Μία στις δύο επιχειρήσεις προγραμματίζει αύξηση των δαπανών για υπηρεσίες διαχείρισης εκτυπώσεων (Managed Print Services – MPS). Αναγνωρίζοντας– και μάλιστα σε ποσοστό 80% –ότι οι υπηρεσίες διαχείρισης εκτυπώσεων βρίσκονται στον πυρήνα της διαδικασίας του ψηφιακού μετασχηματισμού, εταιρείες και οργανισμοί επιταχύνουν τον επενδυτικό τους βηματισμό αναφορικά με την αγορά των MPS.
Το 80% των οργανισμών θεωρεί τις υπηρεσίες διαχείρισης εκτυπώσεων κινητήρια δύναμη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Σύμφωνα με έκθεση της Quocirca, το 51% των επιχειρήσεων και οργανισμών δρομολογεί αύξηση των επενδύσεων σε υπηρεσίες διαχείρισης εκτυπώσεων το 2016, βλέποντας στις υπηρεσίες διαχείρισης εκτυπώσεων έναν πολύτιμο οδηγό προς ένα ευέλικτο ψηφιακό μέλλον.
Επιπλέον, όπως διαπιστώνει η έκθεση της Quocirca (Managed Print Services Landscape, 2016), περίπου το ένα τρίτο των επιχειρήσεων και οργανισμών σκοπεύει να διατηρήσει τις σχετικές επενδύσεις στα αντίστοιχα περσινά επίπεδα .
Η έκθεση της Quocirca σημειώνει ότι η παγκόσμια αγορά των MPS θα παραμείνει σταθερή χωρίς μεγάλη ανάπτυξη, καθώς ήδη σε πολλές περιοχές του πλανήτη έχει εισέλθει σε στάδιο ωρίμανσης. Ενδεικτικό της σταδιακής ωρίμανσης της αγοράς είναι ότι ήδη σήμερα η πλειοψηφία των εταιρειών και οργανισμών χρησιμοποιεί MPS εδώ και τουλάχιστον μία τριετία, με το 45% να κάνει χρήση τους τα τελευταία πέντε χρόνια (σ.σ.: αφορά στις αγορές της Γερμανίας, της Μεγάλης Βρετανίας, της Γαλλίας και των ΗΠΑ).
Οσον αφορά τους παράγοντες που καθοδηγούν τη ζήτηση για υπηρεσίες διαχείρισης εκτυπώσεων, το κόστος, η ασφάλεια και η εξυπηρέτηση αποτελούν την κορυφή της ατζέντας των MPS. Σύμφωνα με την έκθεση, το 81% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η ασφάλεια ήταν κυρίως ένα σημαντικό ή πολύ σημαντικό κίνητρο (αύξηση από 75% το 2015). Η ανάγκη για ασφαλείς λύσεις και υπηρεσίες εκτύπωσης ενισχύεται με δεδομένο ότι το 61% των οργανισμών ανέφεραν τουλάχιστον μία παραβίαση δεδομένων που να σχετιζόταν με εκτυπώσεις κατά το περασμένο έτος.
Πάντως, η παγκόσμια αγορά των υπηρεσιών διαχείρισης εκτυπώσεων βρίσκεται –και αυτή –σε μια πορεία διαφοροποίησης και επανακαθορισμού. Αιτία είναι οι διαφοροποιημένες ανάγκες των πελατών και οι νέες προκλήσεις που δημιουργεί για όλους ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Σήμερα, σύμφωνα με την έκθεση, επιχειρήσεις και οργανισμοί αναζητούν μεγαλύτερη ευελιξία στις συμβάσεις τους για MPS, έναν καλύτερο «οδικό χάρτη» για την καινοτομία και μια σαφέστερη στρατηγική για τη διαχείριση των πληροφοριών.

HeliosPlus