε οι παραθεριστές να επισκέπτονται τοπικούς χώρους παραγωγής και να επικοινωνούν απευθείας με τους αμπελοκαλλιεργητές.

Η προώθηση του έργου ανακοινώθηκε τον Μάρτιο στο πλαίσιο της Δεθνούς Εκθεσης Βερολίνου ΙΤΒ. Μετά την ίδρυση του Tui Care Foundation το 2016, επιλέχθηκαν τα πρώτα 30 έργα σε 25 χώρες, τα οποία χρηματοδοτούνται εφέτος. Συνολικά διατίθενται περισσότερα από τέσσερα εκατ. ευρώ για την προώθηση του βιώσιμου τουρισμού παγκοσμίως. Μέχρι το 2020 η συνεισφορά αυτή θα ανέλθει σταδιακά έως τα δέκα εκατ. ευρώ.