Πανέξυπνη αποδείχθηκε η επιλογή να προβάλλεται η ταινία «Νορβηγία» του Γιάννη Βεσλεμέ αποκλειστικά στο σινεφίλ σινεμά «Αστυ» κάθε Σάββατο του Ιανουαρίου στις 12.30 μετά τα μεσάνυχτα. Η εντυπωσιακή κοσμοσυρροή το περασμένο Σάββατο δικαίωσε το ευφυές μάρκετινγκ, δημιουργώντας μεγάλες προσδοκίες και αγωνία ως την τελευταία στιγμή για το αν θα κατάφερνες να εξασφαλίσεις εισιτήριο. Και ενώ η ώρα έναρξης πλησίαζε απειλητικά και η ουρά των επίδοξων θεατών έφτανε ως έξω, μια φωνή ακούστηκε να λέει: «Υπάρχουν μόνο άλλες είκοσι θέσεις! Οι υπόλοιποι το άλλο Σάββατο». Η αγωνία κορυφώθηκε –θα προλάβαινες να δεις τον Βαγγέλη Μουρίκη σε ρόλο βρικόλακα; Η ατμόσφαιρα θύμισε ροκ συναυλία όταν εμφανίστηκε μια γυναίκα για να πουλήσει 3 αγορασμένα εισιτήρια. Λίγο αργότερα η αίθουσα ήταν κατάμεστη και ένιωθες τυχερός αν έβρισκες μια θέση έστω στον εξώστη. Η ταινία έχει ένα καταδικό της σύμπαν, μπόλικο χιούμορ, αισθητική που κάνει καλό στην όραση και την τύχη να προβάλλεται αποκλειστικά μεταμεσονύκτια, όπως αρμόζει σε κάθε βρικόλακα που σέβεται τον εαυτό του. Στον αντίποδα του σωστού μάρκετινγκ, η ατυχήσασα στρατηγική στην ταινία του Νίκου Τριανταφυλλίδη «Οι αισθηματίες», η οποία αποσύρθηκε από τις αίθουσες λόγω χαμηλής προσέλευσης μόλις μία εβδομάδα μετά το ντεμπούτο της στα σινεμά. Αν της δινόταν ένας αντίστοιχος τρόπος (μεταμεσονύκτιας) προβολής, μια και το δικό της θέμα προσφερόταν για underground αναζητήσεις, ίσως να είχε καλύτερη τύχη.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ