από metereologos.gr
Κυριακή 30 Απριλίου 2017
 
 
»φαινόμενα»

Σαν θέλει η νύφη κι ο γαμπρός...

«Real life» προγράμματα αλλά και πατροπαράδοτα ριάλιτι, άνοστα ραντεβού στα τυφλά, μοντέλα-τραγουδίστριες που δηλώνουν πανέτοιμες να κάνουν οικογένεια αλλά και παρουσιάστριες που πανηγυρίζουν για την προσωπική ζωή τους αποδεικνύουν περίτρανα ότι η ελληνική τηλεόραση ούτε θέλει ούτε μπορεί να απαλλαγεί από τη ρετσινιά του γραφείου συνοικεσίων...
Σαν θέλει η νύφη κι ο γαμπρός...
Πηγή: φωτογραφια:getty images/ideal image
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Λες και είναι εποχή ζευγαρώματος νιώθει κανείς με το που ανοίγει την τηλεόραση. Παντού πεθερές, μαμάδες, γαμπροί και νύφες. Η μικρή οθόνη ως απέραντο γραφείο συνοικεσίων που έχει βαλθεί να αποκαταστήσει τους πάντες. Εικοσάχρονες γυναίκες που πασχίζουν να βρουν το άλλο τους μισό εγκαίρως, από φόβο μήπως κλείσουν τα τρομακτικά τριάντα και είναι ακόμη μόνες. Τριαντάρηδες αγρότες που ως χθες αποκαλούσαν «κορίτσια» τις κατσίκες τους και ξαφνικά έρχονται στη μεγαλούπολη για να μη μείνουν στο ράφι. Και φυσικά, πάνω απ΄ όλα, η απόλυτη ελληνίδα μάνα που πλασάρεται ως περσόνα, με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά: αυστηρή, σχολαστική, με βιτριολικές ατάκες και με τη σιγουριά ότι η τελική απόφαση για τον γάμο του παιδιού της θα είναι αποκλειστικά δική της. Τι κι αν «Η θεία απ΄ το Σικάγο» ανήκει στο μακρινό παρελθόν και οι πήλινες κανάτες δεν είναι ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος για καινούργιες γνωριμίες; Το φάντασμα της Γεωργίας Βασιλειάδου στοιχειώνει ακόμη τα εγχώρια ήθη και έθιμα μεγαλώνοντας γενιές και γενιές...

Το πρώτο επεισόδιο του «Αγρότης μόνος ψάχνει» ήταν ομολογουμένως πολύ ιδιαίτερο. Η παρουσιάστρια Σίσσυ Χρηστίδου ταξίδεψε στις «έδρες» των ανθρώπων που ζουν και εργάζονται στη φύση. Πανοραμικά πλάνα σε πράσινους και μπλε τόνους, ζουμ στη γαλήνη και σε μια Ελλάδα πολύ μακριά από τις κυλιόμενες σκάλες του μετρό και τα παρανοϊκά κορναρίσματα. Η ειδυλλιακή ατμόσφαιρα άρχισε να χαλάει με το που μπήκαν οι υποψήφιες νύφες στο παιχνίδι. Δύο σε κάθε αγρότη-σατράπη αναλογούσαν και το σκηνικό άρχισε να αλλάζει προς το χειρότερο. Οι πολύφερνοι γαμπροί δεν μιλούσαν πια για το πόσο τους λείπει η ανθρώπινη επαφή αλλά έδιναν εντολές στον «άμαχο πληθυσμό» για το πώς να καθαρίσουν τον αχυρώνα, πώς να αρμέξουν τις αγελάδες και πώς να ξεφορτωθούν την κοπριά. «Η γυναίκα που θα είναι μαζί μου πρέπει να αντέχει τις δουλειές, αλλιώς δεν γίνεται...» έλεγαν και ξαναέλεγαν, την ίδια στιγμή που οι γυναίκες εκείνες είχαν απαρνηθεί τα ψηλοτάκουνα και τα μανικιουρισμένα νύχια για γαλότσες τρία νούμερα μεγαλύτερες και λαστιχένια γάντια. Πόσο απεγνωσμένη πρέπει να είσαι για να ακούς κάποιον να σε διατάζει on camera υπό τους ήχους του τρακτέρ ή της σκούνας;

Και τώρα που το «real life» πρό γραμμα φτάνει στο τέλος του, παρακολουθούμε τα επικρατέστερα κορίτσια που υποδέχονται πλέον «τους αγρότες τους» στο δικό τους γήπεδο. Είχαν προηγηθεί... χυλόπιτες με θέα την ελληνική ύπαιθρο: «Εντάξει... Δεν πειράζει, 23 χρονών είμαι... Δεν είμαι δα και τριάντα!» έλεγε με έναν κόμπο στον λαιμό η ζουμπουρλούδικη απορριφθείσα από τον Πέτρο, ο οποίος προτίμησε την καλοσχηματισμένη Ιωάννα. Οσο για τον παιχνιδιάρη Μιχάλη, επέλεξε τελικά το κορίτσι που ήταν πιο κοντά στα γούστα της μητέρας του- βλέπαμε τις δυο τους να συζητούν ώρες για τα άλογα αφήνοντας την έτερη υποψήφια νύφη εκτός στάβλου. Φυσικά, καλό θα ήταν η εκλεκτή της μαμάς του να μη ράψει ακόμη νυφικό, μια και ο Μιχάλης ως καλεσμένος στην πρωινή εκπομπή του Αlpha «Πάνω στην ώρα» τα είπε χύμα και τσουβαλάτα: «Εγώ πήρα μέρος στο παιχνίδι για να γνωρίσω από κοντά τη Σίσσυ Χρηστίδου και εντάξει... επειδή ήθελα να βγω στην τηλεόραση. Τώρα έχω πολλές προτάσεις από γυναίκες, είναι μια κοπέλα που γνώρισα στο Facebook και μου δείχνει τον τεράστιο θαυμασμό της...». Τελικά το Facebook εισχώρησε σαν δάκος και μουχρίτσα και στην επαρχία. Οι υπόλοιποι «παίκτες» κατεβαίνουν στην Αθήνα και τα πλάνα τους στο Σύνταγμα με τους τσολιάδες και τα περιστέρια θυμίζουν Χατζηχρήστο που έρχεται στην πρωτεύουσα αγκαλιά με κότες και φοβάται να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο.

Επειδή, όμως, εκτός από τον Χατζηχρήστο, στην Ελλάδα μεγαλώσαμε και με Καλλιβωκά που ως παιδί της μαμάς έψαχνε την κατάλληλη νύφη, στις 30 Δεκεμβρίου ο Αlpha εγκαινιάζει ένα νέο real life πόνημα. «Είσαι πάνω από 25, ζεις με τους γονείς σου και θέλεις να γνωρίσεις την ιδανική σύντροφο;» διαλαλεί το τρέιλερ που βγήκε στον αέρα την περασμένη Τετάρτη συγκεντρώνοντας περισσότερα από 200 τηλεφωνήματα από τις πρώτες ώρες προβολής του. Το ξενόφερτο «Who wants to marry my son», «Μια νύφη για τον γιο μου» επί το ελληνικότερον, με σήμα το σεμεδάκι στον λογότυπο, είναι σίγουρο ότι θα βρει πρόσφορο έδαφος σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, όπου οι κανακάρηδες φεύγουν από το πατρικό μόνο αν πιάσει φωτιά ή αν πιάσουν το Λόττο.

Εν τω μεταξύ στο «Νext Τop Μodel» είδαμε τη Ραμόνα να μπλαντάζει στο κλάμα επειδή το αγόρι της τής έκανε σκηνή ζηλοτυπίας: αναγκάστηκε να φιλήσει τον Κώστα Φραγκολιά στο πλαίσιο μαθήματος υποκριτικής και ήταν έτοιμη να τα μαζέψει και να φύγει, μια και «η προσωπική μου ευτυχία είναι πάνω απ΄ όλα». Απογυμνωμένη από το μακιγιάζ των φωτογραφίσεων, συρρικνωμένη μέσα σε ένα μπουρνούζι καθώς του μιλούσε στο τηλέφωνο, έδινε την εντύπωση μιας γυναίκας που θα απαρνιόταν τα πάντα αν της το ζητούσε. Θέαμα ακόμη πιο αντιαισθητικό και από τις πόζες που παίρνει η Καγιά όταν το παίζει δασκάλα του μόντελινγκ. Μια άλλη συμμετέχουσα, η Χριστίνα, γνωστή και για τα μοιρολόγια που ρίχνει κάθε φορά που βρίσκεται υπό πίεση, δηλώνει με κάθε υπερηφάνεια ότι με το που θα βγει από το παιχνίδι θα αρραβωνιαστεί. «Εντάξει, μην τρελαθούμε, δεν θα παντρευτώ κιόλας, αλλά να αρραβωνιαστώ θέλω!» έλεγε πριν από μερικά επεισόδια, λες και ο αρραβώνας είναι το πρώτο πιάτο που σου κόβει την όρεξη ώσπου να έρθει το κυρίως.

Οσο για το «Love bites» του ΑΝΤ1, αν υποθέσουμε ότι ο έρωτας περνά από το στομάχι, στην περίπτωση της συγκεκριμένης εκπομπής έχει σφηνώσει στον οισοφάγο και δεν λέει να κατεβεί με τίποτα. Ανεκδιήγητοι παίκτες και παίκτριες που φωνάζουν από μακριά ότι δηλώνουν συμμετοχή για ένα χαρτζιλίκι στην τηλέοραση.

Και αν η περασμένη τηλε-εβδομάδα σφραγίστηκε από την τιτανομαχία Τζούλιας ΑλεξανδράτουΣάσας Μπάστα, οι δύο ιέρειες του οξυζενέ κρύβουν τον ίδιο καημό στο χειρουργημένο στήθος τους: «Κοπέλα είμαι κι εγώ, έχω ανάγκη να βρω έναν σύντροφο. Σε όλες τις σχέσεις μου ήμουν εγώ ο άντρας. Μήπως τελικά πρέπει να κάνω αλλαγή φύλου;» δήλωσε το μοντέλο σε συνέντευξή της στη Χριστίνα Λαμπίρη με υπότιτλο «Η άγνωστη πλευρά της Τζούλιας». Και όσο η Τζούλια παλεύει να έρθει σε επαφή με την άγνωστη (αρσενική) πλευρά της, η Σάσα Μπάστα συνόδευε τη γυμνή φωτογράφισή της σε ανδρικό περιοδικό με την εξής δήλωση: «Είμαι κορίτσι για σπίτι. Θέλω σαν τρελή να κάνω παιδιά!».

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η Κατερίνα Καραβάτου διαλαλεί πόσο πρωτόγνωρα ευτυχισμένη την κάνει η σχέση της με τον Κρατερό Κατσούλη, η Καλομοίρα αναρωτιέται τι νυφικό να φορέσει τον Σεπτέμβριο που παντρεύεται και η Ελεωνόρα Μελέτη στέλνει μέσω της εκπομπής της μήνυμα στον Νίκο Μουρατίδη ότι το νέο βιβλίο του της ανέβασε τόσο πολύ τη libido που όταν γύρισε σπίτι στον σύντροφό της «έγινε ο κακός χαμός». Από την κλειδαρότρυπα και τα σκιρτήματα κάτω από τα σκεπάσματα του «Βig Βrother» όλα ξαφνικά σε κοινή θέα, με τα φώτα ανοιχτά, μέρα μεσημέρι, σε μια Ελλάδα-προξενήτρα που θέλει να παντρολογήσει τα παιδιά της μέσω τηλεόρασης.



Πολιτισμός περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
-