Ενισχυμένη από τις εμπορικές επιδόσεις των SUV μοντέλων της διεθνώς, η Toyota κατέλαβε για 11η φορά τα τελευταία 13 χρόνια την κορυφαία θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών στην ετήσια έρευνα «Top 100 Most Valuable Global Brands» της αμερικανικής εταιρείας BrandZ που υλοποιείται σε συνεργασία με το πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg. Η μεθοδολογία της συγκεκριμένης έρευνας συνδυάζει τα οικονομοτεχνικά στοιχεία εταιρειών ανεξαρτήτως κλάδου με τις απόψεις του κοινού που προκύπτουν βάσει ερωτηματολογίων τα οποία εφέτος συμπληρώθηκαν από τρία εκατομμύρια άτομα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η αξία της Toyota διαμορφώνεται στα 29,99 δισεκατομμύρια δολάρια, μέγεθος που την κατατάσσει μπροστά από τις Mercedes-Benz (25,684 δισ. δολάρια) και BMW (25,264 δισ. δολάρια), με τους αναλυτές να αποδίδουν την αύξηση της αξίας της Mercedes-Benz στις συνεχόμενες πρωτιές σε επίπεδο πωλήσεων μεταξύ των premium εταιρειών αλλά και στην επιτυχία της νέας E-Class, ενώ για την BMW αναφέρουν ότι η ελαφρώς μειωμένη ζήτηση των μοντέλων της στην αγορά των ΗΠΑ την έφερε στην τρίτη θέση. Την πρώτη δεκάδα της λίστας των αυτοκινητοβιομηχανιών συμπληρώνουν οι Ford, Honda, Nissan, Audi, Tesla, Suzuki και VW. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη γενική κατάταξη της έρευνας ανεξαρτήτως του πεδίου δραστηριοποίησης κάθε εταιρείας η Toyota βρίσκεται πλέον στην 36η θέση με πρώτη από όλες την Google (με αξία 302,1 δισ. δολάρια), δεύτερη την Apple (300,6 δισ. δολάρια) και τρίτη την Amazon (207,6 δισ. δολάρια).

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ