από metereologos.gr
Κυριακή 25 Ιουνίου 2017
 

Anassa Organics: Ελληνικά βότανα στην Ευρώπη με διαβατήριο το σύγχρονο branding

Anassa Organics: Ελληνικά βότανα στην Ευρώπη με διαβατήριο το σύγχρονο branding
Υψηλή ζήτηση παρουσιάζουν τα ροφήματα από βιολογικά, αρωματικά φυτά, όπως τσάι, μέντα, κ.ά. που διαθέτει η Anassa Organics, η οποία μετρά λίγους μήνες ζωής
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Η αξιοποίηση της παράδοσης μέσα από καινοτόμες ιδέες οδήγησε στη δημιουργία της ελληνικής εταιρείας ροφημάτων Anassa Organics, η οποία μετρά λίγους μήνες ζωής αλλά έχει ήδη κερδίσει βραβεία και έχει εξαπλωθεί στο εξωτερικό. Τα ελληνικά βιολογικά, αρωματικά φυτά όπως τσάι, μέντα κ.τ.λ. συσκευάζονται σε μικρά πακέτα με ιδιαίτερο και σύγχρονο branding και «ταξιδεύουν» ήδη σε ευρωπαϊκές αγορές, ενώ ετοιμάζονται να «βγάλουν» εισιτήριο και για Αμερική.

Η Anassa Organics είναι η υλοποίηση μιας ιδέας που είχαν οι κυρίες Αφροδίτη Φλώρου και Γιάννα Ματθαίου, οι οποίες διαθέτουν 20ετή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις σε μεγάλες εταιρείες στο μάρκετινγκ και στις πωλήσεις.
Αρχικά, σύμφωνα με την ίδια, «τα προϊόντα σχεδιάστηκαν και προορίζονταν κυρίως για εξαγωγές, αλλά η  αποδοχή και η ζήτηση από την εγχώρια αγορά ήταν μια ευχάριστη έκπληξη». Σήμερα διατίθενται δέκα είδη ροφημάτων, όλα αποτελούμενα από ελληνικά αρωματικά φυτά βιολογικής καλλιέργειας, συσκευασμένα είτε μόνα τους είτε σε μείγματα.

Στην Ελλάδα προς το παρόν η Anassa Organics έχει παρουσία σε περίπου 20 σημεία κυρίως στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη. Αυτή τη στιγμή εξάγει σε Δανία, Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία και Βέλγιο. «Είμαστε σε συζητήσεις και με άλλες αγορές, κυρίως στην Ευρώπη, ενώ βρισκόμαστε στο στάδιο πιστοποιήσεων για εξαγωγές σε Ρωσία και HΠΑ, όπου υπάρχουν ήδη συμφωνίες» αναφέρει η κυρία Ματθαίου.

Ο σχεδιασμός της συσκευασίας και παρασκευής των ροφημάτων απαίτησε χρόνο και έρευνα. «Ηταν πολύ σημαντικό για εμάς τα ελληνικά αρωματικά φυτά να  συσκευαστούν έτσι όπως τους αξίζει, ως μοναδικά και πολύτιμα. Η αγάπη μας για την καινοτομία από τη μία και η αφοσίωση στην παράδοση από την άλλη οδήγησαν στην έμπνευση του πρωτοποριακού τρόπου σερβιρίσματος των ροφημάτων. Αυτή μας την ιδέα έπρεπε να την "κλείσουμε" σε ένα κουτί με ιδιαίτερη αισθητική» αναφέρει η κυρία Ματθαίου.

Η εταιρεία ξεκίνησε με ίδια κεφάλαια των ιδρυτριών της και δεν έχει λάβει έως σήμερα χρηματοδότηση από κανέναν οργανισμό ή ίδρυμα, αλλά πρόσφατα ήταν μία από τις νικήτριες εταιρείες στο Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας που θα προσφέρει πρόσβαση σε χρηματοδότηση και παροχή συμβουλευτικής βοήθειας. Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι η κατασκευή ενός πλήρως εξοπλισμένου συσκευαστηρίου, οι συνεργασίες με επιστημονικές ομάδες και ιδρύματα με σκοπό την έρευνα και την ανάλυση και ο εμπλουτισμός της σειράς των ροφημάτων με άλλες γεύσεις.



ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οικονομία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
-