Τη συνεργασία της με τη μη κυβερνητική οργάνωση Rainforest Alliance™ ανακοίνωσε ο πολυεθνικός όμιλος Unilever και ειδικότερα η μάρκα παγωτού Magic της Algida. Η συγκεκριμένη μάρκα παγωτού παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα προμηθεύεται κατά 100% κόκκους κακάο προερχόμενους από φάρμες πιστοποιημένες από τη Rainforest Alliance™. Η συνεργασία αυτή, σύμφωνα με τη διοίκηση της Unilever, εξασφαλίζει την υψηλή ποιότητα της σοκολάτας Magic, δίκαιες συνθήκες εργασίας για τους μικροκαλλιεργητές κακάου, καθώς επίσης και πολλαπλά οφέλη για το περιβάλλον και τις κοινότητες στις οποίες ζουν και εργάζονται.
Ως το 2020, στο πλαίσιο του παγκοσμίου σχεδίου δράσης της για την αειφορία, στόχος της Unilever είναι να διευρύνει περαιτέρω τη συνεργασία της με τη Rainforest Alliance™ ώστε η σοκολάτα στο σύνολο των προϊόντων της να προέρχεται από αειφόρες καλλιέργειες. Μέσω της συνεργασίας με τη Rainforest Alliance η Unilever στηρίζει 40.000 αγρότες και τις οικογένειές τους σε χώρες όπως το Εκουαδόρ, η Ακτή του Ελεφαντοστού και η Γκάνα, όπου το 80% του πληθυσμού ασχολείται με την παραγωγή κακάου. Tα παγωτά Magic φέρουν στις συσκευασίες τους την πράσινη σφραγίδα Rainforest Alliance Certified™ εξασφαλίζοντας την ποιότητα της σοκολάτας Magic.
«Μέσα από τη συνεργασία της Unilever και του Magic με τη Rainforest Alliance μπορούμε να προμηθευόμαστε κακάο με υπεύθυνο τρόπο παρέχοντας υψηλής ποιότητας προϊόντα από αγνά υλικά. Για εμάς είναι εξίσου σημαντικοί στόχοι τόσο η βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των αγροτών όσο και η προστασία του περιβάλλοντος, καθώς και η παραγωγή απολαυστικών προϊόντων. Μέσα από αυτή τη συνεργασία ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες ενός απαιτητικού κοινού παγκοσμίως» δήλωσε η κυρία Μίνα Βαλαβάνη, διευθύντρια Αειφόρων Πρακτικών και Κοινωνικής Ευθύνης της Ελαις-Unilever Hellas.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος Unilever διαθέτει 172.000 εργαζομένους σε 190 χώρες, διακινεί 400 μάρκες, ενώ 2 δισ. άνθρωποι καταναλώνουν καθημερινά ένα προϊόν του ομίλου. Οσον αφορά τα παγωτά στην Ελλάδα, ο όμιλος διακινεί τα Algida, ΕΒΓΑ και Ben & Jerry’s, ενώ προσπαθεί να αλλάξει τη νοοτροπία του Ελληνα για να καταναλώνει παγωτά και τον χειμώνα. Πάντως πέρυσι συνολικά ο κλάδος του παγωτού κινήθηκε πτωτικά και εφέτος τον Μάιο σημειώνεται μια πτώση λόγω καιρού, αλλά οι παράγοντες του κλάδου θεωρούν ότι είναι νωρίς για εκτιμήσεις.

HeliosPlus