Με αρνητικό πρόσημο έκλεισαν τα αποτελέσματα της Mattel το πρώτο τρίμηνο του έτους, προσθέτοντας ένα ακόμα ζήτημα στην ατζέντα της νέας διευθύνουσας συμβούλου της εταιρείας, Μάργκαρετ Γεωργιάδη. Η κατασκευάστρια εταιρεία της Μπάρμπι ανακοίνωσε ότι οι συνολικές πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 15,4% στα 735 εκατ. δολάρια, παρασυρμένες από την πτώση των πωλήσεων του αγαπημένου παιχνιδιού όλων των μικρών κοριτσιών (-13%). Αυτά είναι τα χειρότερα αποτελέσματα που έχει καταγράψει η Mattel από το 2009 και απέχουν σημαντικά από το στόχο των 801 εκατ. δολαρίων που είχε η εταιρεία, επισημαίνει το BBC.

Αντίκτυπος
Η μετοχή της Mattel βυθίστηκε περισσότερο από 6% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ενώ έχει υποχωρήσει κατά ένα τέταρτο μόνο τους τελευταίους 12 μήνες. «Αυτό που δεν περίμενε κανείς ήταν ο παρατεταμένος αντίκτυπος του αποθέματος λιανικής πώλησης, ο οποίος απομονώθηκε ουσιαστικά στη Βόρεια Αμερική και σε λίγες αγορές στην Ευρώπη» είπε η ελληνικής καταγωγής μάνατζερ. Το πρώην κορυφαίο στέλεχος της Google σκοπεύει να αναπτύξει παιχνίδια τα οποία θα βασίζονται περισσότερο στην τεχνολογία και θα κυκλοφορήσουν στην αγορά τα επόμενα δύο χρόνια, ενώ προτίθεται να επεκτείνει τη δραστηριότητα της εταιρείας στην Ασία.

«Η έμπνευση των παιδιών μέσω του παιχνιδιού και της δημιουργικότητας είναι ζωτικής σημασίας για την πρώιμη ανάπτυξη και καμία εταιρεία δεν έχει κάνει περισσότερα σε αυτό το κομμάτι απ’ ό,τι η Mattel»
είπε η Γεωργιάδη μιλώντας στο περιοδικό «Fortune». «Ως γονέας, το έχω βιώσει από πρώτο χέρι και είναι τιμή μου που εντάσσομαι στην εταιρεία σε αυτή τη συναρπαστική στιγμή της ανανεωμένης εστίασης».
Η Γεωργιάδη, που ανέλαβε και επίσημα τα καθήκοντά της μόλις στις αρχές του περασμένου Φεβρουαρίου, καλείται να ανακόψει την καθοδική πορεία που διαγράφει η αμερικανική εταιρεία πριν να είναι πολύ αργά.
Από την Google
Η Μάργκαρετ Γεωργιάδη μετακόμισε στη Mattel από την Google όπου, από το 2011, ηγούνταν των εμπορικών δραστηριοτήτων και των διαφημιστικών πωλήσεων του τεχνολογικού κολοσσού στις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Λατινική Αμερική. Η προσχώρηση της Γεωργιάδη στη Mattel θεωρήθηκε μεγάλο επίτευγμα όχι μόνο για την ίδια αλλά και για την εταιρεία, καθώς είναι μόλις η δεύτερη γυναίκα στην ιστορία της που αναλαμβάνει τα ηνία της.
Ταυτόχρονα, η αποχώρησή της από την Google χαρακτηρίστηκε από τον διεθνή τύπο ως σημαντική απώλεια καθώς η Γεωργιάδη είχε ενισχύσει σημαντικά το διαφημιστικό κομμάτι της εταιρείας.
Η Γεωργιάδη, που κατέχει πτυχίο στα Οικονομικά και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, ξεκίνησε την καριέρα της το 1986 στην εταιρεία αναλυτών McKinsey όπου παρέμεινε για πολλά χρόνια. Η επιτυχημένη μάνατζερ έχει διατελέσει μεταξύ άλλων διευθύνουσα σύμβουλος της Groupon και διευθύντρια μάρκετινγκ της Discover Financial Services. Στην τελευταία η Γεωργιάδη ηγήθηκε (και κατάφερε) της προσπάθειας αναζωογόνησης της εταιρείας μέσα από την παραγωγή νέων (βραβευμένων) προϊόντων, τη βελτίωση της εμπειρίας πελατών και του αποδοτικού μάρκετινγκ. Η συνεργασία της με την Google ξεκίνησε το 2009 και, μετά από ένα πεντάμηνο διάλειμμα το 2011, συνεχίστηκε μέχρι και νωρίς εφέτος.
Όμως, παρά τις πολλές ευθύνες της λόγω των υψηλών θέσεων που έχει καταλάβει κατά καιρούς η μητέρα τριών παιδιών εξακολουθεί να θεωρεί προτεραιότητα την οικογένειά της. «Δουλεύω απίστευτα σκληρά όταν βρίσκομαι στο γραφείο, αλλά διασφαλίζω ότι θα πάρω τις διακοπές μου και θα πάω σπίτι για να κάνω κάτι με την οικογένειά μου» είχε δηλώσει σε παλιότερη συνέντευξή της και εξήγησε ότι προσπαθεί να διατηρεί μια ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής και της προσωπικής της ζωής.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ