από metereologos.gr
Τρίτη 17 Ιουλίου 2018
 
 

«Αληπασάδικη» πινακοθήκη

Υπήρξε το πιο ζωγραφισμένο πρόσωπο του 19ου αιώνα μαζί με τον Μάρκο Μπότσαρη. Μια τεράστια συλλογή έργων και αντικειμένων του πασά των Ιωαννίνων
«Αληπασάδικη» πινακοθήκη
Χαλκογραφία εκ του φυσικού του Τζόζεφ Καρτράιτ (1818), που απεικονίζει τον Αλή Πασά στην αίθουσα υποδοχής του σεραγιού στα Ιωάννινα καθισμένο σε μεγάλο ντιβάνι με χαλί στο δάπεδο και τα χρυσοποίκιλτα όπλα του στον τοίχο. Στο χέρι κρατά τη μακριά πίπα του, μήκους 1,60 μέτρων
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Αν η φράση «Πασάς στα Γιάννενα» έχει σήμερα τη σημασία της καλοζωίας και της ξεγνοιασιάς, στα τέλη του 18ου - αρχές του 19ου αιώνα η αναφορά της και μόνο μπορούσε να προκαλέσει τρόμο σε χιλιάδες ανθρώπους. Γιατί ο Αλή Πασάς των Ιωαννίνων, ο επονομαζόμενος και Λέων της Ηπείρου, δεν ήταν ούτε σαν του...



ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Πολιτισμός περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Η αποστολή σχολίου είναι συνδρομητική Σύνδεση
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.