nnn
Ενα παλιό λεωφορείο του ΟΑΣΑ ανακαινίζεται και μεταμορφώνεται σε κινητή θεατρική μονάδα…
nnn
Από την προσεχή θεατρική σεζόν το Εθνικό Θέατρο προσθέτει στο δυναμικό του ένα θέατρο-λεωφορείο που θα τριγυρνά τις γειτονιές δίνοντας δωρεάν παραστάσεις.
nnn
Στη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου θα χωρέσουν και η σκηνή και η… πλατεία, μια που οι θέσεις για το κοινό θα είναι εντός φυσικά του λεωφορείου.
nnn
Η Ελένη Μανωλοπούλου έχει αναλάβει να μετατρέψει ένα vintage λεωφορείο σε σύγχρονο θέατρο εν κινήσει.
nnn
Αυτά και άλλα πολλά αναμένεται να περιληφθούν στο νέο πρόγραμμα του Εθνικού για τη σεζόν 2017-2018, που θα ανακοινωθεί στην πλήρη μορφή του μετά τα μέσα Σεπτεμβρίου.
nnn
Η έναρξη θα γίνει με τρεις γερές επαναλήψεις: «Η τάξη μας», «Οπερέτα» και «Στέλλα, κοιμήσου».
nnn
Στο μεταξύ, στην τελική ευθεία βρίσκεται η «Ειρήνη» του Αριστοφάνη που, όπως όλα δείχνουν, αναμένεται να γεμίσει από οπαδούς και θαυμαστές του Τζίμη Πανούση – Τρυγαίου.
nnn
Λογικό, αφού ο πρωταγωνιστής της «Ειρήνης» αποτελεί την έκπληξη των Επιδαυρίων –μιας παράστασης διάρκειας μόλις ενενήντα λεπτών.
nnn
Ζαμπέτας στο Θέατρο Αλίκη, Βαμβακάρης στη Στοά…
nnn
Το τραγούδι στη σκηνή.
nnn
Ο Θανάσης Παπαγεωργίου θα ερμηνεύσει τον θεατρικό μονόλογο βασισμένο στην Αυτοβιογραφία του Μάρκου Βαμβακάρη με δικές του διηγήσεις.
nnn

Σωτηρία Μπέλλου
, Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου έχουν προηγηθεί.
nnn
Το δεύτερο μυθιστόρημα της Ιφιγένειας Κολλάρου κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Λιβάνη. Τίτλος του «Ο τελευταίος του πάρτι». Θέμα του μια γενιά –η γενιά μας ίσως.
nnn
Στην εποχή της ύφεσης, όπου οι ισορροπίες χάνονται, κανένας δεν μπορεί να μείνει αμέτοχος. Ερωτες, σχέσεις και πολλά ερωτηματικά για τη ζωή, για τη ζωή μας, στην εποχή της κρίσης και της ματαίωσης.
nnn
«Λίγα σε πολλούς» φαίνεται πως είναι το σκεπτικό των θεατρικών επιχορηγήσεων που αναμένεται να δοθούν από το υπουργείο Πολιτισμού με πρωτοβουλία της Λυδίας Κονιόρδου (στη φωτογραφία).
nnn
Αν πράγματι αυτό ισχύσει, πολύ φοβάμαι ότι θα χαθεί το νόημα, και η ουσία των επιχορηγήσεων θα πάει στράφι. Το θέμα δεν είναι να συμβάλει το κράτος στην επιβίωση του ελληνικού θεάτρου αλλά να κάνει τομές, επιλογές. Δύσκολα πράγματα.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ