H πρωτοβουλία της Λυρικής να ανεβάσει τον «Πίτερ Γκράιμς» του Μπρίτεν – για πρώτη φορά στην Ελλάδα – εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να συσφίγξει τις σχέσεις του αθηναϊκού κοινού με την όπερα του 20ού αιώνα. Αναζητώντας κανείς τους λόγους της θετικής ανταπόκρισης που έτυχε η συγκεκριμένη όπερα, πολλοί αναγνωρίζουν ότι παρ’ όλο που πρόκειται για σύγχρονο έργο ο «Πίτερ Γκράιμς» εμπεριέχει πολλά παραδοσιακά στοιχεία. H χορωδία των χωρικών, ένας βίαιος ήρωας, μια υπομονετική ηρωίδα και πάνω απ’ όλα η διάσημη σκηνή της τρέλας σε συνδυασμό με τους εξίσου «παραδοσιακούς» τόπους εξέλιξης της δράσης αναφέρονται ενδεικτικά ως ενισχυτικά της επιτυχίας στοιχεία. Οσο για τη μουσική, έχει σχολιαστεί ως «διαβολικής πανουργίας». Ο συνθέτης παρέχει τα πάντα σε αφθονία: εντυπωσιακή ορχηστρική γραφή, αλλά και λυρικές στιγμές γεμάτες πρωτοτυπία που συντελούν ώστε το έργο να ξεχειλίζει κυριολεκτικά από ενδιαφέρον. * ΣΕΛ. 4
Ο δολοφόνος ήρθε από τη θάλασσα
«Πίτερ Γκράιμς» Ο δολοφόνος ήρθε από τη θάλασσα H όπερα του Μπρίτεν δίνει πρεμιέρα στη Λυρική Σκηνή σε συνεργασία με το λυρικό θέατρο Βέρντι της Τεργέστης H πρωτοβουλία της Λυρικής να ανεβάσει τον «Πίτερ Γκράιμς» του Μπρίτεν - για πρώτη φορά στην Ελλάδα - εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να συσφίγξει τις σχέσεις του αθηναϊκού κοινού με την όπερα του 20ού αιώνα. Αναζητώντας κανείς τους λόγους
«Πίτερ Γκράιμς» Ο δολοφόνος ήρθε από τη θάλασσα H όπερα του Μπρίτεν δίνει πρεμιέρα στη Λυρική Σκηνή σε συνεργασία με το λυρικό θέατρο Βέρντι της Τεργέστης H πρωτοβουλία της Λυρικής να ανεβάσει τον «Πίτερ Γκράιμς» του Μπρίτεν - για πρώτη φορά στην Ελλάδα - εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να συσφίγξει τις σχέσεις του αθηναϊκού κοινού με την όπερα του 20ού αιώνα. Αναζητώντας κανείς τους λόγους
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.