• Το πασίγνωστο παραμύθι της Μαντάμ Ντε Βιλνέβ «Η Πεντάμορφη και το Τέρας» επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη με την υπογραφή ενός γάλλου σκηνοθέτη, του Κριστόφ Γκανς. Η ιστορία της κοπέλας που ερωτεύεται έναν πρώην πρίγκιπα μεταμορφωμένο σε Τέρας κρυμμένο σε ένα κάστρο στο ύπαιθρο θεωρείται μία από τις πιο εμβληματικές ταινίες στην ιστορία του γαλλικού κινηματογράφου, το αξεπέραστο διαμάντι του Ζαν Κοκτό, παραγωγής 1946. Ο Κριστόφ Γκανς φωτίζει σημεία του παραμυθιού που είχαν μείνει ανεξερεύνητα (όπως ο ρόλος του πατέρα της κοπέλας στην όλη ιστορία) και ταυτόχρονα δίνει σημασία στη χρήση των οπτικών εφέ προκειμένου να δελεάσει το νεανικό κοινό. Το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό και οι ερμηνείες συνεπείς. Η Λεά Σεντού είναι το κορίτσι, ο Βενσάν Κασέλ υποδύεται το Τέρας και ο βετεράνος Αντρέ Ντισολιέ ο πατέρας (στις αίθουσες από Κυριακή του Πάσχα).
  • Αδυνατείς να καταλάβεις για ποιον λόγο ο Σπάικ Λι σκηνοθέτησε αυτό το καρέ προς καρέ αμερικανικό ριμέικ της κλασικής πλέον κορεατικής ταινίας «Oldboy» του Παρκ Τσαν Γουκ, μια ιστορία εκδίκησης με κεντρικό ήρωα έναν άνθρωπο που έμεινε φυλακισμένος σε ένα δωμάτιο για 20 χρόνια χωρίς να ξέρει τον λόγο. Παρακολουθείς μεν την ταινία, αλλά το μόνο που ο Σπάικ Λι καταφέρνει είναι να σε κάνει να νοσταλγήσεις την πρωτότυπη ταινία που ήταν ένα πραγματικό σοκ. Ο Τζος Μπρόλιν κρατά τον κεντρικό ρόλο (στις αίθουσες από Κυριακή του Πάσχα).
  • Η εκδίκηση βρίσκεται στην καρδιά και της γκανγκστερικής κωμωδίας «Ντομ Χέμινγουεϊ» του Ρίτσαρντ Σέπαρντ, η οποία σε δομή και λογική δεν διαφέρει ιδιαίτερα από το «Sexy beast» (2001), παραγωγός του οποίου ήταν ο ίδιος. Εδώ παρακολουθούμε την πορεία ενός διαβόητου διαρρήκτη χρηματοκιβωτίων ο οποίος βγαίνει από τη φυλακή έπειτα από 12 χρόνια και φτάνει η ώρα να συλλέξει ό,τι του οφείλουν. Ενας απρόβλεπτος Τζουντ Λο υποδύεται με πάθος τον ήρωα και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος για τον οποίο η ταινία, χωρίς να είναι σπουδαία, αξίζει κάποια προσοχή (στις αίθουσες από Κυριακή του Πάσχα).
  • Στην «Κυριαρχία» ο Τζόνι Ντεπ υποδύεται τον ιδιοφυή επιστημονικό ερευνητή στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης ο οποίος δολοφονείται ενώ σχεδιάζει τη δημιουργία ενός αισθαντικού ηλεκτρονικού υπολογιστή μέσω του οποίου η απόλυτη γνώση γίνεται ένα με το ανθρώπινο συναίσθημα. Ιδέες από τους «12 πιθήκους» του Τέρι Γκίλιαμ διασταυρώνονται με το «Inception» του Κρίστοφερ Νόλαν και συνδυάζονται με φιλοσοφικά ερωτήματα όπως το κατά πόσον είμαστε έτοιμοι για το τέλος της οργανικής ζωής όπως την ξέραμε ως σήμερα. Διόλου τυχαία, πάντως, η «Κυριαρχία» είναι η πρώτη δουλειά στην κινηματογραφική σκηνοθεσία του διευθυντή φωτογραφίας του «Inception» Γουίλι Φάιστερ (στις αίθουσες από Κυριακή του Πάσχα).
  • «Αυτή η αμήχανη στιγμή» μεταφράζεται κατά λέξη η ρομαντική κομεντί «Αγόρια της διπλανής πόρτας» του Τομ Γκόρμικαν, η οποία προσωπικά με έφερε μπροστά σε πολλές αμήχανες σκηνές ενώ περιέγραφε τις σαχλές περιπέτειες τριών νεαρών φίλων (Ζακ Εφρον, Μάιλς Τέλερ και Μιτς Τζόρνταν) οι οποίοι βάζουν στοίχημα για το αν θα καταφέρουν να μην κάνουν σχέση, κάτι που αποδεικνύεται ανέφικτο (από Μεγάλη Πέμπτη).
  • Τέλος, μια ταινία αποκλειστικά για παιδιά, τα κινούμενα σχέδια «Η Τίνκερ Μπελ και οι πειρατές» (ΗΠΑ, 2014), όπου παρακολουθούμε τα κατορθώματα της γνωστής νεράιδας ως… πειρατίνας. Αντίπαλός της ο Κάπτεν Χουκ σε νεαρή ηλικία. Η ταινία προβάλλεται μεταγλωττισμένη (από Κυριακή του Πάσχα).

HeliosPlus