Χρονιά υψηλής κερδοφορίας και θεαματικής αύξησης των πωλήσεων ήταν το 2011 για την Porsche, σύμφωνα με τα ετήσια αποτελέσματα που ανακοίνωσε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Ενώ η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου συνεχίζει την πτωτική της πορεία, επηρεασμένη από την οικονομική επιβράδυνση στην ευρωζώνη, η εταιρεία των πανάκριβων Cayenne και Panamera σημείωσε αύξηση κερδών 22%, τα οποία (προ φόρων) ξεπέρασαν τα 2 δισ. ευρώ. Η αξία των πωλήσεων στην παγκόσμια αγορά άγγιξε τα 10,9 δισ. ευρώ καταγράφοντας άνοδο 18% σε σύγκριση με το 2010. Οι αναλυτές δεν ξαφνιάστηκαν από τις επιδόσεις της Porsche καθώς, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ένας από αυτούς στο πρακτορείο Bloomberg, «όσο πιο ακριβό είναι ένα προϊόν τόσο μεγαλύτερο είναι το περιθώριο κέρδους για την επιχείρηση».
Αλλωστε ειδικά τα μοντέλα Cayenne (με αρχική τιμή πώλησης στα 58.000 ευρώ) κατέγραψαν άνοδο πωλήσεων 49% αγγίζοντας τα 60.000 οχήματα. Ακόμη καλύτερα αποτελέσματα αναμένονται για το τρέχον έτος. Η γερμανική εταιρεία προσδοκά αύξηση πωλήσεων για πρώτη φορά πάνω από τις 140.000 οχήματα με στόχο να φτάσει τις 200.000 ως το 2018. Το κλίμα ευφορίας που δημιούργησε η ανακοίνωση των οικονομικών στοιχείων χάλασε το πένθος για τον θάνατο του «πατέρα» του μοντέλου 911, του Φέρντιναντ Αλεξάντερ Πόρσε. Ο εγγονός του ιδρυτή της εταιρείας, ο οποίος πέθανε στο Σάλτσμπουργκ την περασμένη Πέμπτη, δεν ήταν μόνο ο εμπνευστής του επιτυχημένου κουπέ. Υπήρξε επίσης σχεδιαστής πολλών «γκάτζετ» που έφεραν τον λογότυπο της Πόρσε (όπως ρολόγια και είδη γραφείου), τα οποία αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων για την εταιρεία.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ