Οταν ανακοίνωσε στους συνεργάτες του την απόφασή του να στηρίξει την προβολή της χώρας (παράλληλα με τις παραδοσιακές μεθόδους) στην ελληνίδα διεκδικήτρια του μουσικού διαγωνισμού της Eurovision κυρία Ελενα Παπαρίζου συνάντησε μια πολύ χλιαρή αντιμετώπιση. Εξω από το γραφείο του βεβαίως αυτό που κυριαρχούσε ήταν τα ειρωνικά, ως και πικρόχολα σχόλια. Ο ίδιος όμως αγνόησε τους επικριτές και επένδυσε στο λαμπερό πρόσωπο της ελληνίδας τραγουδίστριας 500.000 ευρώ.


H 23χρονη σταρ αποδείχθηκε ένα πολύ καλό διαφημιστικό όχημα και το καλύτερο «πολιτικό χαρτί» για τον υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δ. Αβραμόπουλο, ο οποίος συνεχίζει να επενδύει στην ίδια μετοχή: ο χαρακτηρισμός της κυρίας Παπαρίζου ως «πρέσβειρας του ελληνικού τουρισμού και για το 2006» δεν ήταν απλώς μια κίνηση αβροφροσύνης από πλευράς του. Ο ίδιος θα χρησιμοποιήσει αυτό το «χαρτί» για να ενισχύσει τη δημοτικότητά του όχι μόνο στην κοινωνία αλλά και στο πρωθυπουργικό περιβάλλον.


H επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο γραφείο του κ. Αβραμόπουλου την περασμένη Πέμπτη το πρωί και οι δηλώσεις που έκανε εξερχόμενος είναι ενδεικτικές του κλίματος που επικρατεί στις σχέσεις των δύο ανδρών. Οσο και να βρίσκεται σε αντίθεση με τον χαρακτήρα του Πρωθυπουργού, τον απόηχο του «φιάσκου της συνάντησης του Διονύσου» δείχνει να τον έχει ξεχάσει…


* Πώς κύλησαν τα πράγματα


Πώς όμως κύλησαν τα πράγματα στην «υπόθεση Παπαρίζου»;


Τη διαχείριση αξιοποίησης της προσπάθειας της Ελενας Παπαρίζου ανέλαβε να διεκπεραιώσει ο πλέον έμπιστος σύμβουλος και «alter ego» του κ. Αβραμόπουλου, ο πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Αρ. Καλογερόπουλος, ο οποίος οργάνωσε ως την τελευταία λεπτομέρεια την «υπόθεση Number One». Ο ίδιος ήλθε σε επαφή με τους εκπροσώπους της διαφημιστικής εταιρείας Le Spot, η οποία (σε συνεννόηση με την EPT) θα «έτρεχε» όλο το πρόγραμμα προβολής της χώρας μας, στο πλαίσιο πάντα της αξιοποίησης της Ελενας Παπαρίζου.


Στη σύμβαση μεταξύ ΕΟΤ και Le Spot προβλέπονταν μεταξύ άλλων πλήθος εμφανίσεων της τραγουδίστριας σε Ελλάδα και εξωτερικό: Επισκέψεις σε 12 χώρες, 28 προγραμματισμένες τηλεοπτικές εμφανίσεις, 22 συνεντεύξεις και φωτογραφίσεις και 14 ραδιοφωνικές συνεντεύξεις.


Συνεπεία της σύμβασης που είχε υπογραφεί, η κυρία Ελενα Παπαρίζου θα προωθούσε το μήνυμα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και του ΕΟΤ «Live your Myth in Greece». Εκτός από τα διαφημιστικά banners που θα τη συνόδευαν σε όλα τα ταξίδια και στις εμφανίσεις της στο εξωτερικό, η τραγουδίστρια θα φορούσε ρούχα και αξεσουάρ με τον λογότυπο και το σύνθημα της διαφημιστικής εκστρατείας του ΕΟΤ.


* H προβολή στο εξωτερικό


Αλήθεια είναι ότι οι εμφανίσεις της είχαν απόλυτη επιτυχία. Στις συναυλίες που έδωσε στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού στο Βερολίνο, στη Μόσχα και στο Μόναχο υπήρξε πραγματικά το αδιαχώρητο με πρώτους τους εκπροσώπους της ελληνικής ομογένειας. Αυτοί άλλωστε θα ψήφιζαν και στον διαγωνισμό.


Ηδη στο επιτελείο του ΕΟΤ ετοιμάζονται για τις επόμενες κινήσεις ετοιμάζοντας εκτός των άλλων και την παραγωγή ενός νέου βιντεοκλίπ του «My Number One», όπου τη νικήτρια της Eurovision θα συνοδεύουν εικόνες από τα τουριστικά θέρετρα της χώρας. Αυτό το βίντεο θα σταλεί σε όλες τις τηλεοράσεις του εξωτερικού και θα συνοδεύει την Ελενα στα ταξίδια που θα κάνει με τη συμμετοχή του ελληνικού τουρισμού.


Η Le Spot επιπλέον δημιούργησε και τέσσερα μοντέρνου σχεδιασμού τηλεοπτικά σποτ για την εκστρατεία του ΕΟΤ με θέματα Ελλάδα και προβολή τουριστικών και αρχαιολογικών προορισμών, nightlife και ελληνική κουζίνα προωθώντας το προφίλ της σύγχρονης Ελλάδας στα διεθνή μέσα με τη συμμετοχή σε αυτά της Ελενας Παπαρίζου.


H συγκεκριμένη εταιρεία παρήγαγε επιπλέον το τηλεοπτικό σποτ που ήδη προβάλλουν τα κανάλια MTV σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, στο Ισραήλ, στην Τουρκία και στη Βόρεια Αφρική με αποσπάσματα από το promo tour της τραγουδίστριας στην Ευρώπη και εικόνες της Ελλάδας.


Τώρα, αν όλη αυτή η ιστορία φέρει και ξένους επισκέπτες, ο χρόνος θα δείξει. Προς το παρόν, όλοι ζουν έναν μύθο…