Η εταιρεία Yoleni’s τα τελευταία δύο χρόνια αναπτύσσει ηλεκτρονική πλατφόρμα προώθησης ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων και στα «ράφια» της φιλοξενεί 2.000 είδη από 180 έλληνες παραγωγούς.
Η εταιρεία έγινε γνωστή πέρυσι τον Ιούνιο, όταν διεκδίκησε και κέρδισε το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας για την πιο καινοτόμα ιδέα. Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν με ένα… κλικ αγνά ελληνικά προϊόντα στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και πρόσφατα στις ΗΠΑ με την ίδρυση θυγατρικής.
Ωθηση στις εργασίες της εταιρείας έδωσε και η δυνατότητα στους καταναλωτές να συνδυάσουν τα παραδοσιακά προϊόντα στη σύγχρονη εκδοχή δώρων. Στις γιορτές των Χριστουγέννων το 2014 εστάλησαν 2.800 επιχειρηματικά δώρα κυρίως στο εξωτερικό και το αντίστοιχο διάστημα του 2015 ο αριθμός των καλαθιών με παραδοσιακά προϊόντα που ταξίδεψαν εκτός Ελλάδος προσέγγισε τις 5.000.
Αυτό το διάστημα η εταιρεία επιχειρεί να κάνει άλλο ένα βήμα για την ανάπτυξή της και στήνει πλέον και το φυσικό κανάλι πωλήσεων των προϊόντων της με τη μορφή ενός σούπερ μπακάλικου επτά ορόφων στο Κολωνάκι.
Οπως εξηγεί ο κ. Γιάννης Γεωργιάδης, υπεύθυνος Μarketing της Yoleni’s, στο «Βήμα της Κυριακής»: «Μπορεί η μεσογειακή διατροφή να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά το ελληνικό brand δεν έχει ακόμη δυναμική. Ιδίως το ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων δεν είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό στις ξένες αγορές. Για αυτό και θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με τα ίδια προϊόντα που έχουμε στα ηλεκτρονικά μας ράφια. Πρόθεσή μας είναι να αναπτύξουμε αυτά τα μαγαζιά με τη μέθοδο του franchising. Στην Ελλάδα θα επικεντρωθούμε σε τουριστικά μέρη. Ξεκινάμε με έναν πρότυπο πολυχώρο, το Yoleni’s flagship concept store στο Κολωνάκι, στην οδό Σόλωνος 9. Στον πολυχώρο αυτόν θα διατίθενται επιπλέον 500 ελληνικά προϊόντα που θα προστεθούν στα υφιστάμενα 2.000 είδη των παραγωγών μας με τις ίδιες αυστηρές προδιαγραφές: αμιγώς ελληνικά, χωρίς συντηρητικά και με τις απαραίτητες πιστοποιήσεις για να ταξιδεύουν σε όλον τον κόσμο. Η έκταση του πολυχώρου ελληνικής γαστρονομίας θα είναι 2.500 τ.μ. και το περιβάλλον θα θυμίζει έντονα τα παντοπωλεία της Αθήνας του 1950 και του 1960».
Πιο αναλυτικά, στο επίπεδο -4 θα βρίσκεται το πάρκινγκ του στόλου αυτοκινήτων της Yoleni’s που θα κάνει και delivery στην Αττική. Στα επίπεδα -3 και -2 θα φιλοξενούνται οι αποθηκευτικοί χώροι. Στο επίπεδο -1 θα δημιουργηθεί παντοπωλείο 2.500 ελληνικών προϊόντων με κοπή αλλαντικών και τυριών και γωνιά με φρέσκα φρούτα και λαχανικά.
Στο ισόγειο θα λειτουργεί χώρος ελαφράς εστίασης όπου θα κυριαρχεί η θρακιώτικη πίτα, η οποία θα παρασκευάζεται μπροστά στον πελάτη σε 4 λεπτά. Θα προσφέρονται επίσης σαλάτες, σούπες, γιαούρτι πλαισιωμένο με αλμυρές και γλυκές λιχουδιές, καφέδες, κρύα και ζεστά σάντουιτς, ενώ θα υπάρχει και κελάρι με 230 ετικέτες ελληνικών κρασιών και 20 ετικέτες ελληνικής μικροζυθοποιίας.
Στον 1ο όροφο θα εγκατασταθεί ο χώρος κοπής κρεάτων σε συνεργασία με τη φάρμα Μπράλου. Εκεί οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να ψήνουν την παραγγελία τους και αν επιθυμούν θα μπορούν να τη γεύονται στον ίδιο χώρο.
Στον 2ο όροφο θα υπάρχει παιδότοπος, στον 3ο γνωστοί σεφ θα παραδίδουν μαθήματα μαγειρικής στους επισκέπτες και στον 4ο όροφο θα λειτουργήσει χώρος εκδηλώσεων κυρίως για τους συνεργαζόμενους παραγωγούς.

Στον 5ο, στον 6ο και στον 7ο όροφο θα μετεγκατασταθούν τα γραφεία της εταιρείας.

Το σούπερ μπακάλικο της Yoleni’s θα δημιουργήσει 50 νέες θέσεις εργασίας, θα λειτουργεί επτά ημέρες την εβδομάδα και τα εγκαίνια έχουν προγραμματιστεί για μετά τις 20 Σεπτεμβρίου.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ