Τρίτη 29 Ιουλίου 2014
 

Αφηρημένος εξπρεσιονισμός από την Αικατερίνη Αθανασιάδου-Πουτέτση

Εκθεση με έργα της τελευταίας τριετίας στην γκαλερί «Ιρις»
Αφηρημένος εξπρεσιονισμός από την Αικατερίνη Αθανασιάδου-Πουτέτση
Οι χρωματικές «εκρήξεις» είναι χαρακτηριστικό των έργων της Αικατερίνης Αθανασιάδου – Πουτέτση
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Εκθεση ζωγραφικής της εικαστικού Αικατερίνης Αθανασιάδου – Πουτέτση με έργα της που δημιουργήθηκαν μέσα στην τελευταία τριετία εγκαινιάζεται την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου στην γκαλερί Ιρις του Παγκρατίου. Η έκθεση θα διαρκέσει ως τις 12 Δεκεμβρίου.

Ο καλύτερος χαρακτηρισμός της έκθεσης είναι «δειγματοληπτική», καθώς δεν αποτελεί παρά ένα μικρό μέρος της πλούσιας παραγωγής της γνωστής καλλιτέχνιδας. «Για την Καίτη Αθανασιάδου η ζωγραφική είναι όχι μόνον τρόπος άσκησης του βλέμματος, αλλά και τρόπος μιας συνδυαστικής εσωτερίκευσης και μετουσίωσης των ερεθισμάτων που δέχεται από την γύρω της πραγματικότητα, τόσο του περιβάλλοντος, όσο και των ανθρώπινων σχέσεων» έχει γράψει για την εικαστικό η κριτικός και ιστορικός Τέχνης Αθηνά Σχινά.

Θιασώτης του αφηρημένου εξπρεσιονισμού, η Αικατερίνη Αθανασιάδου – Πουτέτση έχει διακριθεί ως εξαιρετική ακουαρελίστρια και επίσης χαρακτηρίζεται για την αφοσίωσή της στα έντονά χρώματα: η  χρωματική έκρηξη στους άλλοτε μικρών και άλλοτε μεγάλων διαστάσεων πινάκων της είναι κάτι σήμα κατατεθέν της.

Η κυρία Αθαναδιάδου – Πουτέση αποφοίτησε από τη Σχολή Καλών Τεχνών το 1972. Δάσκαλοί της ήταν οι Νίκος Νικολάου και Γιώργος Μαυροΐδης στη ζωγραφική και οι Θάλεια Βοΐλα, Γιάννης Κολέφας στο ψηφιδωτό. Εχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις και έχει πραγματοποιήσει πολλές ατομικές εκθέσεις, δίνοντας πάντα έντονα το στίγμα μιας προσωπικής αναζήτησης.

«Στη ζωγράφο υπάρχει η δυναμική της στιγμής, από γεγονότα παγκόσμια ή καθημερινά» αναφέρει σε κείμενό του ο ποιητής Γιάννης Κοντός. «Πολλές φορές στους πίνακες της ανακαλύπτουμε τη χαρά της Τέχνης. Ακόμη υπάρχει μια διαρκής κίνηση με τα θερμά χρώματα που μας οδηγούν στο όνειρο που είναι στοιχείο απαραίτητο για την Τέχνη. Ο εξπρεσιονισμός της έχει ταχύτητα και αποτυπώματα γρήγορης αναπνοής, όταν ο καλλιτέχνης κυνηγά το θέμα του».

«Η Αικατερίνη Αθανασιάδου-Πουτέτση στάθηκε και στέκεται, στα σαράντα και πλέον χρόνια της καλλιτεχνικής της δράσης, με συνέπεια και δέος απέναντι στον απέραντο κόσμο μας, πείθοντάς μας για την εδραίωση μιας καθαρά βιωματικής σχέσης με τον οικείο αλλά συχνά άγνωστο κόσμο που μας περιβάλλει», σημειώνει ο τεχνοκριτικός και διευθυντής Εικαστικού Προγράμματος Ιδρύματος Θεοχαράκη Τάκης Μαυρωτάς.


Γκαλερί «ΙΡΙΣ», Αντήνορος 12, Παγκράτι. Εγκαίνια 21 Νοεμβρίου 2013, ώρα 8 μ.μ.  Διάρκεια έκθεσης έως τις 12 Δεκεμβρίου 2013.


Πολιτισμός περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εκθεση για άτομα με προβλήματα όρασης στο Μουσείο Αρχαίας Αγοράς 
 
 
σχόλια (1)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    παραξενο!!!!!!!!!!!!!!! | 11/11/2013 19:19
    Με δασκαλους στην ΑΣΚΤ,τους προαναφερθεντες,ειναι μεγαλο το βημα για την κ. Πουτετση ο αφηρημενος εξπρεσσιονισμος σε μεσογειακη και δη ανατολικη χωρα,οπως η Ελλαδα. Το ειδος ειναι εν αφθονια αν οχι το μοναδικο σε χωρες του βορρα. Το κακο μ αυτο το ειδος ειναι οτι θα πρεπει να εξηγεις σχεδον επι ματαιω για το τι μπορει να συμβολιζει. Περα απο χρωματικη πανδαισια δεν αφηνει περιθωρια για ζωγραφικη ικανοτητα κατα τον παραδοσιακο τροπο δηλ. την παραστατικη ζωγραφικη. Παντως θελει τολμη αυτο που κανει διοτι σιγουρα θα λοιδωρηθει,οπως ο Δανος Π.Κιρκεμπι στο Μ.Κ.Τ.
    picasso
    απάντηση103