Η στόχευση σε διευθυντικές θέσεις βρίσκεται χαμηλά στις προτεραιότητες των Millennials, καθώς μόνο 1 στους 5 τοποθετεί ως σημαντικό στόχο για την καριέρα την ανάληψη διευθυντικής θέσης. Οι Millennials ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη των προσωπικών και όχι των διευθυντικών δεξιοτήτων. Επίσης, οι Millennials εκτιμούν περισσότερο τις τεχνικές, τις διαπροσωπικές καθώς και τις δεξιότητες γύρω από την τεχνολογία έναντι των διευθυντικών δεξιοτήτων.

Αυτά προκύπτουν από σχετική διεθνή έρευνα της ManpowerGroup για τους Millennials.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, για τους Millennials οι μισθολογικές τους απολαβές καθώς και οι στόχοι τους αποτελούν προτεραιότητα. Συγκεκριμένα, στην ερώτηση που σχετίζεται με τους πιο σημαντικούς επαγγελματικούς στόχους
οι Millennials αναφέρθηκαν στις εξής παραμέτρους: υψηλές απολαβές (23%), θετική συνεισφορά (21%) και συνεργασία με σημαντικά άτομα στον εργασιακό βίο (19%). Είναι σαφές ότι αναζητούν ένα πλαίσιο εργασίας
στο οποίο να πιστεύουν καθώς επίσης και ένα περιβάλλον ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους μέσα από την εκπαίδευση που να τους επιτρέπει να διαμορφώσουν την προσωπική τους καριέρα -‘career for me’, την καριέρα που επιζητά ο κάθε ένας για τον εαυτό του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα, πρωταρχικός επαγγελματικός στόχος για τους Millenials είναι η θετική συνεισφορά (26%) και στη συνέχεια οι υhttp://www.manpowergroup.com/ψηλές απολαβές (23%) ενώ ακολουθεί με το ίδιο ποσοστό όπως και στην παγκόσμια κατάταξη η συνεργασία με σημαντικά άτομα στον εργασιακό βίο (19%).
Σύμφωνα με την τοποθέτηση για τα ευρήματα της έρευνας της κυρίας Φανής Κλειδά, διευθύνουσας συμβούλου της ManpowerGroup «Οι Millennials βάζουν τίτλο τέλους στην επαγγελματική προσδοκία του να «γίνω αφεντικό».

Η θετική συνεισφορά στην κοινωνία αποτελεί την κυρίαρχη προσδοκία καριέρας. Το 2020 θα αποτελούν το 1/3 του ενεργού εργασιακού πληθυσμού αποτελώντας μια νέα γενιά ηγετών. Οι Millennials θα ασκούν συνεργατική ηγεσία μέσω ενεργής ακοής και εκπλήρωσης των εταιρικών στόχων μέσω της εμψύχωσης των εργαζομένων. Τακτικές όπως αυτή του «αποφασίζω και επιβάλλω» δεν έχουν απήχηση στους Millennials. Σημαντική απήχηση έχει η δόμηση πλάνων ανάπτυξης διοικητικών δεξιοτήτων στη «γλώσσα» που μιλούν οι ίδιοι. Η «γλώσσα» τους αφορά στη δια βίου μάθηση, στην ανατροφοδότηση και στη σαφή σύνδεση του εταιρικού στόχου με το προσωπικό και κοινωνικό όφελος. Έτσι, η πρόκληση των σημερινών Managers για να ενεργοποιήσουν την επιθυμία των Millennials να εξελιχθούν σε διοικητικούς ρόλους εντοπίζεται στο να εξοικειωθούν και να μιλάνε τη γλώσσα τους».
Επίσης, η ίδια έρευνα επισημαίνει ότι οι άντρες φιλοδοξούν να κατακτήσουν ηγετικές θέσεις σε σύγκριση με τις γυναίκες. Σε 24 από τις 25 χώρες η κατάκτηση ηγετικών ρόλων έτσι όπως αυτές εκφράζονται από τις
παραμέτρους —διαχείριση ομάδας, ανάληψη υψηλής θέσης στην διοικητικη ομάδα της εταιρείας, διαχείριση ιδιόκτητης επιχείρησης, είναι υψηλής προτεραιότητας για τους άντρες σε σύγκριση με τις γυναίκες. Στις ΗΠΑ
(10%), στη Σιγκαπούρη (9%), στην Ελβετία (9%) και στην Ελλάδα (8%) παρατηρείται το μεγαλύτερο χάσμα σε επίπεδο φύλου. Η Γαλλία είναι η μόνη χώρα που τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες φιλοδοξούν να έχουν ηγετικούς ρόλους ισότιμα.