από metereologos.gr
Τετάρτη 15 Αυγούστου 2018
 
 

Απαιτητικά τεστ καυσαερίων και Brexit σπέρνουν την αβεβαιότητα

Απαιτητικά τεστ καυσαερίων και Brexit σπέρνουν την αβεβαιότητα
Oι νέοι κανονισμοί εκπομπής ρύπων θα φέρουν τα πάνω κάτω στη γερμανική αγορά αυτοκινήτου
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Δικαστήριο της Λειψίας αναγνώρισε πρόσφατα στις δημοτικές αρχές όλων των γερμανικών πόλεων το δικαίωμα να απαγορεύουν την κυκλοφορία ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων προκειμένου να βελτιώσουν την ποιότητα του αέρα. Η απόφαση κατέβαλε εξαπίνης τόσο τους κατόχους πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (οι οποίοι σπεύδουν να τα ξεφορτωθούν, όπως αναφέρει η «Süddeutsche Zeitung») όσο και τους πολιτικούς, που θα πρέπει να διαχειριστούν ενδεχόμενη «έξωση» του diesel από τους γερμανικούς δρόμους.

«Θα είναι δύσκολο το διαζύγιο των Γερμανών με το diesel» αποφαίνεται ο ρεπόρτερ της «SZ» Τόμας Χάρλοφ και εξηγεί ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στη χώρα που έχουν συνδέσει τη ζωή τους (την επαγγελματική κατά βάση) με το diesel και τους πετρελαιοκινητήρες. Το κόστος θα είναι τεράστιο αν εξοστρακιστούν τα ντιζελοκίνητα οχήματα, κυρίως για τους εμπόρους αυτοκινήτων και για τους ιδιοκτήτες ταξί, καθώς η αξία των οχημάτων θα πέσει κάθετα - σε χώρες, όπως η Ελλάδα, που ακόμα πριμοδοτούν φορολογικά την πετρελαιοκίνηση, ευλόγως αναμένονται καραβιές «αβάδιστων» γερμανικών ταξί...

Η «τέλεια καταιγίδα»

Αν όμως θα είναι το diesel και συνολικά οι νέοι κανονισμοί εκπομπής ρύπων που θα φέρουν τα πάνω κάτω στη γερμανική αγορά αυτοκινήτου, στη βρετανική στη πηγή της ανατροπής προστίθεται και το Brexit. Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία είχε εκτιναχθεί στα ύψη τα τελευταία χρόνια χάρη στη δημιουργία μονάδων παραγωγής από πολλές ευρωπαϊκές και ιαπωνικές φίρμες που σκέφθηκαν να εκμεταλλευθούν τη βρετανική τεχνογνωσία, βρίσκεται ενώπιον μιας «τέλειας καταιγίδας γεγονότων», όπως εκτιμά η εγχώρια Ενωση Κατασκευαστών και Εμπόρων Αυτοκινήτων (SMMT).

Τον Ιούνιο η SMMT κατέγραψε συνολική πτώση της παραγωγής αυτοκινήτων κατά 5,5% σε ετήσια βάση, ενώ η παραγωγή για τη βρετανική αγορά κατέρρευσε κατά 47,2% λόγω της κάθετης «βουτιάς» που σημείωσε η εσωτερική ζήτηση. Οκτώ στα 10 αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στη Βρετανία εξάγονται σε ξένες αγορές. Αυτό «σώζει» τις μονάδες παραγωγής, η μάχη όμως τώρα θα δοθεί για να πειστούν οι εταιρείες να συνεχίσουν να χρηματοδοτούν και να βασίζονται στα εργοστάσιά τους στη χώρα, όπως υπογραμμίζει το BBC. Διότι «το Brexit απειλεί να δυναμιτίσει το ελεύθερο και ανεμπόδιστο εμπόριο, ενώ σπέρνει την αβεβαιότητα στους κατασκευαστές».



ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οικονομία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (2)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
     
    Διεκρινίσεις | 06/08/2018 17:33
    Για να αποφεύγονται οι παρανοήσεις, η απαγόρευση συζητιέται να ισχύσει για παλαιότερης τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα οχήματα (πιθανότατα μέχρι και το Euro 4 ίσως και το Euro 5, σε καμία περίπτωση Euro 6) και θα υπάρχει ειδική μέριμνα για τα επαγγελματικά.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση02
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
-