Μια δεκαετία πριν οι Κινέζοι έκαναν μεγάλη προσπάθεια να προωθήσουν τα αυτοκίνητά τους στην Ευρώπη. Ωστόσο είχαν δύσκολο δρόμο να διανύσουν, καθώς τα πρώτα οχήματα ήταν ξεπερασμένα σχεδιαστικά και διέθεταν χαμηλού επιπέδου τεχνολογία, ενώ οι κινητήρες δεν πληρούσαν τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.

Από το 2006 οι κινεζικές μάρκες έκαναν μεγάλο αγώνα για να μπουν στην ευρωπαϊκή αγορά βελτιώνοντας πολλούς τομείς. Ετσι κατάφεραν από το 2003 που πούλησαν μόλις 9 οχήματα στην Ευρώπη, να φθάσουν πέρσι τα 3.866 οχήματα, παρουσιάζοντας τη φετινή χρονιά ανοδική πορεία.

Ολα αυτά σε μια αγορά με συνολικό όγκο 14,1 εκατομμύρια, σύμφωνα με την JATO Dynamics. Ωστόσο οι δύο κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα προσπαθήσουν να αξιοποιήσουν την αυξανόμενη ευρωπαϊκή ζήτηση.

Δεσμεύτηκαν σύντομα να εγκαταστήσουν στην Ευρώπη εργοστάσια συναρμολόγησης των αυτοκινήτων τους, πραγματοποιώντας παράλληλα συνεργασίες με τις ήδη μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες και βελτιώνοντας τα στάνταρ κατασκευής των μοντέλων τους.

Η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη ακολουθεί την εξής πορεία: Το 2003 πουλήθηκαν 9 οχήματα, το 2004 -14 οχήματα, 2005-69 οχήματα, το 2006-196 οχήματα, 2007-1735 οχήματα, 2008-1716 οχήματα, 2009-2597 οχήματα, 2010-2904 οχήματα, 2011-3599 οχήματα, 2012-2665 οχήματα, 2013-1806-οχήματα, 2014-3285 οχήματα, 2015-3866 οχήματα.