Η παραδοσιακή στολή εργασίας που αποτελείται από σακάκι και γραβάτα φτάνει στο τέλος της, με το 74% των ερωτηθέντων να απαντά πως το συγκεκριμένο ντύσιμο θεωρείται πλέον πολύ επίσημο, όπως αποκαλύπτει νέα παγκόσμια έρευνα της Regus σε 106 χώρες και 40.000 εργαζομένους. Παρόμοια απάντηση έδωσαν και οι έλληνες εργαζόμενοι που επιθυμούν jean και πιο χαλαρό ντύσιμο πλέον στην εργασία τους.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα jeans (79%) και τα Τ-shirts (51%) θεωρούνται πια αποδεκτά ως ενδυμασία εργασίας. Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης το εύρημα πως στην εργασία από το σπίτι το 43% δηλώνει ότι δουλεύει με τις πιτζάμες, αλλά σύμφωνα με το 82% θα αλλάξει σε κάτι πιο επίσημο αν υπάρχει video-call στο πρόγραμμα της ημέρας.
Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζουν και οι απαντήσεις των ελλήνων ερωτηθέντων της έρευνας. Στο ερώτημα αν το κοστούμι είναι πολύ επίσημο για τον εργασιακό χώρο, το 79% απάντησε θετικά, ενώ αυτό που δεν είναι καθόλου αποδεκτό από τους έλληνες εργαζομένους είναι οι σαγιονάρες στο γραφείο (6%). Στην ερώτηση αν τα jeans και Τ-shirts είναι αποδεκτά στον εργασιακό χώρο, τα ποσοστά είναι υψηλά, με ένα 86% να απαντά θετικά για τα jeans και ένα 62% για τα Τ-shirts. Από την άλλη μεριά, τα φούτερ θεωρούνται πολύ σπορ καθώς μόλις ένα 19% θεωρεί ότι μπορεί να φορεθούν στο γραφείο. Σχετικά χαμηλό είναι επίσης το ποσοστό των ερωτηθέντων που απάντησε ότι εργάζεται από το σπίτι φορώντας απλά τα εσώρουχά του (22%). Σε άλλες χώρες το ποσοστό αυτό ανεβαίνει, όπως στην Κροατία που φτάνει στο 45% και στην παγωμένη Φινλανδία που φτάνει στο 31%
Η κυρία Κατερίνα Μάνου, γενική διευθύντρια της Regus για την Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, δήλωσε σχετικά: «Ο τρόπος που εργαζόμαστε έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι μόνο η τεχνολογία που έχει εξελιχθεί και μας επιτρέπει να είμαστε πιο ευέλικτοι στην εργασία μας, αλλά και σε θέματα οργάνωσης η κάθετη ιεραρχία στις επιχειρήσεις έχει αρχίσει και υποχωρεί. Δεν προκαλεί έκπληξη λοιπόν ότι αλλάζει και ο τρόπος που ντυνόμαστε στον εργασιακό μας χώρο. Ετσι παρατηρούμε ότι σε αρκετά μεγάλο ποσοστό το jean, το Τ-shirt και οι smart casual επιλογές γίνονται όλο και περισσότερο αποδεκτές για να ταιριάζουν με το προφίλ των ανθρώπων που εργάζονται ευέλικτα και δημιουργικά».

Σημειώνεται ότι η Regus είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή χώρων εργασίας με ένα δίκτυο 2.800 τοποθεσιών σε 106 χώρες και 977 πόλεις, παρέχοντας υπηρεσίες σε 2,3 εκατ. μέλη. Οι πελάτες της περιλαμβάνουν επιχειρηματίες, ιδιώτες και εταιρείες με τζίρο πολλών εκατομμυρίων. Μέσα από την ποικιλία τύπων γραφείου που παρέχει, καθώς και το εικονικό γραφείο και την αποκατάσταση χώρου εργασίας, επιτρέπει σε ανθρώπους και επιχειρήσεις να εργαστούν απ’ όπου επιθυμούν, όταν το επιθυμούν και με τον τρόπο που επιθυμούν με ένα ευρύ φάσμα τιμών. Στην Ελλάδα λειτουργεί από το 1998 και το δίκτυό της περιλαμβάνει τρία σημεία. Στο Μαρούσι, στον Πύργο Αθηνών και στην Καλλιθέα, δίπλα από το Πάντειο Πανεπιστήμιο.

HeliosPlus