Μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν του Touareg, του πρώτου οχήματος ελευθέρου χρόνου στην ιστορία της VW, αναδεικνύει τη σημασία του εν λόγω μοντέλου όχι μόνο για την ίδια τη γερμανική φίρμα αλλά και για τον κραταιό όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών που φέρει το όνομά της.
Παρά το γεγονός λοιπόν ότι από το 2002 μέχρι σήμερα οι εξελίξεις στην ευρύτερη κατηγορία των SUV στάθηκαν αρκετές ώστε να μεταβάλουν πλήρως τη μορφή της και να θέσουν υπό αμφισβήτηση καθετί που θα μπορούσε να θεωρηθεί δεδομένο σε αυτήν, το Touareg έμεινε «ζωντανό» προσαρμόζοντας αναλόγως τον προσανατολισμό του.

Από το χθες στο σήμερα

Το κορυφαίο SUV της VW εξακολουθεί να διακρίνεται για τις επιβλητικές διαστάσεις και τις εξεζητημένες προδιαγραφές του, ωστόσο «ψηλαφώντας» τα χαρακτηριστικά της τρίτης κατά σειράς γενιάς του γίνεται από την πρώτη στιγμή κατανοητό πως το Touareg έχει αλλάξει επίπεδο και εν μέρει χαρακτήρα.
Αφετηρία αποτελεί πλέον η νέα πλατφόρμα που φέρει την κωδική ονομασία MLB και έχει ήδη αξιοποιηθεί στην περίπτωση της Porsche Cayenne και του Αudi Q7. Στο νέο πλαίσιο μπορείς να πιστώσεις την αισθητή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων καθώς και την αντιστρόφως ανάλογη πορεία του βάρους, το οποίο περιορίστηκε, και μάλιστα σημαντικά, χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου (48%) και χάλυβα υψηλής αντοχής (58%).
Ενα ακόμα στοιχείο που τονίζει τη διαφορετικότητα του σημερινού Touareg είναι ο σχεδιασμός του αμαξώματός του. Πέρα από τη χαρακτηριστική κεντρική εισαγωγή αέρα με τις παράλληλες προς το έδαφος χρωμιωμένες γρίλιες, εντύπωση προκαλεί η καμπυλότητα που παρουσιάζει η οροφή, στοιχείο που σε συνδυασμό με τα λεπτεπίλεπτα φωτιστικά σώματα του πίσω τμήματος δημιουργεί μια γνώριμη για τους φίλους της Audi και της Porsche εικόνα.

Ψηφιακό μέλλον

Παραδοσιακά το VW Touareg τοποθετούσε απέναντί του προτάσεις των premium κατασκευαστών, διαθέτοντας την ποιότητα αλλά και την τεχνολογία ώστε να τις ανταγωνιστεί.
Η νέα γενιά του αυτοκινήτου δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση, κλέβοντας με το «Innovation Cockpit» και τον συνδυασμό ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 12 ιντσών με μια επίσης ψηφιακή κεντρικά τοποθετημένη οθόνη 15 ιντσών τις εντυπώσεις.
Στο παρασκήνιο ενός ψηφιακού κόσμου «εργάζονται» οι πλέον προηγμένες εφαρμογές εξασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή άνεση και ασφάλεια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν το σύστημα νυχτερινής όρασης, οι «έξυπνοι» προβολείς τεχνολογίας LED και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης με όριο λειτουργίας τα 60 χλμ./ώρα.

Σε νέα διάσταση

Η περαιτέρω αύξηση του μήκους κατά 7,7 εκατοστά και του πλάτους κατά 4,4 εκατοστά δεν αφήνει περιθώριο αμφισβήτησης των μεταφορικών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου. Μάλιστα, η απουσία τρίτης σειράς καθισμάτων κάνει ακόμα πιο εύκολα τα πράγματα, γεγονός που επιβεβαιώνουν τα 810 λίτρα του χώρου αποσκευών.
Εξίσου πληθωρική ωστόσο είναι και η παρουσία του εξακύλινδρου κινητήρα diesel, ο οποίος αναλαμβάνει την κίνηση του νέου Touareg. Ο V6 TDI των 3,0 λίτρων αποδίδει 286 ίππους και 600 Nm ροπής αποτελώντας την ιδανική αλλά και τη μοναδική για την ώρα επιλογή στη νεοσύστατη γκάμα του αυτοκινήτου.
Αντιστοίχως το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό το οποίο προσαρμόζει την κατανομή της ροπής μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα.
Βέβαια τη διαφορά στην προκειμένη περίπτωση κάνουν η αερανάρτηση, οι ενεργές αντιστρεπτικοί δοκοί και το σύστημα τετραδιεύθυνσης, χαρίζοντας σε ένα SUV δύο τόνων εντυπωσιακά δυναμικά χαρακτηριστικά και αξιοσημείωτη ευελιξία.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ