από metereologos.gr
Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017
 
 

Στροφή στις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου για τον όμιλο Lamway

Προχώρησε σε συνεργασία με την hotelising *
Στροφή στις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου για τον όμιλο Lamway
Άποψη της Σαντορίνης, την Τρίτη 13 Αυγούστου 2013. Εκτιμήσεις για πολύ καλή τουριστική χρονιά φέτος για τη Σαντορίνη, διατυπώνονται από τουριστικούς φορείς, που υπολογίζουν ότι οι αφίξεις θα ξεπεράσουν τα 1,7 εκατομμύρια του 2012 και ενδέχεται να ξεπεράσουν και τον αριθμό των 1,9 εκατομμυρίων που αφίχθησαν το 2011. Στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση θεματικών μορφών τουρισμού, που θα έχουν ως αποτέλεσμα την προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού καθώς και την περαιτέρω χρονική επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Στο πλαίσιο αυτό, ο δήμος ανακήρυξε τη φετινή χρονιά ως «Έτος Γαστρονομίας», ώστε το νησί, μέσω μιας σειράς δράσεων που πραγματοποιούνται, να εδραιωθεί ανάμεσα στους κορυφαίους γαστρονομικούς προορισμούς . ΑΠΕ- ΜΠΕ/ ΑΠΕ-ΜΠΕ/STR (File: 13001748.JPG )
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Στις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου στρέφεται η εταιρία διαχείρισης ξενοδοχείων Lamway Hotel Management Group, προχωρώντας σε συνεργασία με την εταιρία  hotelising *, η οποία εξειδικεύεται στη διαχείριση  διαδικτυακών πωλήσεων και μάρκετινγκ των μονάδων.

Με στόχο για το 2014 την αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού κατά 10 έως 15% στις μονάδες που διαχειρίζεται στις Κυκλάδες, αντικείμενο της συνεργασίας είναι η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε επίπεδο προώθησης των ξενοδοχείων σε παραδοσιακές και αναπτυσσόμενες αγορές του εξωτερικού.

Βασικές αγορές στις οποίες προσανατολίζεται  η εταιρία είναι οι ΗΠΑ, η Αυστραλία και η Ρωσία, ειδικά για τις μονάδες της Σαντορίνης και η γαλλική και ιταλική για την Πάρο.

Η εταιρία διαχείρισης (www.lamway.gr) διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο με επτά ξενοδοχεία, από τα οποία τέσσερα είναι στη Σαντορίνη, δύο στην Πάρο και ένα στη Νάξο. Δραστηριοποιείται από το 2008 με τη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων, την εμπορική εκμετάλλευση ξενοδοχειακών συγκροτημάτων και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Στους στόχους για το 2014 περιλαμβάνεται επίσης η διείσδυση στην αγορά της Μυκόνου και της Ιου, για τις οποίες είναι σε εξέλιξη συζητήσεις, καθώς και σε άλλους τουριστικούς προορισμούς εκτός των Κυκλάδων.  




Οικονομία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
-