από metereologos.gr
Σάββατο 18 Αυγούστου 2018
 
 

στη μπούκα

Από το Α(λκηστη) ως το Ζ(ήτα)...
στη μπούκα
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Ανάμεσα στην τραγωδία και στην κωμωδία, ένα σατυρικό δράμα(;) ίσως, η «Αλκηστη» του Ευριπίδη έκανε αίσθηση στο πέρασμά της από την Επίδαυρο, στα τέλη Ιουλίου, με 16.500 θεατές συνολικά το διήμερο.

nnn

Η παράσταση της Κατερίνας Ευαγγελάτου, με το Εθνικό Θέατρο, απέδειξε ότι η σκηνοθέτρια, βήμα-βήμα, προχωρεί στη δημιουργία του δικού της κόσμου. Πάνω από μια δεκαετία, δίνει σταθερό το δικό της «παρών» με δουλειές που αποκαλύπτουν τις θεατρικές της δυνατότητες.

nnn

Ευφάνταστη και καλλιεργημένη, δουλευταρού και οργανωμένη, δεν άφησε τίποτα να την πτοήσει καθ' οδόν προς την πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο του Πολυκλείτου:

nnn

Μπορεί στην αρχική διανομή ο Νίκος Κουρής να ήταν ο Αδμητος και όχι ο Οδυσσέας Παπασπηλόπουλος που τον έπαιξε τελικά, ισορροπώντας αντιφατικά στοιχεία.

nnn

Μπορεί η Μαρία Κίτσου να μην άντεξε τις πρόβες και στον επώνυμο ρόλο να είδαμε τη νεότερη Κίττυ Παϊταζόγλου με εμφανή την επιδαύρια απειρία της. Η νεαρή ηθοποιός επρόκειτο να παίξει την υπηρέτρια, ρόλο που τελικά ανέλαβε άρρην συνάδελφός της...

nnn
Η Κατερίνα Ευαγγελάτου όμως, με σαφή κατεύθυνση και στόχο, αναπροσαρμόστηκε και έστησε μια σύγχρονη παράσταση, υπηρετώντας μέχρι τέλους την ιδέα της. Κατέθεσε την πρότασή της, και μαζί με τους ηθοποιούς-πρωταγωνιστές έφερε στη σκηνή έναν εξαιρετικό Χορό.

nnn

Η κόρη του Σπύρου Ευαγγελάτου και της Λήδας Τασοπούλου μοιάζει να έχει κληρονομήσει πολλά από τα χαρακτηριστικά των γονιών της. Ο συνδυασμός τους όμως, το «μείγμα», έχει τη δική της σφραγίδα.

nnn

Λαμπερή στην υπόκλιση, μέσα στη μακριά αέρινη, στο χρώμα του πάγου, τουαλέτα της (στη φωτογραφία), απέδειξε πως γνωρίζει καλά τους όρους του star system.

nnn

Toν Σεπτέμβριο θα επιμεληθεί τον «Αμύντα» στο Ηρώδειο, την τελευταία παράσταση του πατέρα της, ενώ την άνοιξη του 2018 θα συνεργαστεί με το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος. Θα σκηνοθετήσει το «Ζ», σε μορφή όπερας δωματίου, βασισμένο στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Βασίλη Βασιλικού. Το λιμπρέτο υπογράφει ο Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης. Μια παραγγελία της Λυρικής, υπό τη μουσική διεύθυνση του Μηνά Μπορμπουδάκη. Τη σκηνογραφία έχε αναλάβει η Εύα Μανιδάκη.  


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Πολιτισμός περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (1)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Περί ημετέρων; | 07/08/2017 02:48
    "Μπορεί η Μαρία Κίτσου να μην άντεξε τις πρόβες και στον επώνυμο ρόλο να είδαμε τη νεότερη Κίττυ Παϊταζόγλου με εμφανή την επιδαύρια απειρία της." Αγαπητή κα. Λοβέρδου, γιατί δεν αναφέρεστε και στον "εύκολο" χαρακτήρα της σκηνοθέτιδος, παρά εκφράζετε με βεβαιότητα, ελαφρά τη καρδία, ότι η κα. Κίτσου δεν άντεξε τις πρόβες; Και εσείς πώς ξέρετε κάτι τέτοιο; Είναι πληροφορία εκ των έσω; Συγχαρητήρια για την αντικειμενικότητά σας και για τον θαυμασμό σας προς την σκηνοθέτιδα.
    Ματ
    απάντηση51