Στο Παρίσι της δεκαετίας του 1950 ένας ιδιωτικός ντετέκτιβ αναλαμβάνει να παρακολουθήσει τη γυναίκα ενός ζηλιάρη συζύγου ο οποίος υποψιάζεται ότι τον απατά με έναν αμερικανό πλέιμποϊ. Oι υποψίες του συζύγου επιβεβαιώνονται, αλλά όταν εξομολογείται στον ντετέκτιβ ότι θέλει να σκοτώσει τον πλέιμποϊ, τη συζήτηση κρυφακούει η κόρη του ντετέκτιβ που αποφασίζει να προειδοποιήσει το υποψήφιο θύμα. Και το ερωτεύεται…

Από τις αρκετές κινηματογραφικές μεταφορές του μυθιστορήματος του Κλοντ Ανέ «Ariane, jeune fille russe», η πιο αιθέρια, η πιο αγαπησιάρικη είναι ο «Ερωτας το απόγευμα» που γύρισε ο μετρ του σαρκασμού και του χιούμορ Μπίλι Γουάιλντερ. Η ερωτική ατμόσφαιρα του Παρισιού, η ρομαντική μουσική με τραγούδια όπως το «C’ est si bon», η γλυκιά μορφή της Οντρεϊ Χέπμπορν (στη δεύτερη συνεργασία της με τον Γουάιλντερ μετά τη «Σαμπρίνα»), η γοητευτική ωριμότητα του Γκάρι Κούπερ και το μοναδικό στυλ του Μορίς Σεβαλιέ (ντετέκτιβ) καταλήγουν σε μια κομψή και ανάλαφρη κομεντί, ένα κινηματογραφικό παραμύθι για μικρούς και μεγάλους που από την περασμένη Πέμπτη επαναπροβάλλεται κατ’ αποκλειστικότητα στην αίθουσα ΖΕΦΥΡΟΣ των Ανω Πετραλώνων (Τρώων 36, τηλ. 210 3462.677).

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ