Η ΑΧΑ Ασφαλιστική είναι εταιρεία του Ομίλου ΑΧΑ, της κορυφαίας ασφαλιστικής επωνυμίας παγκοσμίως για 7η συνεχή χρονιά (Κατάταξη Interbrand Best Global Brands 2015). Με παρουσία σε 59 χώρες, 161.000 άτομα στο ανθρώπινο δυναμικό του και έσοδα 92 δισ. ευρώ, ο Ομιλος ΑΧΑ εξυπηρετεί 103 εκατομμύρια πελάτες, παρέχοντάς τους υπηρεσίες ασφάλισης περιουσίας, προσώπων καθώς και διαχείρισης κεφαλαίων. Η ΑΧΑ δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2007.
Ενα από τα βασικά μελήματα της εταιρείας είναι η διασφάλιση ότι όλοι οι εργαζόμενοί της αντιλαμβάνονται με τον ίδιο τρόπο το όραμα, την αποστολή και τη στρατηγική της. Για να το επιτύχει αυτό, διοργάνωσε μια σειρά από συναντήσεις εργασίας (workshops), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε όλα τα τμήματα της εταιρείας (Αθήνα και Θεσσαλονίκη).
Η εταιρεία λειτουργεί με γνώμονα την ευημερία των εργαζομένων της. Το 2015 πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος AXA we care for you, όπου οι εργαζόμενοι πέρασαν μια εβδομάδα γεμάτη δραστηριότητες, ενημερώσεις, νέες παροχές και νέα εκπαιδευτικά προγράμματα, κάτι που αποδεικνύει ότι η εταιρεία ακούει, κατανοεί και αλλάζει σύμφωνα με τις ανάγκες των εργαζομένων της.
Η AXA Ασφαλιστική για να ενδυναμώνει τον ανοικτό διάλογο και την ανταλλαγή απόψεων βρίσκει συνεχώς τρόπους για να δίνει τη δυνατότητα στους εργαζομένους της να έρθουν σε επαφή με την ανώτερη διοίκηση, να θέσουν τα ερωτήματά τους και να καταθέσουν τις ιδέες και τις προτάσεις τους για τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας.
Σε αυτό το πλαίσιο, μέσα στο 2015, ξεκίνησε μια σημαντική πρωτοβουλία, η οποία θα πραγματοποιείται σε ετήσια βάση και έχει τον τίτλο «Να η Ευκαιρία!». Στόχος αυτής της ενέργειας είναι να δοθεί η δυνατότητα σε όσους εργαζόμενους το επιθυμούν, να περάσουν 90 λεπτά με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας και όλα τα μέλη της εκτελεστικής επιτροπής, κατά τη διάρκεια της οποίας συζητούν ελεύθερα χωρίς ατζέντα για όλα όσα τους προβληματίζουν.
Βασικό μέλημα αποτελεί η συνεχής ανάπτυξη και αξιοποίηση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων του προσωπικού της. Στο πλαίσιο των στρατηγικών στόχων της εταιρείας, μεταξύ άλλων, υιοθετήθηκε μέσα στο 2015 το πρόγραμμα Reverse Mentoring, μέσα από το οποίο νέοι εργαζόμενοι της εταιρείας εκπαιδεύουν στελέχη με πολυετή εμπειρία, στις νέες τεχνολογίες, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις σημερινές τάσεις του ψηφιακού κόσμου.
Στην ΑΧΑ πιστεύουν πως η εξισορρόπηση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και η ευεξία των εργαζομένων είναι ισχυρά κίνητρα τόσο για την αύξηση της παραγωγικότητας και της απόδοσης, όσο και της προσωπικής ικανοποίησης. Για τον λόγο αυτόν, η εταιρεία ξεκίνησε πρόσφατα το πρόγραμμα I am AXAually Home και αφορά τη δυνατότητα εργασίας από το σπίτι.
Παράλληλα, σε συνεργασία με εξειδικευμένο προσωπικό γυμναστή, προσφέρει σε όλους τους εργαζομένους πρόγραμμα γυμναστικής μία φορά την εβδομάδα στα κεντρικά γραφεία. Επίσης παρέχει στις νέες μητέρες 14 ημέρες αδείας πέραν των διατάξεων του νόμου, καθώς και χρηματικό ποσό αξίας 600€ ως βοήθημα τοκετού στη μητέρα ή στον πατέρα εργαζόμενο, ενώ υποστηρίζει στη συνέχεια την οικογένεια παρέχοντας οικονομική ενίσχυση (€150 μηνιαίως) για την κάλυψη των εξόδων βρεφονηπιακού σταθμού.

Αννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού στην ΑΧΑ Ασφαλιστική
Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων σύμβουλος στην ΑΧΑ Ασφαλιστική
«“Κλειδί” η ψήφος εμπιστοσύνης των ανθρώπων μας»

Η επιτυχία μας αυτή δεν είναι τυχαία. Είναι το αποτέλεσμα και ο καρπός όλων των προσπαθειών μας από το 2007 που η ΑΧΑ λειτουργεί στην Ελλάδα. Η συνέπεια, η επιμονή, η αφοσίωση και, πάνω απ’ όλα, η κατάθεση ψυχής όλων των ανθρώπων που ανήκουν στην οικογένεια της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, οδήγησαν την εταιρεία μας στην κορυφή.
Η βράβευσή μας προήλθε πρωτίστως από την ψήφο εμπιστοσύνης των ανθρώπων μας, που την ανέδειξαν μέσω του διαγωνισμού Best Workplaces ως την κορυφαία εταιρεία με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα για το 2016, στην κατηγορία των επιχειρήσεων με πάνω από 250 εργαζομένους.
Στην ΑΧΑ όλα ξεκινούν και ολοκληρώνονται με τους ανθρώπους μας, για τους ανθρώπους μας, με βασική στρατηγική κατεύθυνση την ανάπτυξη και την επαγγελματική τους εξέλιξη. Στην κατεύθυνση αυτή, δίνουμε έμφαση σε πέντε βασικούς πυλώνες: ΑΧΑ επιβραβεύομαι, ΑΧΑ αναπτύσσομαι, ΑΧΑ ανταμείβομαι, ΑΧΑ επικοινωνώ και ΑΧΑ απολαμβάνω, με στοχευμένες και συνεχώς βελτιούμενες ενέργειες.
Η σημαντική διάκρισή μας έχει το όνομα της συλλογικής επιτυχίας και είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών όλων των εργαζομένων, της δέσμευσης της διοίκησης και, πάνω απ’ όλα, της καταλυτικής συμβολής του κ. Ερρίκου Μοάτσου, CEO, ο οποίος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η πρωτιά αυτή της ΑΧΑ Ασφαλιστικής δικαιώνει τη στρατηγική μας και αναγνωρίζει την ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση καθ’ ότι ο κάθε εργαζόμενος βρίσκεται στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων μας. Σας ευχαριστώ όλους». Η διάκριση της πρωτιάς ανήκει σε όλους τους ανθρώπους της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, οι οποίοι είναι υπερήφανοι για την εταιρεία μας και το έδειξαν.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ