Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014
 

Ελλειψη τακτ από τον «νούμερο 2» της αεροπορικής εταιρείας Ryanair

Ελάχιστα διπλωματικές παρατηρήσεις προς την Aegean από το Μάικλ Κόλεϊ
Ελλειψη τακτ από τον «νούμερο 2» της αεροπορικής εταιρείας Ryanair
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Διόλου διπλωματικές παρατηρήσεις για την Aegean Airlines έκανε την Πέμπτη από την Αθήνα ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, κ. Μάικλ Κόλεϊ, κατά τη διάρκεια παρουσίασης του «Σχεδίου Διάσωσης του Ελληνικού Τουρισμού» που προτείνει η εταιρία στην ελληνική κυβέρνηση και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Ο κ. Κόλεϊ σημείωσε ότι ο μέσος ναύλος της Ryanair είναι στο 50% της Aegean και ισχυρίστηκε ότι η Αεροπορία Αιγαίου δεν δημοσιεύει στατιστικά στοιχεία για τις έγκαιρες αφίξεις πτήσεων, το ποσοστό απώλειας αποσκευών, τις ακυρώσεις δρομολογίων κτλ. Όπως υποστήριξε, η Aegean δεν δημοσιεύει στοιχεία γιατί μπορεί και να μην είναι υπερήφανη για αυτά και συμπλήρωσε ότι η Ryanair έχει ζητήσει από την εταιρία να τα δημοσιοποιήσει.

Στη συνέχεια, παρέθεσε πίνακα της ΙΑΤΑ που συνέκρινε τις έξι μεγαλύτερες εταιρίες σε επιβατική κίνηση με την Aegean, ενώ, όταν έδωσε την υπόσχεση ότι η εταιρία, εάν γίνει αποδεκτό το σχέδιό της, θα φέρει 10 εκατ. τουρίστες στην Ελλάδα, μίλησε για μία επίδοση που θα «είναι δύο φορές το μέγεθος της Aegean».

Ερωτηθείς για το αυξημένο ενδιαφέρον του για την Aegean, σημείωσε ότι την χρησιμοποίησε χάριν των συγκρίσεων. «Δεν είμαστε εναντίον της, δεν ενδιαφερόμαστε για αυτήν και δεν είναι εμπόδιο» σημείωσε.

Μάλιστα, δήλωσε ότι η Ryanair υποστηρίζει την εξαγορά της Olympic Air από την Aegean, λόγω ταύτισης συμφερόντων, αφού και η Ιρλανδική εταιρία επιχείρησε ανεπιτυχώς να εξαγοράσει την Aer Lingus και τόνισε ότι δεν θα προσφύγει στα δικαστήρια εάν το ελληνικό ντιλ εγκριθεί από τις κοινοτικές αρχές.

Τι απαντούν στελέχη της Aegean

Στελέχη της Aegean απαντούν τόσο στην πρόταση της Ryanair όσο και στην κριτική που άσκησε εναντίον της εταιρίας, σημειώνοντας ότι ο ελληνικός τουρισμός χρειάζεται στήριξη, δέσμευση, σταθερό σχέδιο και διασφάλιση ανταγωνιστικότητας με ίσους όρους για όλους τους παίκτες της αγοράς.

«Όχι προσεγγίσεις που επιδιώκουν την επίτευξη εφήμερου, βραχυπρόθεσμου κέρδους και βασίζονται στη διαστρέβλωση των στοιχείων και στην παρουσίαση μέρους της πραγματικότητας» λένε και υπογραμμίζουν ότι «τα στοιχεία και δεδομένα υπάρχουν, έχουν αναφερθεί συχνά και δείχνουν ξεκάθαρα ότι η Aegean έχει συμβάλει στην αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού κατά 54% τα τελευταία 4 χρόνια, φτάνοντας τα 3,45 εκατ. επιβάτες το 2012, συνεισφέροντας 1,3 εκατ. στον ελληνικό τουρισμό, στα δύσκολα χρόνια». Άλλωστε, όπως υπογραμμίζουν, ήδη το 2013 καταγράφεται αύξηση 13% στον εισερχόμενο τουρισμό, με  λίγο περισσότερους από 400.000 επιβάτες.

Στελέχη της εταιρίας τονίζουν ότι «ο τουρισμός δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με ποσοτικούς όρους», διότι «το ελληνικό τουριστικό προϊόν πρέπει να είναι ποιοτικό» και συμπληρώνουν ότι η Aegean επενδύει συστηματικά στην ποιότητα και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και, μάλιστα, «έχει διακριθεί τρεις φορές σε ευρωπαϊκό επίπεδο την τελευταία τετραετία ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία».

Τα ίδια στελέχη υπογραμμίζουν ότι η εταιρία έχει μειώσει κατά 25-30% τις τιμές στις πτήσεις εσωτερικού, κι έτσι σήμερα ο μέσος ναύλος προ φόρων φτάνει τα 45 ευρώ και είναι πια φτηνότερος του ακτοπλοϊκού.

Η Aegean, λένε, στηρίζει τη δημιουργία ανταγωνιστικών και λειτουργικών αεροδρομίων για την ανάπτυξη του τουρισμού, αφου δραστηριοποιείται με 158 δρομολόγια από την περιφέρεια, δίχως να έχει λάβει κάποια επιδότηση. Επίσης, παρατηρούν, η εταιρία έχει διευρύνει τα δρομολόγια από την Αθήνα, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της τουριστικής αγοράς.

«Η αύξηση των πτήσεων προς τη χώρα μας είναι πολύ σημαντική και θα πρέπει όλοι οι φορείς να κάνουν ό, τι μπορούν για να την πετύχουμε. Χρειαζόμαστε τον ανταγωνισμό και η Ryanair μπορεί να είναι μέρος του. Αρκεί να συμμετέχει με ίδιους όρους όπως οι υπόλοιποι προς όφελος του κράτους, της οικονομίας, της κοινωνίας και των επιβατών, δεδομένου ότι η Aegean για παράδειγμα συνεισφέρει μόνο σε φόρους €170-200 εκατ. ετησίως στο ελληνικό κράτος» σχολιάζουν.

Έτσι, συμπεραίνουν στο ότι «επιβάλλεται να διασφαλίζεται ο ανταγωνισμός με ίδιους όρους για όλες τις εταιρείες, προσβάσεις σε όλους σε χαμηλές αεροδρομιακές τιμές, ίδιες επιβαρύνσεις και ίδιες ευκαιρίες χωρίς διακρίσεις».

«Η Aegean θέλει να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστική ώστε να μπορεί να προσφέρει στη χώρα υψηλό προϊόν και μακροχρόνιες επενδύσεις που θα οδηγήσουν στη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας, αντίθετα με εταιρείες που ενδιαφέρονται για γρήγορα, άμεσα αποτελέσματα και αντιμετωπίζουν τη χώρα μας σαν έναν προορισμό για φθηνό τουρισμό - υποβαθμίζοντας το τουριστικό προϊόν» τονίζουν στελέχη της εταιρίας και καταλήγουν, λέγοντας ότι η Aegean «αναμένει ότι οι συνέργειες από την εξαγορά της ΟΑ θα βοηθήσουν ώστε να ενισχυθεί η δυνατότητα της να είναι ανταγωνιστική».




Οικονομία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ryanair: Ζητεί μηδενικά τέλη αεροδρομίων για να «σώσει» τον ελληνικό τουρισμό 
Δεν δέχεται να μειώσει τους φόρους στη Ryanair ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών 
Ryanair: Υπόσχεται να φέρει δέκα εκατ. τουρίστες 
Η Ryanair θέλει να «σώσει» τον ελληνικό τουρισμό 
Μακροχρόνια συμφωνία Olympic Handling και Ryanair 
Νέες βολές της Ryanair κατά του «Ελ. Βενιζέλος» 
 
 
σχόλια (24)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    ΑΝ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΑΚΡΙΒΗ ΤΗΝ ΑΔΙΚΟΥΜΕ | 02/05/2013 08:05
    Η Aegean ειναι οντως ακριβη ομωςτην αδικουμε γιατι δεν συγκρινουμε ομοια πραγματα συγκρινοντας την με την Ryan και εξηγουμαι 1]η aegean καλυπτει ολη την Ελλαδα καλοκαιρι και ΧΕΙΜΩΝΑ(που ειναι η ryan τον χειμωνα?πεταει σε πολλα οχι τοσο τουριστικα νησια και δεν το ξερω?) 2]ευρεση εισητηριου-ευελιξια δρομολογιων κατ¨"εμενα δεν υπαρχει συγκριση.Ναι ακριβα εισητηρια αλλα τα βρισκω οποτε θελω οπως θελω. 3]Τι θεσεις εργασιας δινει h ryan στην ελλαδα? 4]ποσα επαγγελματα εφοδιασμου δουλευουν για τις aegean- ryan στην νελλαδα? 5]τι ειδους τουριστες φερνει η ρυαν: 6]ποσες ωρες αναμονη εχουν οι πτησεις διασυνδεσης 7]τι ασφαλεια παρεχουν και τι τεχνικη υποστηριξη τα φθηνα αεροδρομια τυπου αγχιαλου:
    ΟΛΥΜΠΟΣ
    απάντηση11
     
     
    ακόμα τους κυνηγάνε! | 28/04/2013 20:16
    Στην Ισπανία ακόμα τους κυνηγάει η κυβέρνηση επειδή σε μία βδομάδα κάναν 3 αναγκαστικές προσγειώσεις. Και κάνει επίσημη έρευνα η Ευρ. Επιτροπή για το αν τηρεί τους κανόνες ασφαλείας.
    ΑΚ
    απάντηση20
     
     
    όχι και τζάμπα... | 28/04/2013 01:13
    Μάλιστα, η Ryanair θέλει να έρθει στο τζάμπα. Κι άμα γουστάρει να μπορεί φύγει όταν τελειώσει η τουριστική κίνηση. Ρωτήστε πως την πάτησαν στο Βόλο και στη Ρόδο, που τους άφσαν σύξυλους ενόψει τουριστικής περιόδου γιατί δεν έβγαζαν λέει μεγάλο κέρδος και επειδή άκουσον άκουσον απαίτησαν να χρηματοδοτήσουν τα τοπικά επιμελητήρια τη διαφημιστική τους καμπάνια...
    Βασίλης
    απάντηση11
     
     
    ελλειψη ανταγωνισμου | 27/04/2013 14:09
    Ολα αυτα ειναι αποτελεσμα ελλειψης ανταγωνσμου σε ολα τα επιπεδα..που ακουστικε πρωτευουσα κρατους ευρωπαικου με 5 εκ κοσμο να εχει μονοπολιο πτησεων.. Να μην μπορουν να πετανε ξενες αεροπορικες σε ολες τις εσωτερικες διαδρομές... να πληρωνω Αθηνα-Θεσσαλονικη όσο Αθηνα-Λονδινο... ειστε απαραδεκτοι... παραδειγμα οταν ηταν η ολυμπικακη κρατικη Αθηνα-Βελιγραδι εισιτιριο 2 μηνες πριν ο ταξιδι τιμη/ατομο minimum 300Ε με 737 1ωρα lufthansa Aθηνα-Μοναχο-Βελιγραδι 150Е (2,5 ωρες πτηση συνολο και 2 ωρες αναμονη μοναχο) , με airbus, προτειμουσα... ε δεν μας χεζετε.. Τα δυο τελευταια ετη πηγε 120 (τιμη παντα 2 μηνες πριν) αφου βγαλανε τα airbus και εχουν ελικοφορα... (απο 1 ωρα σε 2 ) . ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
    MK
    απάντηση52
     
     
     
    Ryanair,ΟΧΙ ! | 26/04/2013 19:57
    Η Ryanair μαζι με τα "σκουπιδια /τουριστες" που κουβαλα εδω, ΔΕΝ τους θελουμε! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,πρεπει να εστιασουμε την προσοχη μας στο ποιοτικο περιηγητη. "Η χαβουζα" εχει γεμισει!
    ξενοδοχος
    απάντηση68
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Διεθνης Αερολιμενας Αθηνών ή η ταφοπλακα της ελληνικης αεροποριας; | 26/04/2013 12:41
    διάβασα την ανακοίνωση του ΔΑΑ που λειτουργεί σε ένα μονοπωλιο 200 ΚΜ. σε ποια άλλη ευρωπαϊκή μητρόπολη των 4,5 εκατομμυρίων κατοικων λειτουργει ΕΝΑ μονον αεροδρομιο; ποιος υπουργός απο την θεση του ευρωβουλευτή εκανε καταγγελίες για την παρανομη κρατικη χρηματοδοτηση του τότε εθνικου αερομεταφορεα και σαν υπουργός συντηρεί τον "ιδιωτικό εθνικο αερολιμένα" με παρανομες κρατικές ενισχύσεις (σπατοσημο) και μονοπωλειακές συμβάσεις; θα επρεπε να ντρεπονται οι νεκροθαφτες της ελληνκης πολιτικης αεροποριας!!!
    gastar voguel
    απάντηση211
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    ΚΑΡΤΕΛ AEGEAN | 26/04/2013 11:20
    Η AEGEAN ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΤΕΛ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗ 100 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΣΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΡΩΠΗ. ΑΙΣΧΟΣ ΕΙΝΑΙ.!
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    απάντηση422
     
     
    Οι άθλιοι και οι πανάθλιοι | 26/04/2013 11:10
    Ναι μεν η Ryanair είναι όντως πανάθλια εταιρία από πολλές απόψεις αλλά και η Aegean δεν πάει πίσω. Η ποιότητα την έφαγε! Ας βάλει, φερ' ειπείν, και καμιά απευθείας πτήση Λονδίνο - Θεσσαλονίκη, Λονδίνο - Ηράκελιο με προσιτές τιμές και τα ξαναλέμε.
    Nemesis
    απάντηση262
     
     
    διευκρίνηση | 26/04/2013 10:55
    H Ryanair έχει, νομίζω, πολλαπλώς κατηγορηθεί για ρατσιστική νοοτροπία. Οπότε δεν με ξενιζει η στάση τους. Απλώς δεν ταξιδεύω με αυτούς ούτε τζάμπα.
    RyNoAir
    απάντηση2116
     
     
     
    TRUST | 26/04/2013 10:51
    OLYMPIC MAZI ME AEGEAN = TRUST ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΑΠΑΡΕΔΕΚΤΑ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΕΝΩ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΜΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΝΩΘΟΥΝ,ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΣΟΥΜΕ.ΒΕΒΑΙΑ Η RYANAIR ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΦΘΑΣΑΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΚΑΥΣΙΜΟ?
    THEO GREEK
    απάντηση255
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Ασφαλεια επιβατων? | 26/04/2013 10:15
    Τα αεροπλανα της Ryanair και οχι των ελληνικων αερογραμμων, κανουν αναγκαστικες προσγειωσεις λογου... ελλειψης καυσιμων...!!!! Το θεμα ασφαλειας επιβατων το αξιολογει η Ryanair?
    επιβατης
    απάντηση2117
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Καλά έχουν ξεφύγει! | 26/04/2013 09:41
    Τι μας λέτε ρε λαμόγια που το εισητήριο Αθήνα Θεσσαλονίκη κοστίζει όσο Αθήνα Λονδίνο... και πολύ λίγα σας τα είπε η RYAN, που έπρεπε να μην υπάρχουν περιορισμοί στα δρομολόγια εσωτερικού από εταιρείες του εξωτερικού, να δεις που θα το έχωνα το εισητήριο του Βγαινόπουλου... κ. "Αιγαίο"???... το δρομολόγιο Λονδίνο Εδινβούργο (όσο Αθήνα - Θεσ/νικη) ξεκινά από 30 ευρώ!!!!!! Το ήξερες???
    mitsos
    απάντηση263
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Ryanair-Aegean: 1-0 | 26/04/2013 09:30
    πεταω σε εβδομαδιαια βαση μεσα στην ευρωπη. δεν υπαρχει εταιρια με πιο αντιεπαγγελματικο service απο την Aegean και αδιαφορια για τον τακτικο επιβατη. η αυξηση επιβατων της ειναι τεχνητη αφου εχει καταστει μονοπωλιακη στην ελλαδα και εχει εκδιωξει αλλες εταιριες του ομιλου της lufthansa (πχ swiss) ωστε να παρει τους επιβατες τους. μεταξυ των 2 αυτων χαμηλου επιπεου εταιριων προτιμω Ryanair γιατι ειναι 4 φορες φτηνοτερη
    Ανώνυμος / η
    απάντηση307
     
     
     
    Κοιτα ποιος μιλαει | 26/04/2013 08:34
    Εγω γνωριζω απο πρωτο χερι την συμπεριφορα των δυο ελληνικων???εταιριων ολυμπικ κ' Aegean.Λογω κοινωνικων υποχρεωσεων θα πρεπει να κανω την διαδρομη,χανια-βελιγραδι 1-2 φορες τον χρονο.Ξερετε ποσο κοστιζει ο ναυλος απλης??διαδρομης?.Απο 200Ε κ' πανω.Οι δηθεν προσφορες εχουν ελαχιστο κερδος εαν βγαλεις το εισητηριο 2 μηνες νωριτερα.Ποιος κυριοι μπορει να προγραματιζει την ζωη του στην σημερινη κατασταση 2 μηνες νωριτερα??.Τα δε αεροσκαφη αθηνας-βελιγραδι δικινητηρια κλουβια.Κ' το χειροτερο μαφιαζικο εκβιαστικο?,διαθεσιμες θεσεις[2] κ' οταν μπεις στο αεροπλανο απο αθηνα η βελιγραδι ΤΟ ΜΙΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΟ.Κ'εχετε το θρασος να μιλατε κι'ολας?????
    Ο πελατης σας
    απάντηση252
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Ποιός ανταγωνισμός? | 26/04/2013 00:48
    Για όσους ζουν και ταξιδεύουν στην Ελλάδα και χρησιμοποιούν Olympic Air και Aegean ξέρουν τι γίνεται με τις εναρμονισμένες υψηλές τιμές τους. Όσο για τις επενδύσεις της Aegean, τις οποίες επικαλείται στην ανακοίνωσή της, ακόμη τις .. ψάχνουμε, κοινώς πομφόλυγες! Αντιθέτως, όταν ο Έλληνας ταξιδεύει στο εξωτερικό, τότε βλέπει τι σημαίνει ανταγωνισμός και ποιοί έχουν καλύτερες τιμές από τους ημετέρους... Ο νοών νοείτω!
    ΠΑΠΒΑΣ
    απάντηση352
     
     
    τα γνωστά κολπάκια της Ryanair | 26/04/2013 00:14
    'Aλλο ένα διαφημιστικό κολπάκι από τη Ryanair, ενόψει της έναρξης της θερινής περιόδου.... τσάμπα διαφήμιση της κάνουνε ....... ως γνωστό οι άνθρωποί της δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο για χάρη της δημοσιότητας ... http://www.youtube.com/watch?v=UfIY24BErBE http://www.youtube.com/watch?v=NWswpjtCe5I Απλά στην περίπτωση της Ελλάδας, κάποιοι τους τα σκάνε αδρά (και κατά πάσα πιθανότητα παράνομα εάν πρόκειται για δημόσιους οργανισμούς, μια και δεν γίνεται διαγωνισμός ), για να κάνουν τις πτήσεις από αεροδρόμια στα οποία η ΥΠΑ δεν επιβάλλει σε καμία αεροπορική εταιρεία τέλη χρήσης αεροδρομίων (η χαρά της Ryanair) .... και ως ήταν αναμενόμενο μάλλον καλόμαθε....
    μη μου τους κύκλους τάραττε
    απάντηση129
     
     
    πως? τι? | 26/04/2013 00:11
    «αναμένει ότι οι συνέργειες από την εξαγορά της ΟΑ θα βοηθήσουν ώστε να ενισχυθεί η δυνατότητα της να είναι ανταγωνιστική»... Θα πετάει μονη της σε όλη την Ελλάδα και θα γίνει και ανταγωνιστική?! επίσης, κανείς δεν ενδιαφέρετε πια για 'ποιοτικό τουρισμό'. Η μοντέρνα ιδεολογία είναι απλή. πάω όπου είναι πιο φθηνά. τι να το κάνει ο Λονδρέζος αν με 500 ευρώ μπορεί να πάει Σαντορίνη οταν με 450 πάει Νέα Υόρκη?
    Ανώνυμος / η
    απάντηση402
     
-