από metereologos.gr
Δευτέρα 20 Αυγούστου 2018
 
 

Κατερίνα Πολέμη: Η αγάπη σε πολλές γλώσσες

Η βραβευμένη τραγουδοποιός θα υμνήσει με μια προσωπική παράσταση στην Αθήνα το πιο συγκλονιστικό συναίσθημα του κόσμου
Κατερίνα Πολέμη: Η αγάπη σε πολλές γλώσσες
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Η πολυπολιτισμικότητα κυλάει στο αίμα της χάρη στα ελληνοβραζιλιάνικα γονίδιά της και ίσως σε αυτό το έμφυτο χαρακτηριστικό της να οφείλονται οι τόσες εκλεκτικές επιρροές που αναγνωρίζει κανείς στη μουσική της. Η τραγουδίστρια, βραβευμένη συνθέτρια και τραγουδοποιός Κατερίνα Πολέμη θα παρουσιάσει την Τρίτη 24 Ιουλίου μια προσωπική παράσταση με τραγούδια για την αγάπη στο ατμοσφαιρικό Θέατρο Δόρας Στράτου που βρίσκεται στον λόφο του Φιλοπάππου. Θα τη συνοδεύσουν ο πιανίστας Νίκος Αναδολής, ο Βαγγέλης Τούντας στο βιολί και ο Κώστας Πατσιώτης στο κοντραμπάσο.

«Αγάπη, love, amor» είναι ο τίτλος της συναυλίας σας. Γιατί διαλέξατε τις τρεις συγκεκριμένες γλώσσες; Εκφράζεται διαφορετικά αυτή η έννοια σε καθεμία από αυτές;
«Διάλεξα τις γλώσσες αυτές γιατί αντιπροσωπεύουν τους τόπους καταγωγής μου, τις γλώσσες μου, τις μουσικές μου ρίζες. Η μητέρα μου είναι από τη Βραζιλία, ο πατέρας μου από την Ελλάδα και εγώ γεννήθηκα και έζησα τα πρώτα δέκα χρόνια μου στη Βρετανία. Επίσης, ενώ δεν έχω κάποια καταγωγή από τις Ηνωμένες Πολιτείες, γνώρισα στην εφηβεία μου την τζαζ και άλλες μουσικές που γεννήθηκαν στην Αμερική. Μουσικές που με συνεπήραν βαθιά. Λίγο αργότερα σπούδασα μουσική στην Αμερική, γεγονός που έπαιξε ρόλο στη διαμόρφωση της μουσικής μου προσωπικότητας».

Εχουμε ακούσει κάποια ακυκλοφόρητα κομμάτια σας σε πρόσφατες εμφανίσεις σας. Πότε να περιμένουμε έναν νέο δίσκο;
«Εχω ηχογραφήσει τρία τραγούδια και θα συνεχίσω να ηχογραφώ οδεύοντας προς έναν ολοκληρωμένο δίσκο που δεν θα αργήσει να γεννηθεί. Δεν έχω θέσει ακόμη συγκεκριμένη ημερομηνία, γιατί θέλω να δω πού θα με πάει το υλικό που σποραδικά ηχογραφώ, αλλά πολύ πιθανόν να βγει ένας ολοκληρωμένος δίσκος το 2019. Αυτές τις μέρες κυκλοφορεί η διασκευή που έκανα στο τραγούδι του Διονύση Σαββόπουλου "Μη μιλάς άλλο για αγάπη". Ελπίζω να σας αρέσει».

Τι έχετε μάθει από τη συνεργασία σας με τον Διονύση Σαββόπουλο;
«Ο κύριος Σαββόπουλος είναι μια μεγάλη σχολή από μόνος του και είναι εξίσου μεγάλη η τιμή και η χαρά που μου δίνει την ευκαιρία να συνεργάζομαι μαζί του εδώ και ενάμιση χρόνο. Ενα από τα πράγματα που μαθαίνω παρατηρώντας τον είναι ο τρόπος με τον οποίο διαμορφώνει μια μουσική παράσταση. Η ματιά, η πρόθεση, το σημείο εκκίνησής του μου φαίνονται πολύ ιδιαίτερα, σαν να είναι πρώτα σκηνοθέτης, πρώτα ακροατής και έπειτα μουσικός και συνθέτης. Φτιάχνει μια ιστορία με αρχή, μέση και τέλος, με συνοχή, με προσοχή. Επίσης εμπνέομαι και μαθαίνω την ελληνική γλώσσα καλύτερα όχι μόνο μέσα από τα τραγούδια του, αλλά και μέσω των συνομιλιών μαζί του. Μου λείπει η πλούσια και ποιητική χρήση του λόγου στη καθημερινότητά μου. Μου λείπει το παιχνίδι και η φαντασία και μαζί του πάντα η συνεργασία είναι σαν ένα όμορφο ταξίδι».

Ποια είναι τα σχέδιά σας για την ερχόμενη σεζόν;
«Τον Σεπτέμβριο θα κάνω μια συμμετοχή στις παραστάσεις της "Ταράτσας του Φοίβου". Εχω κάποια σχέδια για νέα live, αλλά ακόμα δεν είναι οριστικά ώστε να μπορώ να τα ανακοινώσω. Αυτό όμως που μπορώ να σας πω είναι ότι θα έχω τη χαρά να σμίξω ξανά, μετά τη "Μεγάλη Χίμαιρα", με τον κόσμο του Καραγάτση γράφοντας μουσική για τη θεατρική παράσταση "Γιούγκερμαν" που θα ανεβεί στο θέατρο Πορεία στα τέλη Νοεμβρίου, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου και διασκευή Στρατή Πασχάλη».


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Πολιτισμός περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.