Τρία βραβεία της Αγγλικής Ακαδημίας Κινηματογράφου (BAFTA), ανάμεσα στα οποία και το σημαντικότερο, το καλύτερης ταινίας, απέσπασε το «Μεγαλώνοντας» («Boyhood») του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ. Στην τελευτή που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή το βράδυ στο Λονδίνο, η σχεδόν τρίωρη ταινία που χρειάστηκε 12 χρόνια για να γυριστεί απέσπασε επίσης τα βραβεία σκηνοθεσίας και β΄ γυναικείου ρόλου (Πατρίσια Αρκέτ).

Ο νεαρός Βρετανός ηθοποιός Εντι Ρεντμέιν βραβεύθηκε για την δουλειά του ως Στίβεν Χόκινγκ στην «Θεωρία των πάντων» του Τζέιμς Μαρς η οποία κέρδισε επίσης και το βραβείο διασκευασμένου σεναρίου, ενώ στις γυναικείους Α ρόλους, νίκησε το φαβορί, η Αμερικανίδα Τζουλιάν Μουρ για τον ρόλο μιας γυναίκας που χάνει την μνήμη της στο «Still Alice».

Πολύ καλή όμως ήταν και η παρουσία του «Ξενοδοχείου Grand Budapest» του επίσης Αμερικανού Γουές Αντερσον το οποίο απέσπασε τα βραβεία σεναρίου, κοστουμιών, μακιγιάζ, σχεδιασμού παραγωγής και μουσικής για τον ελληνικής καταγωγής Γάλλο μουσικό Αλεξάντρ Ντεσπλά που φωτογραφήθηκε κρατώντας ένα πανό «Je suis Charlie».

Δυο ήταν τα βραβεία που απέσπασε το «Whiplash» που αυτές τις μέρες προβάλλεται στην χώρα μας με τίτλο «Χωρίς μέτρο». Εκτός από το βραβείο Β’ ρόλου που δόθηκε στον Τζ. Κ. Σίμονς για τον ρόλο του παθιασμένου καθηγητή μουσικής που καταπιέζει μέχρι εξόντωσης τους μαθητές του, η ταινία του Ντέμιαν Τσαζέλ απέσπασε επίσης και το βραβείο ήχου.

Το πολυσυζητημένο «Birdman» του Μεξικανού Αλεχάντρο Γκονζάλεζ Ινιαρίτου αρκέστηκε με ένα μόλις βραβείο για την φωτογραφία του (Εμανουέλ Λουμπέσκι), όπως ένα βραβείο κέρδισε το «Interstellar» του Κρίστοφερ Νόλαν – το αναμενόμενο των ειδικών εφέ.

Η «Ida» του Πάβελ Παβλικόφσκι κέρδισε το βραβείο καλύτερης μη αγγλόφωνης ταινίας, η «Ταινία Lego» ονομάστηκε καλύτερη κινουμένων σχεδίων και στην κατηγορία του ντοκιμαντέρ το βραβείο δόθηκε στο «Citizenfour».

Παντελώς απούσα από τα βραβεία η ταινία «Το παιχνίδι της μίμησης» του Μόρτεμ Τάιλντουμ αλλά και η αμιγώς βρετανική ταινία «Ο κύριος Τέρνερ» του Μάικ Λι ο οποίος έδωσε συγχαρητήρια για την βράβευση του «”Μεγαλώνοντας”, μιας γνήσιας ανεξάρτητης ταινίας.»