Χιλιάδες μικρές χρωματιστές κουκκίδες καταλαμβάνουν τον καμβά του Ντέμιαν Χερστ.

Οχι σαν εκείνες τις μεγάλες και ξεκάθαρες βούλες που είχε δείξει και στην Αθήνα, αλλά μικρές, σαν εκείνες που αποτελούσαν τον χαρακτηριστικό τρόπο γραφής των πουαντιγιστών του 19ου αιώνα. Τι ακριβώς απεικονίζουν αν τις κοιτάξει ο θεατής εξ αποστάσεως;

Ουδείς είναι σε θέση να απαντήσει διότι το κακό παιδί της βρετανικής εικαστικής σκηνής μόνο να κρυφοκοιτάξουν αφήνει φίλους και εχθρούς μέσα από μια φωτογραφία που ανέβασε στο Instagram ενώ βρίσκεται επί το έργον.

Με το πινέλο στο χέρι και γυρισμένη την πλάτη στον φακό περιγράφει τα νέα έργα του που θα δείξει τον επόμενο μήνα στην γκαλερί Γκαγκόζιαν του Λος Αντζελες σε παγκόσμια πρώτη ως «μεγάλους αφηρημένους πίνακες του Μπονάρ».

«Πάντα αγαπούσα τον Μπονάρ και το χρώμα του. Πώς μπορείς να μην αγαπάς το χρώμα; Φως του ήλιου στα λουλούδια, αφήστε οτιδήποτε άλλο», γράφει υποστηρίζοντας ότι επηρεάστηκε πολύ από μια κοινή έκθεση των Βίλεμ ντε Κούνινγκ και Πιερ Μπονάρ που είχε δει ως φοιτητής στο Κέντρο Πομπιντού στο Παρίσι