«Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια εταιρεία στον χώρο του ταξιδιού η οποία να έχει διεθνή απήχηση και προβολή» λέει ο ιδρυτής της Discoveroom κ. Νίκος Αναγνώστου, μιας ελληνικής εφαρμογής η οποία απευθύνεται τόσο σε ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων καταλυμάτων (ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια αλλά και ανεξάρτητες παραθεριστικές κατοικίες) για τη διαχείριση των κρατήσεών τους όσο και σε καταναλωτές που αναζητούν δωμάτιο.
Με καταβολές στον κλάδο της πληροφορικής από το 1987, σπουδές ηλεκτρολόγου μηχανικού και οικονομολόγου, θητεία σε επιτελικές θέσεις πολυεθνικών εταιρειών, αλλά και μια start-up στον κατασκευαστικό κλάδο την περίοδο 2001-2006, ο κ. Αναγνώστου αποφάσισε να ασχοληθεί με τον τουρισμό με αφορμή μια προσωπική του ανάγκη.
«Πριν από δύο χρόνια έψαχνα να κλείσω δωμάτιο σε έναν προορισμό που δεν είχε ξενοδοχεία» περιγράφει. Απευθύνθηκε σε διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης, αλλά τα καταλύματα που βρήκε του φάνηκαν ακριβά. Συνέχισε την έρευνά του στον προορισμό και συνειδητοποίησε ότι «τα φθηνά καταλύματα δεν φαίνονταν στις μηχανές». Ετσι σχηματίστηκε η ιδέα για το Discoveroom, το οποίο δημιουργήθηκε το 2013.
Πρόκειται για μια πλατφόρμα η οποία περιλαμβάνει ένα πλέγμα υπηρεσιών και προϊόντων τα οποία βοηθούν τον ιδιοκτήτη να προβληθεί στην ταξιδιωτική αγορά. «Ενας online ταξιδιωτικός πράκτορας» εξηγεί, ο οποίος παρέχει εργαλείο κρατήσεων. Η εφαρμογή, η οποία είναι δωρεάν και λειτουργεί σε κινητά (iOS και Android), ταμπλέτες και υπολογιστή, «θέλει να συνδέσει το λογισμικό με το ταξιδιωτικό πρακτορείο» αναφέρει ο δημιουργός της. Αποτελείται από «λογισμικό διαχείρισης κρατήσεων αλλά και εργαλεία για προώθηση του καταλύματος στην ταξιδιωτική αγορά. Το μέγεθος των καταλυμάτων στα οποία απευθυνόμαστε είναι η οικογενειακή μονάδα» προσθέτει, δηλαδή τα μικρά ενοικιαζόμενα καταλύματα μέχρι 25 δωματίων.
Μέσα σε δύο μήνες 330 ιδιοκτήτες καταλυμάτων έχουν κατεβάσει την εφαρμογή, 80% από τους οποίους είναι από την Ελλάδα και 20% από το εξωτερικό, σε περιοχές όπως η Αλάσκα, η Μαλαισία και η Νότια Αφρική, επισημαίνει.
Το Discoveroom έχει ήδη χρηματοδοτηθεί τον Οκτώβριο του 2013 από το Jeremy Open Fund με 100.000 ευρώ σε φάση «pre-seed» επένδυσης και την 1η Ιουλίου με 300.000 ευρώ σε φάση «seed» επένδυσης. Με τη δεύτερη χρηματοδότηση θα αυξηθεί το προσωπικό από πέντε σε 11 άτομα, θα αναπτυχθούν υπηρεσίες για ξενοδόχους και channel management προϊόντα και θα φτιαχτεί το portal για το ευρύ κοινό.

«Θα χρειαστεί και τρίτη χρηματοδότηση, η οποία θα αξιοποιηθεί για την εμπορική ανάπτυξη της πλατφόρμας»
λέει ο κ. Αναγνώστου. Παράλληλα για το κοινό που επιθυμεί να κάνει κράτηση η εφαρμογή θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στο καλοκαίρι. Στόχος είναι η προώθηση στο εξωτερικό να γίνει από τον Σεπτέμβριο και μετά στην Ευρώπη προσδοκώντας να αναπτυχθεί η εφαρμογή σε χώρες που έχουν χειμερινό τουρισμό (Αυστρία, Ελβετία), ενώ το 2015 σχεδιάζεται η είσοδος στην Κροατία και στη Γαλλία.
Στις προθέσεις της εταιρείας είναι η επαφή με τη Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Διαμερισμάτων Ελλάδος (ΣΕΕΔΔΕ), καθώς τα μικρά ενοικιαζόμενα δωμάτια υστερούν σε δυνατότητες και μέσα εξωστρέφειας, καθώς και στη μηχανοργάνωση κρατήσεων.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ