Τις επιχειρήσεις που παρά την κρίση πέτυχαν βελτίωση των οικονομικών τους μεγεθών βράβευσαν την περασμένη εβδομάδα η Eurobank και η Grant Thornton, στο πλαίσιο του νέου θεσμού των Growth Awards. Πρόκειται για πρωτοβουλία που αποτελεί έμπνευση του προέδρου της Eurobank Νίκου Καραμούζη, η οποία στοχεύει στην ανάδειξη των εταιρειών που όχι μόνο κατάφεραν κόντρα στις αντιξοότητες και στην ύφεση να επιβιώσουν, αλλά συνέχισαν να δημιουργούν και να συμβάλλουν στην εθνική αναπτυξιακή προσπάθεια.

«Σε μια εποχή που στη χώρα μας κυριαρχούν, δυστυχώς, απαισιοδοξία και απογοήτευση, κόπωση από την πολυετή ύφεση, ανεργία και κρίση, φιλοδοξούμε να αναδείξουμε ότι σημαντικό τμήμα του ελληνικού επιχειρείν δεν κατέθεσε τα όπλα την περίοδο της κρίσης αλλά διακρίθηκε, ανέλαβε πρωτοβουλίες, τολμά, επενδύει, προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες, κερδίζει τη μάχη του διεθνούς ανταγωνισμού, δημιουργώντας παράλληλα νέες θέσεις εργασίας»
σημειώνει σχετικά ο πρόεδρος της Eurobank.
Σύμφωνα με τον κ. Καραμούζη, πρόκειται για σχήματα που εφαρμόζουν αρχές σύγχρονης εταιρικής διακυβέρνησης, δημιουργούν σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, σέβονται τα εργασιακά δικαιώματα και αναπτύσσουν δράσεις κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς.
Οπως επισημαίνει ο ίδιος σχετικά, είναι ενδεικτικό ότι κατά την περίοδο 2009-2015 οι 20 ισάξιες επιχειρήσεις που επιλέχθηκαν από την Επιτροπή Αξιολόγησης ως οι πιο δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις κατέγραψαν βάσει των σταθμισμένων μέσων όρων:
  • αύξηση τζίρου +35%,
  • αύξηση απασχόλησης κατά 4.300 άτομα περίπου,
  • βελτίωση του EBIDTA κατά +30% περίπου,
  • αυξημένα κέρδη προ φόρων 399 εκατ. ευρώ το 2015, από 313 εκατ. ευρώ το 2009.
Τα έξι βραβεία που δόθηκαν στις έξι κατηγορίες είναι τα εξής:
1. Λειτουργική Επιχειρησιακή Βελτίωση: ΜΕΓΑ Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής ΑΕ
Επενδύοντας σε προϊόντα φιλικά στο δέρμα κατέκτησε ηγετική θέση στην ελληνική αγορά σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο και παράλληλα διευρύνει τις πωλήσεις της στο εξωτερικό.

2. Ανάπτυξη Προϊόντος: Παλίρροια Σουλιώτης ΑΒΕΕ Κατασκευών Κονσερβών
Με αιχμή του δόρατος το παραδοσιακό ντολμαδάκι που τυλίγεται στο χέρι, αναπτύσσει συνεχώς την γκάμα των προϊόντων μεσογειακής διατροφής με παράλληλο άνοιγμα νέων αγορών.
3. Ανάπτυξη Αγορών: Καράτζη ΑΕ
Μέσω διαφορετικών προϊόντων, που όλα όμως στηρίζονται στο «δίχτυ», κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο της συσκευασίας αγροτικών προϊόντων σε πολλές χώρες στον κόσμο.
4. Ανθρώπινο Δυναμικό και Εταιρική Κουλτούρα: Kleeman Hellas ΑΒΕΕ
Πρόκειται για μια ελληνική πολυεθνική εταιρεία που επενδύει στη «φυσική» της έδρα και στους ανθρώπους της και είναι κυρίαρχη στον τομέα κατασκευής ανελκυστήρων.
5. Επενδύσεις: Ελληνικά Γαλακτοκομεία
Μέσω συνεχών επενδύσεων πήρε μια αγνή φυσική πρώτη ύλη, το γάλα, και την έκανε παραδοσιακές ελληνικές γεύσεις. Η Ολυμπος συνεχίζει να εξαπλώνεται στην Ελλάδα και καταφέρνει να βγαίνει και έξω από αυτήν.
6. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Μύλοι Λούλη ΑΕ


Με πραγματική αγάπη για το ψωμί εκπαιδεύουν επαγγελματίες και καταναλωτές για την πραγματική του αξία. Πρόκειται για ηγέτιδα ελληνική αλευροβιομηχανία σε αλέσεις, πωλήσεις, τεχνολογία, διατηρώντας συνεχή επαφή με τον αρτοποιό.
  • Ειδικό Βραβείο Excellence: Αεροπορία Αιγαίου
Η Aegean, η μεγαλύτερη ελληνική αεροπορική εταιρεία και μέλος της Star Alliance, ξεκίνησε την πορεία της τον Μάιο του 1999 και συνεχίζει ως σήμερα να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας τόσο σε ανθρώπινο όσο και σε υλικό επίπεδο, πραγματοποιώντας πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ