Τη μεγάλη εξάπλωση των κοινωνικών μέσων στο Διαδίκτυο αλλά και την κρίση στην Ελλάδα εκμεταλλεύθηκαν τρεις νέοι Ελληνες δημιουργώντας μια startup εταιρεία, την bubbllz, η οποία ήταν μεταξύ των εφετινών νικητών για το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας.
Η εταιρεία ιδρύθηκε τον Αύγουστο του 2014 από τους Κωνστάντιο Μπατσιώλα, Γεώργιο Θρασκιά και Παναγιώτη Χατζηδάκη, οι οποίοι έχουν γνώσεις και σπουδές που σχετίζονται με μάρκετινγκ, υπολογιστές, σχέδιο και Διαδίκτυο και στοχεύουν να επεκταθούν και στο εξωτερικό.
Το bubbllz είναι μια mobile εφαρμογή η οποία ανταμείβει τους χρήστες για τις κοινωνικές ανακοινώσεις (social post) που κάνουν και παράλληλα μια web marketing πλατφόρμα η οποία δίνει τη δυνατότητα σε καταστήματα, επιχειρήσεις και μάρκες (brands) να προβάλλουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω User Generated Content. Ο χρήστης απλά βγάζει μια φωτογραφία μέσα από το bubbllz με το προϊόν που αγοράζει.
Η φωτογραφία ανεβαίνει στον κοινωνικό λογαριασμό του και επιβραβεύεται άμεσα με εκπτώσεις, κουπόνια, πόντους και ειδικές προσφορές. Γύρω από αυτόν τον πυρήνα της εφαρμογής οι επιχειρήσεις συμμετέχουν σε μια πλατφόρμα social αγορών, mobile marketing, social loyalty, επικοινωνούν στοχευμένα με τους χρήστες και καλύπτουν όλα τα βήματα της αγοραστικής διαδικασίας, προσθέτοντας το κοινωνικό κομμάτι, που είναι και το πιο διασκεδαστικό μέρος της διαδικασίας. Αυτό που ακολουθεί είναι ότι τα likes του post μετατρέπονται σε πόντους για μεταγενέστερες αγορές και μεγάλες προοπτικές remarketing. Οπότε post και likes αποκτούν πραγματική αξία και για τους χρήστες και τις επιχειρήσεις.
Μια νέα αγορά


Οπως ανέφερε ο κ. Παναγιώτης Χατζηδάκης, ένας εκ των ιδρυτών της εφαρμογής, «τα οφέλη από τη χρήση του bubbllz υπάρχουν και για τους χρήστες και για τις επιχειρήσεις. Το bubbllz δημιουργεί μια νέα αγορά. Ανταμείβει social post που έχουν αξία σε επιχειρήσεις και χρήστες δημιουργώντας μια αμοιβαία επωφελή σχέση μεταξύ τους. Θέλουμε όταν μια επιχείρηση, οργανισμός ή brand λέει σε έναν χρήστη κάνε bubbllz να υπάρχει ένας κοινός κώδικας επικοινωνίας και ο στόχος είναι αυτό να υιοθετηθεί από μεγάλο αριθμό χρηστών και επιχειρήσεων βοηθώντας να κερδίζουν και οι δύο πλευρές».
Η ιδέα, συνεχίζει ο ίδιος, «ξεπήδησε από ένα παλιότερο concept που θα παρουσίαζε ο Κωνστάντιος Μπατσιώλας σε έναν διαγωνισμό καινοτομίας. Μία από τις ερωτήσεις πάνω στην έρευνά του ήταν αν ένας χρήστης θα κοινοποιούσε μια αγορά ή επιθυμία του στα κοινωνικά μέσα (social media), ειδικά αν αυτό μείωνε την τιμή του προϊόντος. Μία άλλη ήταν αν οι επιχειρήσεις επιθυμούν οι πελάτες τους να μιλούν για αυτές και τα προϊόντα τους μέσα από τα social media. Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα γέννησαν το bubbllz, την εφαρμογή που ανταμείβει σε πραγματικό χρόνο τα post (ανακοινώσεις) στα social media με δομημένο και εύκολο τρόπο για χρήστες και επιχειρήσεις».
Πιλοτικό στάδιο


Σημειώνεται ότι η εταιρεία αναπτύσσει παράλληλα τους δύο πυλώνες του προϊόντος: τη mobile εφαρμογή για τους χρήστες και το web marketing tool για τις επιχειρήσεις. Εχει γίνει η τεχνολογική έρευνα του προϊόντος και αυτή τη στιγμή η εφαρμογή είναι σε πιλοτικό στάδιο. Η ομάδα αποτελείται από έξι άτομα αλλά αναζητεί ανθρώπους που έχουν όρεξη για δημιουργική δουλειά με διεθνείς προοπτικές.
Οσον αφορά τα σχέδια ανάπτυξης της εφαρμογής, «η ομάδα μεγαλώνει γρήγορα και ετοιμάζει την εφαρμογή για το επίσημο λανσάρισμα που θα γίνει το φθινόπωρο. Στόχος της είναι η γρήγορη επέκταση στην Ελλάδα και αμέσως μετά στο εξωτερικό. Η μορφή της επέκτασης θα εξαρτηθεί από συμφωνίες και συνέργειες» επεσήμανε ο κ. Χατζηδάκης.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ