Με περιεχόμενο 120 τουριστικούς προορισμούς, 30 θεματικές ενότητες, 130.000 λέξεις στα ελληνικά και τα αγγλικά και στη συνέχεια γαλλικά, γερμανικά και ρωσικά, 3.000 φωτογραφίες και 60 βίντεο, αποκαλύπτει την Ελλάδα στα μάτια των ταξιδιωτών το νέο website της Marketing Greece. Το www.discovergreece.com, που βγήκε στον παγκόσμιο διαδικτυακό «αέρα» την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου, είναι ένα website διεθνών προδιαγραφών, που στοχεύει στην ενίσχυση της προβολή της χώρας και του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

«Η Marketing Greece ιδρύθηκε για να εξυπηρετήσει μια ιδέα, ένα όραμα για τη νέα εποχή ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού. Το όραμα αυτό μετουσιώνεται σήμερα σε πράξη με την έλευση του discovergreece.com. Υποσχεθήκαμε να δώσουμε στο κοινό μια νέα διάσταση στην προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Μια διάσταση που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες μια άκρως ανταγωνιστικής διεθνούς αγοράς, αλλά και στις αυξημένες απαιτήσεις του δυνητικού επισκέπτη που διψάει για νέες εμπειρίες και φρέσκιες εικόνες», δήλωσε ο πρόεδρος της Marketing Greece κ. Ανδρέας Ανδρεάδης στην παρουσίαση της διαδραστικής πλατφόρμας. Ο ίδιος σημείωσε ότι με ετήσια επένδυση της τάξης 1,5 εκατ. έως δύο εκατ. ευρώ, το www.discovergreece.com μπορεί να φέρει ελάχιστη προστιθέμενη αξία προβολής ύψους 100 εκατ. ευρώ. Παράλληλα ανέφερε ότι κύριο μέλημα της Marketing Greece είναι οι μικρές επιχειρήσεις και η πρόσβασή τους στον τελικό καταναλωτή, επισημαίνοντας ότι από τα 12 δισ. ευρώ τουριστικά έσοδα το 2013, τα 11 δισ. ευρώ προήλθαν από διάσπαρτες μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην ελληνική επικράτεια.
Μέσω της διαδραστικής πλατφόρμας, το www.discovergreece.com θα προβάλλει ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο τουριστικών προϊόντων, θα ενεργεί ως εργαλείο πωλήσεων, παρέχοντας τη διασύνδεση των προϊόντων με διαδικτυακές μηχανές κρατήσεων και θα συμβάλλει στη δημιουργία και ανάπτυξη online κοινοτήτων και εκστρατειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Το στοιχείο διαφοροποίησης και η υπεραξία του discovergreece.com είναι η εστίαση στην προϊοντική διάσταση του ελληνικού τουρισμού», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Μarketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης. Και πρόσθεσε ότι «αξιοποιώντας την εμπειρία της τουριστικής βιομηχανίας, τη μελέτη της Mckinsey για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού με ορίζοντα το 2021, η ομάδα της Marketing Greece παρέδωσε στο παγκόσμιο κοινό ένα website που ενσωματώνει την πλέον σύγχρονη τεχνολογία και πρακτικές ηλεκτρονικής επικοινωνίας».
Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα:
∙Θα απεικονίζει ένα μοναδικό και ενιαίο προϊόν για τον ελληνικό τουρισμό
∙Θα προσφέρει στους χρήστες μια ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τους προορισμούς και τις εμπειρίες που μπορούν να βιώσουν στην Ελλάδα
∙Θα παρέχει τη δυνατότητα σχεδιασμού του ταξιδιού τους, χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες αναζήτησης διαμονής, μεταφοράς και περιήγησης
∙Θα παρέχει τη δυνατότητα διασύνδεσης με περισσότερες από μία διαδικτυακές μηχανές κρατήσεων
∙Θα συμβάλλει στη δικτύωση τοπικών επιχειρήσεων με διεθνείς τουριστικούς πράκτορες
Μελλοντικά σχεδιάζεται η διαφήμιση εταιρειών που δεν σχετίζονται με τον τουρισμό και η δημιουργία e-shop, στο οποίο θα πωλούνται προϊόντα λιανικής και υπηρεσίες.