Την πρώτη αύξηση των πωλήσεών της έπειτα από οκτώ συναπτά τρίμηνα κατήφειας και συρρίκνωσης ανακοίνωσε την περασμένη Τρίτη η εταιρεία κοσμημάτων και ειδών πολυτελείας Tiffany & Co. Η εμβληματική (χάρη στην αξέχαστη Οντρεϊ Χέπμπορν στο «Breakfast at Tiffany’s») επιχείρηση ανακοίνωσε συγκεκριμένα ότι το τρίμηνο που έληξε στις 31 του περασμένου Οκτωβρίου –πρόκειται για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους –οι πωλήσεις των καταστημάτων της σε όλον τον κόσμο αυξήθηκαν συνολικά κατά 2,1%.
Η εταιρεία κατάφερε να διακόψει μια διετή περίοδο κάμψης των πωλήσεων χάρη στην αισθητή ανάκαμψη της ζήτησης για τα προϊόντα της στις αγορές της Ιαπωνίας και της Κίνας. Στις ΗΠΑ, αντίθετα, οι πωλήσεις της το τρίμηνο που πέρασε υποχώρησαν σε ιστορικά χαμηλά. Επιπλέον, η ίδια Tiffany ανακοίνωσε ότι δεν εγγυάται πως το τρέχον τρίμηνο οι πωλήσεις της στις ΗΠΑ δεν θα επηρεαστούν από τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και την κλιμάκωση της αστυνόμευσης στην περιοχή του Trump Tower στη Νέα Υόρκη, που ακολούθησαν την προεδρική εκλογή της 8ης Νοεμβρίου. Και αυτό επειδή το κεντρικό κατάστημα της Tiffany & Co. βρίσκεται στην περίφημη 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης, ακριβώς δίπλα από τον πύργο του εκλεγέντος προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.
Ενώ οι πωλήσεις στο κεντρικό κατάστημα της 5ης Λεωφόρου φθίνουν, «εξακολουθούν να αντιστοιχούν σχεδόν στο 10% των πωλήσεων του συνόλου των καταστημάτων της εταιρείας» όπως η ίδια η Tiffany διευκρίνισε. Υπενθυμίζεται ότι η 5η Λεωφόρος είναι η «Μέκκα» των καταστημάτων πολυτελείας στον πλανήτη, όπου βρίσκει κανείς επωνυμίες αίγλης όπως η Gucci, η Prada και η Armani.
Εν πάση περιπτώσει, η επιστροφή των συνολικών πωλήσεων της Tiffany σε ανοδική τροχιά «εορτάστηκε» στη Wall Street καθώς η τιμή της μετοχής της έκανε ένα άλμα 7,3% την Τρίτη. Από την αρχή του έτους έως την περασμένη Δευτέρα η τιμή της μετοχής της αμερικανικής εταιρείας είχε ενισχυθεί κατά 7%.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ