Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014
 
 

Οσκαρ 2013: Πιο βαρετά δεν γίνεται

Ο Ντάνιελ Ντέι Λούις γράφει Ιστορία, η «Ζωή του Πι» αποσπά τα περισσότερα βραβεία και δυο αυστριακοί οι θριαμβευτές της Ευρώπης. Η 85η τελετή των Οσκαρ όμως ήταν νωθρή και αδιάφορη. Πάλι καλά που υπήρχε και ο Ταραντίνο!
Οσκαρ 2013: Πιο βαρετά δεν γίνεται
O Ντάνιελ Ντέι Λούις
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

 
Ο σκηνοθέτης και παραγωγός Μπεν Άφλεκ παραλαμβάνει το Oscar «Καλύτερης ταινίας» για το «Argo»
Ο σκηνοθέτης Ανγκ Λι ποζάρει με το Όσκαρ Σκηνοθεσίας για την ταινία «Life of Pi»
Ο Ντάνιελ Ντέι Λουις ποζάρει με την Μέριλ Στριπ και το... βραβείο Α ανδρικού ρόλου για την ερμηνεία του στην ταινία Λίνκολν
Η βραβευμένη με το Όσκαρ Α γυναικείου ρόλου Τζένιφερ Λόρενς με τον Γάλλο επίσης βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό Ζαν Ντουζαρντέν
Ο Κριστοφ Βαλτς παραλαμβάνει το Όσκαρ Β ανδρικού ρόλου για την ερμηνεία του στο «Django Unchained»
Η Αν Χάθαγουεϊ ποζάρει αγκαλιά με το Όσκαρ β γυναικείου ρόλου το οποίο κέρδισε για την ερμηνεία της στην ταινία «Les Miserables»
Οι παρουσιαστές Μάικλ Ντάγκλας και Τζέιν Φόντα ετοιμάζονται να απονείμουν το Όσκαρ σκηνοθεσίας στον Ανγκ Λι
Οι μεγάλοι νικητές της βραδιάς: Από αριστερά οι Ντάνιελ Ντέι Λούις, Τζένιφερ Λόρενς, Αν Χάθαγουεϊ και Κριστοφ Βαλτς
Η Αντέλ νικήτρια του Oscar «Βest original song» για το τραγούδι στο «Skyfall»
Ο Αμερικανός σεναριογράφος Κρις Τέριο με το Όσκαρ «Καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου» για το «Argo»
Ο Κλόντιο Μιράντα ποζάρει με το Όσκαρ «Best Cinematography» για το «Life of Pi»
Ο Μάλικ Μπεντζελουλ παραλαμβάνει το βραβείο «Βest Documentary» για το «Searching for Sugar Man» από τον Μπεν Άφλεκ
O οικοδεσπότης της βραδιάς Σεθ ΜακΦάρλαν
 
13  φωτογραφίες


Με το τρίτο Οσκαρ της καριέρας του που απέσπασε για τον «Λίνκολν» του Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο Ντάνιελ Ντέι Λούις έγραψε το δικό του κεφάλαιο στην Ιστορία της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου. Ο ιρλανδός ηθοποιός είναι ο πρώτος ηθοποιός στα 85 χρόνια του θεσμού που καταφέρνει να κερδίσει τρία βραβεία στην κατηγορία του Α’ ανδρικού ρόλου (προηγούνται οι βραβεύσεις του για το «Αριστερό μου πόδι» και το «Θα χυθεί αίμα»).

«Στην πραγματικότητα ήταν να παίξω εγώ την Μάργκαρετ Θάτσερ ενώ η Μέριλ Στριπ ήταν η πρώτη επιλογή του Στίβεν Σπίλμπεργκ για τον Λίνκολν» είπε ο Ντέι Λούις ορμώμενος από το γεγονός ότι ένας άλλος θρύλος της υποκριτικής η Μέριλ Στριπ, περσινή βραβευθείσα για την «Σιδηρά κυρία» ανακοίνωσε το όνομά του και του παρέδωσε το βραβείο.

Κρίμα που αυτή η ιστορική στιγμή σε όσους τουλάχιστον ενδιαφέρονται για την Ιστορία αυτών των βραβείων, συνέπεσε με μια από τις πιο άχαρες, άνευρες και κουρασμένες τελετές που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Φτωχό χιούμορ, πολλές δημόσιες σχέσεις (οι ευχαριστήριοι λόγοι ήταν ένα ασταμάτητο copy paste στο οποίο απλώς άλλαζαν τα ονόματα), ελάχιστες εκπλήξεις και ένας νέος παρουσιαστής, ο Σεθ Μακ Φαρλέιν, που πολύ απλά δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με το κοινό.



Το μεγάλο φαβορί στην κατηγορία της καλύτερης ταινίας ήταν η «Επιχείρηση: Argo» του Μπεν Αφλεκ και αυτή η ταινία, τελικά (όπως όλοι περιμέναμε) κέρδισε. Η στιγμή ήταν επίσης ιδιαίτερη για την Ιστορία των Οσκαρ γιατί τον φάκελο άνοιξε στον Λευκό Οίκο η Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ Μισέλ Ομπάμα η οποία εμφανίστηκε στην γιγαντοοθόνη της αίθουσας Dolby έχοντας πάρει τον λόγο από τον ηθοποιό Τζακ Νίκολσον που είχε ανεβεί στην σκηνή.

Ο Μπεν Αφλεκ του οποίου το όνομα απουσίαζε από την κατηγορία των υποψηφίων για το Οσκαρ καλύτερης σκηνοθεσίας ανέβηκε στην σκηνή για να παραλάβει το βραβείο του και μαζί του δεν ήταν μόνον ο Γκραντ Χέσλοφ και ο Τζορτζ Κλούνεϊ ως συμπαραγωγοί της «Επιχείρησης :Argo» αλλά και όλοι οι συντελεστές της ταινίας που βρίσκονταν στην αίθουσα. Ανάμεσά τους ο Αλαν Αρκιν (υποψήφιος για το Β’ ανδρικού ρόλου) και ο μουσικοσυνθέτης Αλεξάντρ Ντεσπλά (υποψήφιος για το Οσκαρ μουσικής)

Τα Οσκαρ και εφέτος μοιράστηκαν. Με την εξαίρεση των «Μυθικών πλασμάτων του Νότου» που δεν κέρδισαν πουθενά, όλες οι υπόλοιπες οκτώ ταινίες που διεκδικούσαν το Οσκαρ καλύτερης ταινίας κέρδισαν κάποιο βραβείο. Ποσοτικά μιλώντας η «Ζωή του Πι» του Ανγκ Λι είναι εκείνη που κέρδισε τα περισσότερα, δηλαδή τέσσερα: Σκηνοθεσίας, οπτικών εφέ, μουσικής (Μάικλ Ντάνα) και φωτογραφίας (Κλάουντιο Μιράντα). Ο Ανγκ Λι που ενδεχομένως να είναι ένας από τους πιο ευγενικούς ανθρώπους στον παγκόσμιο κινηματογράφο μίλησε με ειλικρίνεια και ζεστασιά ευχαριστώντας όλους τους συντελεστές της ταινίας του αλλά και την πατρίδα του, την Ταϊβάν, η οποία όπως είπε «συνέβαλλε σημαντικά  στην δημιουργία αυτής της ταινίας.»
 
Μια θέση πιο κάτω, στις τρεις βραβεύσεις, ισοβαθμούν το «Argo» που εκτός από το καλύτερης ταινίας κέρδισε επίσης το βραβείο διασκευασμένου σεναρίου (Κρις Τέριο) και μοντάζ και το μιούζικαλ «Οι άθλιοι» του Τομ Χούπερ που κέρδισαν το β’ γυναικείου ρόλου (Αν Χάθαγουεϊ – το φαβορί), μακιγιάζ και ηχητικού μιξάζ.

Μεγάλη στιγμή όμως και για την Αυστρία η εφετινή απονομή αφού δυο αυστριακοί καλλιτέχνες σήκωσαν από ένα επίχρυσο αγαλματίδιο ο καθένας για διαφορετικές ταινίες: ο σκηνοθέτης Μίχαελ Χάνεκε σήκωσε το Οσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας για την «Αγάπη» και ο συμπατριώτης του, Κρίστοφ Βαλτς το β’ ανδρικού ρόλου για το «Django ο τιμωρός» του Κουέντιν Ταραντίνο. Είναι το δεύτερο που κερδίζει μετά τους «Αδωξους μπάσταρδους», επίσης ταινία του Κ. Ταραντίνο.

Ο ίδιος ο Ταραντίνο έδωσε μακράν τον καλύτερο ευχαριστήριο λόγο όταν ανέβηκε στην σκηνή για να παραλάβει από την Σαρλίζ Θερόν και τον Ντάστιν Χόφμαν το δεύτερο Οσκαρ πρωτότυπου σεναρίου της καριέρας του για το «Django ο τιμωρός» (το πρώτο ήταν για το «Pulp fiction»). Ενιωθες πραγματικά ότι επιτέλους κάτι συμβαίνει. Εκρηκτικός και παθιασμένος όπως οι διάλογοι που γράφει στο χαρτί και οι εικόνες που φτιάχνει στην οθόνη, ο Ταραντίνο σήκωσε το χέρι και κάνοντας το σήμα της νίκης (V) δήλωσε ότι είναι η χρονιά των συγγραφέων. «Αν θα θυμόμαστε το “Django ο τιμωρός” μετά από 20 χρόνια αυτό θα οφείλεται στους ήρωές του» είπε κάθε άλλο παρά μετριοπαθώς ο Ταραντίνο αλλά ναι, είχε δίκιο.

Βραβείο δόθηκε ακόμα και στο «Zero dark thirty» της Κάθριν Μπίγκελοου που μάλίστα μοιράστηκε το ηχητικού μοντάζ με το «Skyfall»_ κάτι που έχει να συμβεί χρόνια στα Οσκαρ. Το «Skyfall» απέσπασε ένα ακόμη Οσκαρ το καλύτερου τραγουδιού, ακριβώς όπως αναμενόταν να γίνει. Η ζωντανή εκτέλεση του «Skyfall» από την Αντέλ άλλωστε, ήταν ένα από τα πιο όμορφα στιγμιότυπα της βραδιάς.

Οσον αφορά τον «Οδηγό αισιοδοξίας» του Ντέιβιντ Ο. Ράσελ μετρούσε οκτώ υποψηφιότητες αλλά τελικά κέρδισε μόνον σε μια κατηγορία* από τις δυνατότερες της απονομής: Α’ γυναικείος ρόλος για την 22 χρονη Τζένιφερ Λόρενς, η οποία πηγαίνοντας προς την σκηνή παρολίγο να σωριαστεί το πάτωμα εξαιτίας του τεράστιου κατάλευκου φορέματος που φορούσε και που σίγουρα δεν της ταίριαζε.  Η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου ξέρει πώς να στηρίζει τις νέες δυνάμεις υποκριτικής και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία στο ότι η Λόρενς (που έχει προταθεί μια ακόμη φορά στην ίδια κατηγορία για την «Καρδιά του χειμώνα» ανήκει σε αυτές τις δυνάμεις.

Σε ότι αφορά τον παρουσιαστή της απονομής Σεθ Μακ Φαρλέιν, το χιούμορ του  δεν φάνηκε να αγγίζει τους θεατές της αίθουσας αν κρίνει κανείς από τα ελάχιστα γέλια και χειροκροτήματα. Το κακό φάνηκε από την αρχή όταν στην προσπάθειά του να αυτοσαρκαστεί ως ο χειρότερος παρουσιαστής των Οσκαρ, ο Μακ Φαρλέιν  το παρατράβηξε. Στην γιγαντοοθόνη της αίθουσας εμφανίστηκε ο κάπτεν Κερκ (Γουίλιαμ Σάτνερ) της θρυλικής τηλεοπτικής σειράς «Strar Trek» ο οποίος φάνηκε να τον μαλώνει και να του λέει ότι κατέστρεψε την απονομή. Κανείς δεν γελούσε. Όπως κανείς δεν γέλασε όταν ο Μακ Φαρλέιν πέταξε ένα μικρό μπουκάλι ουίσκι στον Τζορτζ Κλούνεϊ που καθόταν στην πρώτη σειρά.

Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Μακ Φαρλέιν έβγαλε στην σκηνή τον κούκλο «Τεντ» της ομότιλης ταινίας που έγραψε και σκηνοθέτησε πριν από δύο χρόνια με τον Μαρκ Γουόλμπεργκ στον ρόλο του ανθρώπου που «καταδιώκετεαι» από έναν κούκλο αρκούδο. Τα αστεία του αρκούδου όμως επάνω στην σκηνή των Οσκαρ μαζί και πάλι με τον Μαρκ Γουόλμπεργκ ανήκαν σε άλλη εκδήλωση, έστω και αν αυτό που σχετιζόταν με τους Εβραίους των Οσκαρ είχε κάποιο νόημα.

Με αφορμή τα 50 χρόνια ζωής του κινηματογραφικού Τζέιμς Μποντ η Σίρλεϊ Μπάσεϊ ανέβηκε στην σκηνή και τραγούδησε με πλέιμπακ το θρυλικό «Goldfinger», προκαλώντας μάλλον αμηχανία, κάτι που δεν έγινε με την εμφάνιση της Μπάρμπρα Στράισαντ που για να τιμήσει τον φίλο της, μουσικοσυνθέτη Μάρβιν Χάμλις (πέθανε πέρσι) τραγούδησε ζωντανά το «The way we were» και ξεσήκωσε την αίθουσα.

Ένα άλλο στιγμιότυπο που «κάθισε» καλά στην τελετή (από τα λίγα) ήταν η εμφάνιση όλων των συντελεστών της ταινίας «Οι άθλιοι» που τραγούδησαν στην σκηνή. Λόγω αυτής της ταινίας το μιούζικαλ είχε εφέτος την τιμητική του στα Οσκαρ με την Κάθριν Ζέτα Τζόουνς να τραγουδά και πάλι το «All that jazz» του «Σικάγο» ,μια ταινία για την οποία κέρδισε το Οσκαρ Β’ ρόλου. Και αυτή με playback όμως...

Ενα στιγμιότυπο με πραγματικό νόημα, το οποίο πραγματικά μπορούσε να σε κάνει να βουρκώσεις ήταν η εμφάνιση στην σκηνή της 15χρονης Iνοτσέντε, μιας μετανάστριας η οποία είχε ζήσει επί εννέα ολόκληρα χρόνια άστεγη στην Αμερική προτού καταφέρει να ξεφύγει από τους δαίμονές μέσω των χρωμάτων και του καμβά. Η ζωή της έγινε το  ντοκιμαντέρ μικρού μήκους «Inocente» από το ζεύγος Σον Φάιν και Αντρέα Νιξ Φάιν και αυτό το ντοκιμαντέρ απέσπασε χτες το Οσκαρ. Η εμφάνιση της Ινοτσέντε στην σκηνή μαζί με τους σκηνοθέτες της με έκανε να νιώσω για πρώτη φορά τον πραγματικό κόσμο μέσα στα εφετινά Οσκαρ.

Ολα τα βραβεία

Καλύτερη Ταινία
Επιχείρηση: Argo

Α΄Ανδρικός Ρόλος
Ντάνιελ Ντέι Λούις (Λίνκολν)

Α΄ Γυναικείος Ρόλος
Τζένιφερ Λόρες (Οδηγός αισιοδοξίας)

Β΄Ανδρικός Ρόλος
Κρίστοφ Βαλτς (Django ο Τιμωρός)

Β΄ Γυναικείος Ρόλος
Αν Χάθαγουεϊ (Οι Άθλιοι)

Σκηνοθεσία

Ανγκ Λι (Η Ζωή του Πι)

Διασκευασμένο σενάριο
Επιχείρηση :Argo

Σενάριο γραμμένο κατευθείαν για την οθόνη
Django, ο τιμωρός

Κινούμενα σχέδ
ια
Brave

Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία
Αγάπη

Διεύθυνση φωτογραφίας
Η ζωή του Πι

Moντάζ
Επιχείρηση: Argo

Σκηνογραφία
Λίνκολν

Κοστούμια
Αννα Καρένινα

Μακιγιάζ
Οι άθλιοι

Μουσική
Η ζωή του Πι (Μάικλ Ντάνα)

Τραγούδι
«Skyfall» των Αντέλ, Πολ Επγουορθ για την ομότιτλη ταινία

Ηχητικό μιξάζ     
Οι άθλιοι

Ηχητικό μoντάζ
Skyfall
Zero Dark Thirty

Οπτικά εφέ
Η ζωή του Πι

Ντοκιμαντέρ
Searching for Sugar Man

Μικρού μήκους
«Curfew»

Κινούμενα σχέδια μικρού μήκους
«Paperman»

Ντοκιμαντέρ μικρού μήκους
«Inocente»










Πολιτισμός περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οσκαρ 2013: Τα φαβορί, οι απουσίες, τα περίεργα 
Το Όσκαρ - πάρτι της 96χρονης Ζα Ζα Γκαμπόρ 
Οσκαρ 2013: Πιο βαρετά δεν γίνεται 
Πάρτι πολλών... καρατίων την παραμονή των Όσκαρ 
Οσκαρ 2013: Λίγο πριν την απονομή 
Ο Μπουρνάτ κρατούμενος πριν τα Οσκαρ και η «επίθεση» στην Μίντλετον 
Η Σίρλεϊ Μπάσεϊ στα Όσκαρ, το box office και άλλες ιστορίες 
Οι καλόγουστες και οι κακόγουστες των Όσκαρ 
 
 
σχόλια (14)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    μικρή διόθωση | 26/02/2013 14:41
    Η κυρία Bassey ΔΕΝ τραγούδησε playback, ΔΕΝ έχει ανάγκη από κάτι τέτοιο. Είμαι μουσικός και μπορώ να το καταλάβω.
    rommanos
    απάντηση31
     
     
    ε ναι! τα δικα μας ειναι καλυτερα! | 26/02/2013 01:52
    ε ναι! τα δικα μας ειναι καλυτερα! τι να μας πουν και οι αμερικανοι απο τη ζωη τους!
    ε ναι! τα δικα μας ειναι καλυτερα!
    απάντηση61
     
     
    oscars | 25/02/2013 22:25
    Ύστερα από πάρα πολλά χρόνια που βλέπω oscars είναι μάλλον η μοναδική φορά που δεν βαρέθηκα μέχρι να φτάσουμε στην τελευταία ώρα που δίνονται τα σημαντικά βραβεία!Και όσον αφορά τον Seth MacFarlane είχε πολλή πλάκα και με πολλά πετυχημένα αστεία..Εξάλλου είναι και ο δημιουργός του Family Guy που σκίζει και είναι φουλ σατιρικό...!!Μόνο σε θέματα ταινιών χώλαινε η φετινή τελετή...Κατά τα άλλα μια χαρά ήταν,πολύ διασκεδαστική!
    gem7
    απάντηση63
     
     
    Βάζω στοίχημα ότι ο αρθρογράφος δεν τα είδε καν τα οσκαρ... | 25/02/2013 21:43
    ...μάλλον διάβασε κάποια πράγματα στο ιντερνετ και έγραψε "κριτική". Όπως τονίσαν και άλλοι, ούτε ο παρουσιαστής ήταν τόσο κακός, αντιθέτως θα έλεγα ότι ήταν πολύ καλός σόουμαν, μολονότι δεν είναι διάσημος γι αυτό το λόγο. Μάλλον ο κ. Ζουμπουλάκης ποτέ πριν δεν άκουσε το όνομα Σεθ Μακ Φαρλέιν, γιαυτό και δεν ξέρει και την δουλειά του. Η εισαγωγή και τα τραγούδια ήταν αστεία και διασκεδαστικά, τουλάχιστον εγώ έτσι νομίζω. Και αν ο αρθρογράφος είχε δει το σόου, θα άκουγε τον παρουσιαστή να ευχαριστεί την ορχήστρα που έπαιζε ζωντανά μεν, από άλλο κτίριο δε, και ότι όλες οι εκτελέσεις ήταν λάιβ, ή τουλάχιστον έτσι ειπώθηκε. Καλός ο Ταραντίνο αλλά σαν τον Ντάνιελ Ντει Λουις δεν ήταν...
    CV
    απάντηση92
     
     
    Μπεεε | 25/02/2013 20:31
    Με ολο το σεβασμο, ειστε παντελως ανιδεος. Τα οσκαρ ειναι μια παρωδια και πολλες φορες βαρετα, αλλα τα σχολια σας ειναι εκτος τοπου και χρονου
    meaow
    απάντηση30
     
     
    μας έκατσε... | 25/02/2013 19:16
    Ένα άλλο στιγμιότυπο που «κάθισε» καλά στην τελετή... μας λέει ο αρθρογράφος. ε, τι να πω τώρα, ότι κάτι τέτοια διαμάντια που κάθονται στο στομάχι; Στάθηκε, αγαπητέ... στάθηκε, γιατί δυστυχώς κοιμόμαστε όρθιοι. Επιπλέον, αν το Argo πήρε το Οσκαρ με αντικειμενικά κριτήρια, εγώ είμαι πυρηνικός επιστήμονας.
    Το Τρίτο Μάτι
    απάντηση51
     
     
    Άλλη τελετή είδαμε μάλλον | 25/02/2013 17:11
    Προφανώς άλλη τελετή είδα εγώ χθες,κι άλλη ο αρθρογράφος του Βήματος. Το κοινό κάθε άλλο αδιάφορο ήταν απέναντι στον παρουσιαστή ο οποίος υπηρέτησε πολύ καλά τον ρόλο του,κάτι σπάνιο αν θυμηθούμε φιάσκα περασμένων ετών (βλέπε Αν Χάθαγουει- Τζειμς Φράνκο) και κάτι που φάνηκε από τις αντιδράσεις του κοινού. Και καλό θα ήτανε να διασταυρώνετε καλύτερα τις πηγές σας μιας και η ταινία Ted είναι του 2012. Η μόνη ένσταση για τα φετινά Όσκαρ είναι οι αδιάφοροι λόγοι "μεγάλων ονομάτων"(Αν Χάθαγουει) για τους οποίους όμως μας αποζημίωσαν λόγοι όπως αυτοί του καταπληκτικού Ντάνιελ Ντέι Λιούις και του Κουέντιν Ταραντίνο και η απουσία πολλών ταινιών που άξιζαν να προταθούν για περισσότερα βραβεία.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση262
     
     
    Ασχετος ο αρθρογραφος | 25/02/2013 16:25
    Μαλλον νυσταζε ο αρθρογραφος και δεν παρακολουθησε τα οσκαρ με αντικειμενικη ματια εξ ου και πολλα φαουλ. Η Σιρλει Μπασει καθε αλλο παρα αμηχανια προκαλεσε στο κοινο το οποιο ενθουσιασμενο την χειροκροτησε. Ο παρουσιαστης ηταν πολυ καλος και τα κειμενα αστεια και ευρηματικα ειδικα οταν παρουσιαστηκε ο κ.Κερκ απο το Σταρ Τρεκ. Η ταινια Τεντ δεν την σκηνοθετησε "πριν απο μερικα χρονια" αλλα μολις περυσι (γι'αυτο και προταθηκε φετος για το τραγουδι του). Επισης η Κ.Ζ. Τζοουνς τραγουδησε ζωντανα κι οχι play back οπως ισχυριζεται το ''εγκυρο'' αρθρο...
    Ανώνυμος / η
    απάντηση272
     
     
    Σωστός... | 25/02/2013 15:48
    Επιτέλους κάποιος μιλησε αντικειμενικά για αυτήν την παρωδία. Μπράβο στο άρθρο!
    Π.Π.
    απάντηση721
     
     
    Argo... | 25/02/2013 14:20
    Το περιβοητο Argo ειναι ο "προαγγελος" του επερχομενου βομβαρδισμου της Τεχερανης και γενικα η τιμωρια των "κακων"Ιρανων απο την "Ιερα Συμμαχια". Μακαρι να βγω νοσηρος φαντασιωπληκτος !!
    ξενος
    απάντηση920
     
     
    Εύγε | 25/02/2013 13:38
    Πολύ εμπεριστατωμένο ρεπορτάζ, είναι σαν να τα είδα
    Ανώνυμος / η
    απάντηση1212
     
     
    Βαρετά, ε; | 25/02/2013 10:35
    Πολύ σας λυπάμαι εσάς τους σινεματζηδες που βασανίζει με τέτοιες τελετές ενώ εμείς βιώνουμε τη συναρπαστική καθημερινότητα της ελληνικης κρίσης
    Lygeri
    απάντηση2749
     
     
     
    μηδεν | 25/02/2013 08:44
    τα βραβεια του αμερικανικου κινηματογραφου εδω και πολλα χρονια υπαρχουν μονο για να διατηρειται ο θεσμος ,απηχηση μηδεν ,οποτε μη μας πρηζετε.....
    Ανώνυμος / η
    απάντηση2952
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
-