Ηταν ένα χαλαρωτικό τριήμερο στις εσχατιές της ερήμου του New Mexico. Ο φίλος μας και μάγος της μόδας Tom Ford μας είχε καλέσει στο ράντσο του στη Santa Fe, δημιουργία του ιάπωνα αρχιτέκτονα Tandeo Ando, προκειμένου να εκμαιεύσει από εμάς αποκλειστικές πληροφορίες για το τελευταίο Eurogroup και τις επενδυτικές προοπτικές της Ελλάδας καθώς, ως γνωστόν, έχει επενδύσει σε ελληνικά ομόλογα.

Το αυστηρό minimal design, η λιτότητα σε όλο το φάσμα της καθημερινής ασημαντότητας, ο αποπληθωρισμός του στυλ που κυριαρχεί στο ράντσο είχαν ως αποτέλεσμα να αγχώσουν τρομερά τη Μέρσι η οποία μπέρδεψε τα φάρμακά της, μια εξέλιξη για την οποία κανείς δεν ήταν προετοιμασμένος.

Παρ’ όλα αυτά, ο οικοδεσπότης μας είχε τη λεπτότητα απλώς να κλειδώσει τη Μέρσι στο δωμάτιό της για μερικές ώρες, τουλάχιστον μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα των τοπικών αρχών. «Μα δεν καταλαβαίνω γιατί διάλεξες την έρημο για να φτιάξεις το εξοχικό σου» τον ρώτησε η Μέρσι. «Επειδή ο σύζυγός μου είναι 82 χρόνων και πάσχει από αρθριτικά» της απάντησε. «Στα «τηγάνια» έξω από το Αγρίνιο με τη θαυματουργή λάσπη τον έχεις πάει;» τον ρώτησε.

H νέα New York

Είμαστε και οι δύο ενθουσιασμένες για το γεγονός ότι η καλή μας φίλη Στάσι Νομικού, απόγονος παλιάς εφοπλιστικής οικογένειας και μέλος στο ΔΣ ενός τεχνολογικού κολοσσού, αποφάσισε να αφήσει το Σίλικον Βάλεϊ και να επιστρέψει στην Ελλάδα, την οποία ο κύκλος της θεωρεί ως το πιο hot σημείο του πλανήτη. «Καλέ, ποιο νέο Βερολίνο. Η Αθήνα είναι η νέα Νέα Υόρκη» μάς είπε μόλις κατέβηκε από το αεροπλάνο. «Στάσι, πες μας τι σε κάνει να το πιστεύεις αυτό και δώσε και σε εμάς λίγο» της είπε η Μέρσι κοφτά.

Συνεχίσαμε την κουβέντα στο μπαλκόνι της στο Κουκάκι με την πιο υπέροχη θέα της Ακρόπολης σε όλη την πόλη. «Στο διπλανό μπαλκόνι δεν είναι που μια φωτογράφιση στο «Paris Match» λάβωσε θανάσιμα της πολιτική καριέρα του Γιάνη;» ρώτησε η Μέρσι. «Και τώρα που είπα Γιάνης, εσύ Στάσι μου έχεις plan B;» συνέχισε. «Και βέβαια» είπε η Στάσι. «Εσένα και τη Σίβυλλα». Συγκινημένη από τη γλυκιά απάντηση της παλιάς φίλης, η Μέρσι ρώτησε τη Στάσι αν μπορούσε να της δανείσει 70 bitcoins. «Μα πού ζεις, Μέρσι μου. Το bitcoin είναι η τάση της χθεσινής ημέρας. Αυτή τη στιγμή το Ethereum είναι το κρυπτονόμισμα της μόδας». Για ένα απειροελάχιστο δευτερόλεπτο ο όγκος της πληροφορίας έκανε τη Μέρσι να σκοντάψει. «Αυτό το παίρνεις από το ΑΤΜ ή από το spa;» τη ρώτησε.



Επιστροφές καταστροφές
Στη χώρα μας για τον ίδιο λόγο επέστρεψε και η άλλη φίλη μας Ελσι Πανός Αδαμοπούλου από το Τσέλσι. Μολις την είδαμε δήλωσε ότι ο τελευταίος της έρωτας είναι ο πιο συνεπής που είχε ποτέ και ότι κάθε μέρα, ακριβώς την ίδια ώρα, είναι από πάνω της. «Να δεις που αυτή έχει κάνει δεσμό με τον Hellas Sat 3» μου ψιθύρισε η Μέρσι.
«Μα έχει χωρίσει με τον Mir;» τη ρώτησα. «Ναι και ευτυχώς αυτό το διαζύγιο ήταν αρκετά φιλικό» μού είπε η Μέρσι. «Ποιον είχε δικηγόρο;» αναρωτήθηκα. «Τους Loyds του Λονδίνου» με πληροφόρησε η Μέρσι. «Και τι ισχυρίστηκε στο δικαστήριο;» θέλησα να μάθω. «Οτι ήταν πολύ ερωτευμένη» μού είπε η Μέρσι με νόημα.


Το νησί του Αλέκου
Μια ατομική έκθεση ζωγραφικής του Αλέκου Αμφιλόχιου, ο οποίος με το Myconos Bar στην Πλάκα των 70s και αργότερα το Aleko’s Island στο Κολωνάκι και στου Ψυρρή έχει γράψει ιστορία στη βραδινή ζωή της πόλης, είναι ένα εικαστικό happening που κανείς δεν θέλει να χάσει. Πόσω μάλλον το κοινό που είχε την τύχη να χαρεί από πρώτο χέρι το μοναδικό χιούμορ και τις καθηλωτικές ατάκες του ζωγράφου. Το ζεστό βράδυ των εγκαινίων της έκθεσης, που έχει τίτλο «My Island», η γκαλερί Γένεσις, στην οδό Χάρητος απέναντι από τη Ράτκα, γέμισε γρήγορα με πρόσωπα της τέχνης που έφεραν μαζί τους έναν εντελώς ξεχωριστό κοσμοπολίτικο αέρα. «Είναι σαν reunion» μας είπε σε κάποια στιγμή ενθουσιασμένος ο Μάριος Βουτσινάς.

«Πώς φαίνονται, βρε παιδί μου, οι άνθρωποι που έχουν περάσει καλά στη ζωή τους» συνέχισε καθώς προστέθηκε στην παρέα μας και ο αειθαλής Jean Pierre, χαμογελαστός να φροντίζει έναν έναν τους καλεσμένους στο event του καλλιτέχνη και συντρόφου του. «Δεν φεύγω αν δεν μου υπογράψει τον κατάλογο ο φίλος μου ο Αλέκος» δήλωσε η Μέρσι, αποφασισμένη να μπει στην ουρά για το πολυπόθητο αυτόγραφο. «Στα παιδιά του παρελθόντος» τής έγραψε ο ζωγράφος και εκείνη εμφανώς συγκινημένη κατευθύνθηκε αμέσως προς τον σερβιτόρο για ένα ακόμη κρασί. «Το παρελθόν δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αλλά δεν αλλάζω με τίποτα αυτό που ζούμε απόψε» μου είπε με ανησυχητικά φιλοσοφική διάθεση λίγο αργότερα μπροστά σ’ ένα από τα έργα.

Αληθινά παραμύθια
Την περασμένη Τρίτη βρεθήκαμε στο Zonar’s όπου ο στιχουργός Γιώργος Παυριανός παρουσίασε το βιβλίο του με τίτλο «Ζωντανός στο Zonar’s» που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Οδός Πανός. Ο Γιώργος είναι τρομερός raconteur. Οι φίλοι του το γνωρίζουμε ήδη: αφηγείται εξαίσια ιστορίες. Αυτές οι μαγικές ιστορίες έγιναν επιτέλους βιβλίο γεμάτο μοντέρνα παραμύθια.

«Μόνο που όλα είναι αλήθεια» μου είπε η Μέρσι, η οποία αγωνιούσε με την προοπτική ότι στο βιβλίο περιέχονταν αποκαλύψεις για τις σκοτεινές πτυχές του παρελθόντος της. «Τον έχω ικανό να τα βγάλει όλα στη φόρα» μού είπε με νόημα. Ακόμα περισσότερο την τρομοκρατούσε το γεγονός να μην υπάρχει καμία αναφορά στο πρόσωπό της. «Δεν θα του το συγχωρήσω ποτέ».

Ανάμεσα στους επιφανείς καλεσμένους είδαμε τους Mπέττυ Μαγγίρα, Στράτο Τζώρτζογλου, Ζυράννα Ζατέλη, Αννα Νταλάρα, Χάρη Χριστόπουλο, Χριστίνα Πολίτη, Κώστα Κόκλα, Θοδωρή Βαρβία, τον Γιώργο Πανόπουλο και την Αντιγόνη Αμανίτου.

Χωρίς επώνυμο

Υπάρχει μια κρυφή παγκόσμια αδελφότητα συγκλονιστικών γυναικών, η καταγωγή της οποίας πηγάζει από την προϊστορία της μητριαρχίας και οι οποίες έχουν καταγραφεί στο συλλογικό υποσυνείδητο ως οι γυναίκες που αποποιήθηκαν την παγίδα του επωνύμου. Σε αυτό το απόλυτα αποκλειστικό κλαμπ συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων: η Μαρινέλλα, η Beyoncé, η Ταϋγέτη, η Bjork, η Ντιριντάουα, η Αλέξια, η Νταλιντά, η Cher, η Madonna, η Γιοβάννα, η Sade, η Αρλέτα, η Αντέλ, η Μίνα, η Τζελσομίνα, η Ελπίδα, η Δούκισσα, η Yazz, η Θεοδώρα του Βυζαντίου, η Χατσεπσούτ, η Σαμπρίνα, η Σαπφώ και η κυρα- Φροσύνη. Να μας συγχωρήσουν όσες ξεχνάμε.

n n n

Βλέποντας το μνημείο των πεσόντων της ΕΡΤ, η Μέρσι μού είπε ότι τα πράγματα έχουν γίνει πολύ σοβαρά και ότι θα πρέπει να αρχίσουμε να ανησυχούμε γιατί σύντομα θα δούμε μνημείο για την απόλυση του Κ. Μπογδάνου από τον Σκάι.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ