Ισχυρή άνοδο στα καθαρά της κέρδη εμφάνισε η αλυσίδα supermarket Α-Β Βασιλόπουλος το 2011 σε σχέση με το 2010. Η αλυσίδα που ανήκει στη βελγική Delhaize σε πσοοστό 100% κατάφερε επίσης -εν μέσω κρίσης- να αυξήσει, πωλήσεις και λειτουργικά κέρδη ως απόρροια της εμπορικής της πολιτικής, της λειτουργίας νέων καταστημάτων (αρκετά εκ των οποίων ήταν της αλυσίδας Atlantik) αλλά και της πορείας των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας η συμμετοχή των οποίων στο σύνολο των πωλήσεων ξεπερνά πλέον το 20%.
Οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 1,62 δισ. ευρώ, έναντι 1,57 δισ. ευρώ το 2010, ενισχυμένες κατά 3,2%. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ανήλθαν στα 104,3 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 8,55% σε σχέση με τα 96,08 εκατ. ευρώ το 2010. Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα 42,6 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 23,5% σε σχέση με το 2010.
Το προσωπικό της εταιρείας αυξήθηκε στο τέλος του 2011 στα 8.683 άτομα από 8.528 στο τέλος του 2010 και σε επίπεδο ομίλου στα 10.438 από 9.857 στις 31/12/2010.