Μεγαλύτερες προσδοκίες για τον ελληνικό τουρισμό δημιουργούν οι προβλέψεις για το 2015, υπογράμμισαν ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και η Marketing Greece, μεταδίδοντας μήνυμα αισιοδοξίας σε συνέντευξη τύπου, μαζί με εκπροσώπους της Eurobank, της Aegean Airlines και της Enterprise Greece, την Τρίτη, στο πλαίσιο της Διεθνούς Τουριστικής Εκθεσης ΙΤΒ στο Βερολίνο.
Το 2014 οι αφίξεις από τη Γερμανία ανήλθαν σε 2,5 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 8,6% και συνεισφέροντας με δύο δισ. ευρώ (αύξηση 4,6%) σε άμεσα έσοδα. «Αν η θετική τάση που καταγράφεται το τελευταίο διάστημα συνεχιστεί, είμαστε βέβαιοι ότι η γερμανική αγορά θα αναδειχθεί για ακόμα μια χρονιά σε έναν από τους πρωταγωνιστές του ελληνικού τουρισμού.Μάλιστα, για την Ελλάδα, η προτίμηση των επισκεπτών της Γερμανίας προσδίδει ιδιαίτερη ικανοποίηση, γιατί ενέχει το στοιχείο της στήριξης όχι μόνο του τουριστικού προορισμού, αλλά και της οικονομίας της χώρας», τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece κ. Ανδρέας Ανδρεάδης.
«Η βελτίωση των τουριστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και η θετική εμπειρία των γερμανών πολιτών που επισκέφθηκαν τη χώρα μας το 2014, μας κάνει να αναμένουμε το 2015 ως άλλο ένα ισχυρό τουριστικό έτος», υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines κ. Δημήτρης Γερογιάννης και πρόσθεσε ότι η αεροπορική εταιρία επενδύει το 2015 σε καινούρια αεροσκάφη, καθώς και στην εισαγωγή και καθιέρωση πολλαπλών νέων διαδρομών και υπηρεσιών. «Εφέτος είναι η χρονιά που προσφέρουμε ακόμη πιο άμεσες υπηρεσίες στη Γερμανία, από ό,τι στο παρελθόν. Συνδέουμε επτά γερμανικές πόλεις με απευθείας πτήσεις προς Αθήνα, αλλά και προς τις περιφερειακές μας βάσεις στο Ηράκλειο, τη Θεσσαλονίκη, τη Ρόδο, την Κέρκυρα και την Καλαμάτα. Συνολικά προσφέρουμε 25 απευθείας δρομολόγια από τη Γερμανία στην Ελλάδα. Τέλος, από την Αθήνα μπορούμε να συνδέσουμε το μικρότερο νησί με 33 εγχώριους προορισμούς, προσφέροντας την ευκαιρία για μοναδικές εμπειρίες σε νέα, άγνωστα μέρη», δήλωσε.
Σύμφωνα με τονγενικό διευθυντή Τραπεζικής Επιχειρήσεων & Επενδυτικής Τραπεζικής της Eurobank κ. Κώστα Βασιλείου «ο τουρισμός έχει αποτελέσει βασικό πυλώνα στήριξης της ελληνικής οικονομίας καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης και σίγουρα έχει τη δυνατότητα να αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο ενός νέου, εξωστρεφούς και διεθνώς ανταγωνιστικού μοντέλου ανάπτυξης», ενώ συμπλήρωσε ότι η τράπεζα ενισχύει την ηγετική της θέση στον κλάδο του τουρισμού, «μέσω απευθείας χρηματοδότησης και άντλησης κεφαλαίων από διεθνείς επενδυτές, για την υλοποίηση υγιών επιχειρηματικών εγχειρημάτων στον ελληνικό τουρισμό».
Μια αύξηση στο επενδυτικό ενδιαφέρον μέσω του τουρισμού, καθώς η χώρα προσελκύει ακόμα μεγαλύτερο εύρος επισκεπτών, σημείωσε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Enterprise Greece κ. Στέφανος Ησαΐας. «Προσφέροντας ένα παραδοσιακά ισχυρό και διεθνώς αναγνωρισμένο τουριστικό προϊόν και μέσω της αυξημένης παρουσίας επενδυτών στον κλάδο αυτό, η Ελλάδα βρίσκεται στη διαδικασία αναβάθμισης των υποδομών της, καθώς και περαιτέρω διαφοροποίησης του προϊόντος που παρέχεται. Η χώρα μετατρέπεται σε έναν προορισμό για όλο τον χρόνο, προσελκύοντας ακόμα μεγαλύτερο εύρος επισκεπτών. Η Enterprise Greece υποδέχεται κάθε επιχειρηματικό πλάνο και υποστηρίζει τους επενδυτές, προσφέροντάς τους καθοδήγηση με διαφάνεια και αμεσότητα, ώστε τόσο οι ίδιοι, όσο και η χώρα να ωφεληθούν τα μέγιστα», τόνισε.
Χαιρετίζοντας τη συνέντευξη τύπου ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, επισήμανε την εμπειρία που προσφέρει η Κεντρική Μακεδονία, ιδιαίτερος και αγαπημένος προορισμός για τη γερμανική αγορά., καθώς «αναδεικνύουμε τη γη όπου συμβαδίζουν άρρηκτα οι μύθοι και η ιστορία, ο ήλιος και η θάλασσα, οι ψηλότερες βουνοκορφές της Ελλάδας και οι ωραιότερες ακτές της Μεσογείου».
Από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης παρουσίασε την καμπάνια 15 Pitch Perfect Greece, «προκειμένου να αναδείξουμε την άγνωστη και αυθεντική πλευρά της χώρας», προσκαλώντας γερμανούς δημοσιογράφους και bloggers «να ζήσουν μια από τις 15 ειδικά σχεδιασμένες εμπειρίες και να τις μοιραστούν με τους αναγνώστες τους». Ο ίδιος σημείωσε ότι «η μοναδικότητα, η περίφημη φιλοξενία της χώρας μας, το μοναδικό ελληνικό τουριστικό προϊόν και ο μακροχρόνιος δεσμός φιλίας ανάμεσα στους Ελληνες και τους Γερμανούς, αποδείχθηκαν ιδιαίτερης σημασίας για τη διατήρηση της δυναμικής των κρατήσεων, που δεν φαίνεται ούτε πρέπει να επηρεάζεται από την πολιτική».