Η Data Communication κατέκτησε μια ακόμα σημαντική διάκριση με την ανακήρυξή της ως «Εθνικός Πρωταθλητής» (National Champion) στον 8ο πανευρωπαϊκό διαγωνισμό European Business Awards στην κατηγορία Customer Focus, μεταξύ 24.000 επιχειρήσεων από 33 Ευρωπαϊκές χώρες. To βραβείο απονέμεται σε Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που διακρίνονται για τη βαθιά κατανόηση των αναγκών του πελάτη και βασίζουν την ανάπτυξή τους στη βέλτιστη εξυπηρέτησή του.

Η διάκριση στον καταξιωμένο θεσμό των European Business Awards είναι ιδιαίτερα τιμητική για τη Data Communication και δικαιώνει τη συνεπή, από την ίδρυσή της το 1987, παρουσία στην αγορά πάντα με επίκεντρο τη συνεχή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του πελάτη. Η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης και εξυπηρέτησης του πελάτη είναι συνεχής διαδικασία και υλοποιείται βάσει της μεθοδολογίας Customer Care 360o την οποία έχει αναπτύξει η Data Communication.

Σημειώνεται ότι η Data Communication έχει πρόσφατα διακριθεί για την ποιότητα των υπηρεσιών της στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, όπου κατέκτησε την 1η θέση στις κατηγορίες «Ομάδα της χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Front Line» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς: Μικρή ομάδα έως 40 φυσικά πρόσωπα».

Η κα Ζωή Δουζένη, Executive Vice President της Data Communication, δήλωσε: «Η τιμητική διάκριση της Data Communication στο σημαντικό αυτό διαγωνισμό είναι μία ακόμα, σε ευρωπαϊκό επίπεδο αυτή τη φορά, επιβεβαίωσητης ποιότητας των υπηρεσιών της εταιρείας προς τον πελάτη. Από το 1987 η Data Communication εφαρμόζει την πολιτική Customer Care 360ο, που περιλαμβάνει μια σειρά συγκεκριμένων, χρονικά προσδιορισμένων και επαναλαμβανόμενων δραστηριοτήτων και υπηρεσιών σε επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης.»