από metereologos.gr
Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018
 
 

Ορεστιάδα - Τορόντο, μία Green Cola δρόμος

Μια επιχειρηματική συμφωνία μέσα από το Go International της Eurobank, η ελληνική Green Cola συνάντησε την καναδική Kolonaki Group
Ορεστιάδα - Τορόντο, μία Green Cola δρόμος
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Μιλώντας για ευκαιρίες και μάλιστα σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που ζει τη μεγαλύτερη οικονομική κρίση της νεότερης ιστορίας της, η προώθηση του ελληνικού brand name παγκοσμίως, η ενίσχυση των εξαγωγών είναι επάνω - επάνω στη λίστα των προτεραιοτήτων. Είναι ελπιδοφόρο ότι όλο και περισσότεροι έλληνες εξαγωγείς ανοίγουν δρόμους σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού και τα ελληνικά προϊόντα προσελκύουν μεγάλους διεθνείς αγοραστές. Στην προσπάθεια αυτή, κάθε θεσμική πρωτοβουλία βοηθά και δρα πολλαπλασιαστικά. Μια τέτοια πρωτοβουλία είναι η διοργάνωση επιχειρηματικών αποστολών Go International που υλοποιεί από το 2010 η Eurobank. Πέρυσι, στη διοργάνωση Go της Αθήνας, η ελληνική Green Cola συνάντησε την καναδική Kolonaki Group και κέρδισε μια ακόμα μεγάλη αγορά, την αγορά του Καναδά.Μια ελληνική εταιρεία δημιούργησε ένα καινοτόμο προϊόν, αντικαθιστώντας τη ζάχαρη με τη στέβια, κατάφερε να απενοχοποιήσει την κατανάλωση αναψυκτικών και να εισάγει την έννοια της υγιεινής διατροφής σε μια κατηγορία ποτών που έχει κατηγορηθεί πολύ ως ανθυγιεινή παντού στον κόσμο. Δεν είναι τυχαίο ότι μέσα σε μια μόλις πενταετία, η Green Cola εκτοξεύθηκε σε πωλήσεις και μέσα στην τελευταία διετία (από το 2015 ως σήμερα) κατάφερε να κερδίσει τη θέση της σε 22 αγορές του εξωτερικού. Και αν επιτυχημένος είσαι όταν σε αντιγράφουν, η ελληνική Green Cola πέτυχε ακριβώς αυτό. Να την αντιγράψουν ακόμα και οι μεγαλύτεροι παγκοσμίως ανταγωνιστές της.

Από το 2011 η Green Cola Hellas δραστηριοποιείται στην παραγωγή και εμφιάλωση αναψυκτικών. Εχοντας λανσάρει μια νέα κατηγορία αναψυκτικών με σαφή προσανατολισμό στην υγιεινή διατροφή, αφαίρεσε τη ζάχαρη αντικαθιστώντας την με το φυσικό γλυκαντικό στέβια. Δημιουργώντας ένα προϊόν υψηλής γευστικής αξίας, αυθεντικό, με μοναδικά χαρακτηριστικά, κατάφερε να προσελκύσει καταναλωτές που δεν προτιμούσαν αναψυκτικά, για λόγους υγείας ή διατροφής.

Στηριζόμενη στην επιτυχημένη πορεία της Ενωσης Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών Ορεστιάδας, με περισσότερο από 50 χρόνια εμπειρίας στην εμφιάλωση αναψυκτικών, η Green Cola κατάφερε μέσα σε μια πενταετία ζωής να παρουσιάζει έναν πολύ υψηλό ρυθμό ανάπτυξης κερδίζοντας συνεχώς μερίδιο στην εγχώρια αγορά. Από το 2014 είναι δεύτερη στην κατηγορία αναψυκτικών τύπου cola διαθέτοντας μερίδιο 8% στα σουπερμάρκετ και 6% στο σύνολο της αγοράς, μεγαλώνοντας συνεχώς τον κύκλο εργασιών της, κλείνοντας κάθε χρόνο με αύξηση τα ποσοστά του όγκου και της αξίας των πωλήσεών της.

Με ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης, η Green Cola, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα, καταφέρνει να ενισχύσει την παρουσία της στις διεθνείς αγορές, να ενδυναμώνει την εξωστρέφειά της και να εξάγει - ήδη από το 2015 - συνάπτοντας ταυτόχρονα εμπορικές συμφωνίες με τοπικούς εμφιαλωτές για την παραγωγή των προϊόντων της στις χώρες ενδιαφέροντος. Παρακολουθεί τις διεθνείς τάσεις, εκμεταλλεύεται και αξιοποιεί κάθε ευκαιρία που ενισχύει την εξωστρέφειά της, συμμετέχει σε μεγάλες διοργανώσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα, όπου μέσα από τη διοργάνωση του Go International της Eurobank πέρυσι άνοιξε την αγορά του Καναδά. Το πρόγραμμα Επιχειρηματικών Αποστολών Go International είναι μια πρωτοβουλία της Eurobank που ξεκίνησε το 2009 για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας και τη στήριξη ελλήνων εξαγωγέων.

Η ευκαιρία για την εξωστρέφεια
«Το Πρόγραμμα Επιχειρηματικών Συναντήσεων Go In Athens, στο πλαίσιο της διεθνούς πρωτοβουλίας Go International της Eurobank, αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο την επιχειρηματική εξωστρέφεια και να ενδυναμώσουμε την παρουσία μας στις χώρες ενδιαφέροντός μας. Αποτέλεσμα της συμμετοχής της Green Cola Hellas στο Go In Athens το 2016 υπήρξε η σύναψη της εμπορικής συμφωνίας με το brand agency Kolonaki Group, διευρύνοντας το δίκτυο των επιχειρηματικών συνεργατών μας για να βρεθούν τα προϊόντα μας στον Καναδά» δηλώνει ο κ. Περικλής Βενιέρης, ιδρυτής της Green Cola Hellas.

Πλέον η Green Cola βρίσκεται σε 22 αγορές του εξωτερικού κατοχυρώνοντας το σήμα της σε 140 χώρες παγκοσμίως και προετοιμάζει την είσοδό της σε ακόμα περισσότερες, με σκοπό την ανάπτυξη της παραγωγικής της δύναμης ενισχύοντας παράλληλα και τον εξαγωγικό της χαρακτήρα. Αυτή τη στιγμή, το 14% των συνολικών πωλήσεών της αφορούν στις εξαγωγές, γεγονός που υποδεικνύει σαφείς ενδείξεις για την εντατική παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα που ακμάζει, προσελκύοντας νέους αγοραστές στη διεθνή αγορά σε ένα διευρυμένο δίκτυο πωλήσεων και διανομής.

Η Πολωνία, η Βουλγαρία, η Κίνα, το Ομάν, το Χονγκ Κονγκ, η Υεμένη, η Γκάνα, το Μαρόκο είναι μόνο ορισμένες από τις χώρες στις οποίες εξάγεται η Green Cola ενώ ο Καναδάς και οι ΗΠΑ αποτελούν τη συνέχεια του μεγάλου επιχειρηματικού πλάνου εξωστρέφειας που υλοποιεί ήδη από το 2015 για την παράλληλη ανάπτυξη της εταιρείας στο εξωτερικό.

Πρεσβευτής της ελληνικής ποτοποιίας

Ιδρύθηκε το 1999, έχει έδρα το Τορόντο και ξεκίνησε εισάγοντας ελληνικό εμφιαλωμένο νερό. Σήμερα, μετά από 18 χρόνια, η Kolonaki Group έχει συνδεθεί με τα πιο ποιοτικά ελληνικά κρασιά και ποτά και ο πρόεδρός της Στιβ Κριάρης έχει δικαιωματικά κερδίσει τον τίτλο του πρεσβευτή των ελληνικών κρασιών και ποτών στη μεγάλη και απαιτητική αγορά του Καναδά.

Ο κ. Κριάρης και οι συνεργάτες του στην Kolonaki Group είναι πλέον αποκλειστικοί εισαγωγείς μεγάλων, πασίγνωστων σε όλον τον κόσμο brands, διατηρούν όμως σταθερό τον προσανατολισμό τους στα ελληνικά προϊόντα και στην ελληνική αγορά. Διανέμουν στην καναδική αγορά ελληνικά προϊόντα όπως το εμφιαλωμένο νερό Ιόλη, οι χυμοί ΗΒΗ, τα ανθρακούχα νερά Σουρωτή και Mastiqua (με γεύση μαστίχα), τις μπίρες FIX, Volcan και Delphi, ούζο και τσίπουρο Παπατζίμ, ούζο Καμπάς, λικέρ μαστίχα Σκίνος κ.ά., ενώ μόνο σε ό,τι αφορά την εισαγωγή οίνου, εισάγουν το 71% από έλληνες οινοπαραγωγούς.

Ο Στιβ Κριάρης, δεύτερης γενιάς Ελληνας, είναι γιος μετανάστη από την Πύλο και ο επαγγελματικός δρόμος που διάλεξε και εξελίσσει οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον πατέρα του ο οποίος μεταφέροντας κάποιες από τις παραδόσεις της οινοπαραγωγού Μεσσηνίας στον μακρινό Καναδά έφτιαχνε κρασί. Και ενώ το brand της Kolonaki Group φιγουράρει στα ακριβότερα nightclubs και εστιατόρια των καναδικών μεγαλουπόλεων και όχι μόνο, ο Στιβ Κριάρης με συνέπεια φροντίζει να συντηρεί και να ενισχύει διαρκώς τη σχέση του με τα ελληνικά προϊόντα και τη χώρα καταγωγής του, βάζοντας δίπλα στον πανάκριβο καμπανίτη του Armand De Brignac που προμηθεύει στους πιο γνωστούς αστέρες του Χόλιγουντ, ελληνική μαστίχα, ούζο, τσίπουρο, κρασιά και μπίρες.

Πρόσφατα, σε αφιέρωμα του καναδικού Τύπου για την Ημέρα Καναδά - ημέρα υπογραφής της Συνταγματικής Πράξης δημιουργίας της χώρας του Καναδά που προήλθε από την ένωση τριών αμερικανικών αποικιών την 1η Ιουλίου 1867, και αρχικά ανήκε στη βρετανική αυτοκρατορία -, ο Στιβ Κριάρης και άλλοι 16 ελληνικής καταγωγής παράγοντες εκπροσώπησαν τη δυναμική ελληνική παροικία. Ο καναδικός Τύπος σημείωσε ότι χάρη στις δικές του προσπάθειες και στην έμφαση που δίνει στα ελληνικά προϊόντα και στην ελληνική αγορά, η εισαγωγή ελληνικού οίνου και ποτών στον Καναδά προσεγγίζει τα νούμερα των αντίστοιχων προϊόντων που εισάγονται από χώρες όπως η Γαλλία και η Ιταλία.

Ο κ. Κριάρης θα συμμετέχει στο Go In Crete, τη μεγάλη επιχειρηματική συνάντηση που διοργανώνει κάθε χρόνο η Eurobank με την πολύτιμη συμβολή του Συνδέσμου Ελλήνων Εξαγωγέων, των συνδέσμων Εξαγωγέων Κρήτης και Βορείου Ελλάδας υπό την αιγίδα του υπουργείου Εξωτερικών, στις 24 και 25 Μαΐου στην Κρήτη, στοχεύοντας στην υπογραφή νέων συμφωνιών, σαν και αυτή που έκανε πέρυσι στο Go In Athens για να διανέμει αποκλειστικά την Green Cola στην καναδική αγορά.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οικονομία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.