Για τη στρατηγική και τις αναπτυξιακές προοπτικές του ΟΤΕ μετά τον μετασχηματισμό μίλησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ κ. Μιχάλης Τσαμάζ στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης, δίνοντας έμφαση στις επιτυχημένες οικονομικές επιδόσεις του ομίλου, στην τεχνολογική υπεροχή και στην τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο.

«Ο μετασχηματισμός του ΟΤΕ ολοκληρώθηκε. Είμαστε έτοιμοι και δουλεύουμε ήδη για την επόμενη μέρα»
σημείωσε, τονίζοντας ότι η εταιρεία είναι σταθερά νούμερο 1 στην αγορά, στις κορυφαίες εταιρείες του χρηματιστηρίου Αθηνών σε κεφαλαιοποίηση και μακράν ο μεγαλύτερος επενδυτής στις τηλεπικοινωνίες με 1,2 δισ. ευρώ την τετραετία αποκλειστικά από ίδια κεφάλαια.
Αναφερόμενος στην ανάπτυξη υποδομών νέας γενιάς (VDSL, 4G και 4G+) σημείωσε ότι η εταιρεία συνεχίζει απρόσκοπτα το ευρύ επενδυτικό της πλάνο παρά την κρίση. «Στην ουσία έχουμε πάρει πάνω μας τον εθνικό στόχο σε ό,τι αφορά την ψηφιακή ατζέντα 2020. Αν εμείς δεν βάλουμε την ανάπτυξη των δικτύων στο επιχειρηματικό μας σχέδιο, μπορεί σαν χώρα να μην τον πετύχουμε. Και αυτό το κάνουμε χωρίς να μας το έχει ζητήσει κανένας» τόνισε. Η εταιρεία εξελίσσει το ακραίο δίκτυο με οδηγό ένα ενιαίο πλάνο σταθερής-κινητής που βασίζεται στο VDSL/Vectoring και το 4G/LTE. Ταυτόχρονα απλοποιεί και εκσυγχρονίζει το δίκτυό της μετασχηματίζοντάς το σε All IP, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2018.
Ο κ. Τσαμάζ σημείωσε ότι με έσοδα 4 δισ. ευρώ το 2014, 1 δισ. ευρώ στα ταμεία του, ελεύθερες ταμειακές ροές στα 583 εκατ. ευρώ το 2014 και καθαρό δανεισμό μόλις 0,8 φορές το ΕΒΙTDA στο τέλος του α’ τριμήνου, ο ΟΤΕ είναι πιο υγιής από ποτέ και ανάμεσα στους πιο εύρωστους παρόχους στην Ευρώπη.
Ο επικεφαλής του ομίλου ΟΤΕ επεσήμανε ότι πίσω από τις επενδύσεις και κάθε στρατηγική απόφαση βρίσκεται η απλοποίηση της καθημερινότητας του πελάτη. «Σε αυτό το πλαίσιο ανανεώνουμε τα σήματά μας και φέρνουμε πιο κοντά τα δύο brands, OTE και Cosmote. Το σήμα της Cosmote ανανεώνεται, γίνεται πιο μοντέρνο, ώστε να περιέχει και εμφανώς τον ΟΤΕ. Ο ΟΤΕ θα συνεχίσει να είναι η σφραγίδα εγγύησης για κάθε υπηρεσία που προσφέρουμε και θα έχει παρουσία παντού».
Μιλώντας για νέες πηγές εσόδων, αναφέρθηκε στον τομέα του ICT, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία έχει καθιερωθεί ως partner of choice για όσους επιζητούν αξιοπιστία, service και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παράλληλα αναπτύσσει και διαθέτει όλο και περισσότερες ειδικές λύσεις ICT στους τομείς της Υγείας, του τουρισμού, του security, της ενέργειας, των data center, του cloud και του Machine 2 Machine.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε κατά την ομιλία στην επιτυχημένη πορεία του ΟΤΕ TV που με 375.000 πελάτες «έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία». «Συνολικά η υπηρεσία μας ξεχωρίζει στην αγορά για την ενισχυμένη τηλεοπτική εμπειρία που προσφέρει» σημείωσε ο κ. Τσαμάζ. Από τον Αύγουστο το πρόγραμμα εμπλουτίζεται με όλους τους αγώνες των UEFA Champions League και Europa League για τα επόμενα τρία χρόνια, ενώ ήδη στο πορτφόλιο του ΟΤΕ TV περιλαμβάνονται τα καλύτερα ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα της Ευρώπης, καθώς και οι δημοφιλέστερες διοργανώσεις σε μπάσκετ, τένις και μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Αναφερόμενος στη στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού, σημείωσε ότι μετά την εθελουσία 800 ατόμων η εταιρεία έχει ήδη κινηθεί για την άμεση ανανέωση του δυναμικού της, με 300 προσλήψεις.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ