Αγαπημένο «παιδί» του φεστιβάλ των Καννών, ο Ιρανός σκηνοθέτης Ασγκάρ Φαραντί θα είναι το πρόσωπο που θα συγκεντρώσει επάνω του τα φώτα της δημοσιότητας · τουλάχιστον τις πρώτες μέρες της εφετινής διοργάνωσης.

Την Τρίτη 8 Μαίου, η τελευταία ταινία του Φαραντί, «Everybody knows», στην οποία συμπρωταγωνιστούν οι Ισπανοί ηθοποιοί Χαβιέρ Μπαρδέμ και Πενέλοπε Κρους θα σηκώσει την αυλαία της 71ης διοργάνωσης.
Η ταινία θα προβληθεί εντός διαγωνισμού.
Γυρισμένο εξ’ ολοκλήρου στην Ισπανία, το «Everybody knows» παρουσιάζεται ως ψυχολογικό θρίλερ, στο οποίο μια γυναίκα, η Λάουρα, επιστρέφει από την Αργεντινή στην πατρίδα της την Ισπανία, προκειμένου να παραστεί στον γάμο της αδελφής της. Ωστόσο, στην πορεία προς το μικρό χωριό της, απρόβλεπτα γεγονότα θα προκαλέσουν κρίση στην οποία κρυμμένα μυστικά του οικογενειακού παρελθόντος της Λόρα φαίνεται ότι παίζουν σημαντικό ρόλο.
Με την εξαίρεση του Ασγκάρ Φαραντί που φυσικά κρατά τα ηνία του «Everybody knows», η ταυτότητα της ταινίας είναι κυρίως ισπανική: Διευθυντής φωτογραφίας είναι ο Χοσέ Λουίς Αλκάινε και υπεύθυνη για τα κοστούμια η Σόνια Γκράντε · και οι δύο στενοί συνεργάτες του Πέδρο Αλμοδόβαρ. Τα σκηνικά είναι της Κλάρα Νοτάρι που είχε υπογράψει την σκηνογραφία των «Ιστοριών γι’ αγρίους» αλλά και του «Τσε» του Στίβεν Σόντερμπεργκ, ενώ Ισπανοί ηθοποιοί που συμπρωταγωνιστούν είναι Εντουαρντ Φερνάντεζ, Ιμα Κουέστα και Μπάρμπαρα Λένι. Στην ταινία συμπρωταγωνιστεί και ο Αργεντίνος ηθοποιός Ρικάρντο Νταρίν («Ιστορίες γι’ αγρίους», «Το μυστικό στα μάτια της»).
Το φεστιβάλ των Καννών έχει συμπεριλάβει δύο ταινίες του Ασγκάρ Φαραντί στο διαγωνιστικό πρόγραμμά του. Τον «Εμποράκο» (2016) που κέρδισε το βραβείο ανδρικής ερμηνείας (Σαχάμπ Χοσεϊνί) και σεναρίου και το «Παρελθόν» (2012) που χάρισε στην Μπερενίς Μπεζό το βραβείο γυναικείας ερμηνείας (ο «Εμποράκος» κέρδισε αργότερα το Οσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας).
Σύμφωνα με τον Γάλλο συμπαραγωγό της ταινία Αλεξάντρ Μαλέ -Γκι «ο Φαραντί στο «Everybody knows» έχει δώσει τον καλύτερο εαυτό του χωρίς να έχει χάσει την ιρανική ταυτότητά του σε ότι αφορά την έρευνα της ανθρώπινης ψυχής.»