Την ενίσχυση του ελληνικού συνεδριακού προϊόντος και την αλλαγή της εικόνας του στο εξωτερικό, με αναγκαίες επενδύσεις, υπογράμμισε ο ερευνητής και αναλυτής της Reed Exhibitions κ. Ρομπ Ντέιβιντσον, κατά τη συνέντευξη τύπου, με αφορμή την έκθεση 100% Hotel Show (www.hotelshow.gr), η οποία πραγματοποιείται από τις 7 έως 9 Φεβρουαρίου στο MEC Παιανίας.
Αναφερόμενος στη «χαλαρή» εικόνα που έχει η Ελλάδα όπως και άλλες μεσογειακές χώρες, ως τόποι διακοπών, ο κ. Ντέιβιντσον τόνισε ότι απαιτείται ουσιαστική εκπαίδευση προσωπικού, πρόσκληση δημοσιογράφων από το εξωτερικό, καθώς και επαγγελματιών οργανωτών εκδηλώσεων, οι οποίοι θα δουν στην πράξη πόσο σωστά και με συνέπεια μπορούν να λειτουργήσουν όλες οι αναγκαίες, για την επιτυχία ενός συνεδρίου, υπηρεσίες.
Ο ίδιος επισήμανε ότι η έλλειψη στατιστικών στοιχείων υπομονεύει την εικόνα της Ελλάδας και δυσκολεύει την ικανότητά της να παρουσιάσει προφίλ υψηλών προδιαγραφών.
Στα πλεονεκτήματα του ελληνικού συνεδριακού προϊόντος συγκαταλέγονται τα ελληνικά προϊόντα και το ελληνικό φαγητό, αλλά και το «ελληνικό φως» που είναι σημαντικό για τους σύνεδρους από τις βόρειες χώρες.
Επιμήκυνση περιόδου

Η ανάπτυξη του συνεδριακού τομέα θεωρείται ο πιο αποτελεσματικός και οικονομικός τρόπος για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, μια και το τουριστικό προϊόν αφορά και στους 12 μήνες του χρόνου με τη μικρότερη ζήτηση στην περίοδο της μεγάλης τουριστικής κίνησης.
Εφόσον μάλιστα οι σύνεδροι ή άλλοι επισκέπτες που έρχονται στην Ελλάδα για επαγγελματικούς λόγους, έχουν σωστή ενημέρωση και τους γίνει παρουσίαση και ξενάγηση στην πόλη που έρχονται, είναι βέβαιο ότι θα επιστρέψουν ως επισκέπτες αναψυχής.
Αποδοτική μέθοδος για την επιμήκυνση της περιόδου διαμονής των συνέδρων αποτελεί η έγκαιρη ενημέρωσή τους για σημαντικές διοργανώσεις που θα πραγματοποιηθούν πριν ή μετά το συνέδριο. Στόχος της ενημέρωσης αυτής είναι η επιμήκυνση της διαμονής τους, καθώς έχει αποδειχθεί ότι σε αυτήν την περίπτωση οι σύνεδροι συνοδεύονται από σύντροφο ή/και παιδιά.