Δεν χρειάζεται, θεωρώ, να είναι κανείς ειδικός για να αντιληφθεί ότι ζούμε σε σπουδαίους καιρούς για την αυτοκίνηση. Η σταδιακή μετάβαση από την εποχή των κινητήρων εσωτερικής καύσης σε εκείνη της ηλεκτροκίνησης, η εξέλιξη μιας νέας πραγματικότητας γύρω από την αυτόνομη οδήγηση, τα πλεονεκτήματα και τα προβλήματά της, αλλά κυρίως η απάντηση της κοινωνίας σε επιχειρηματικές πρακτικές που την προσβάλλουν οδηγώντας, για παράδειγμα, στην ηθική –όχι στην τεχνολογική –απαξίωση την πετρελαιοκίνηση, αποδεικνύουν ότι ο κόσμος γύρω μας αλλάζει. Εμπνέεται από τις προκλήσεις και δημιουργεί το «αύριο» αξιοποιώντας το τρίπτυχο αξιών που οδήγησε την αυτοκίνηση στην πρόοδο: η ιδέα, οι άνθρωποι που την υπηρετούν με ζήλο και η ποιότητα του προϊόντος που παράγουν είναι τελικά αυτά που κάνουν τη διαφορά. Στοιχεία τα οποία χαρακτηρίζουν τα θέματα του τεύχους που διαβάζετε σήμερα.
Η νέα A-Class αποτελεί ορόσημο για την αυτοκινητοβιομηχανία του 21ου αιώνα. Ποτέ ως τώρα κανένα αυτοκίνητο ανεξαρτήτως κατηγορίας και τιμής πώλησης δεν παρείχε τέτοιες δυνατότητες συνδεσιμότητας στους επιβάτες του, χάρη στο Mercedes-Benz User Experience. Διαγράφει, αν το ζητήσετε, οποιαδήποτε αίσθηση μοναξιάς μέσα στο αυτοκίνητο απαντώντας σε πραγματικό χρόνο στις ερωτήσεις σας, αναβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής στον δρόμο, πέρα ασφαλώς από την οδηγική εμπειρία που προσφέρει.
Αυτή την ποιότητα ζωής καλείται να υπηρετήσει το νέο πρότυπο μετρήσεων εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης WLTP για το οποίο θα διαβάσετε εδώ. Η ιδέα είναι απλή: αληθινά στοιχεία που προέρχονται από αξιόπιστες μετρήσεις σε ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης και σε διαφορετικά πεδία κίνησης. Τα αποτελέσματα θα αλλάξουν τη ζωή μας αλλά και τις τιμές πώλησης των αυτοκινήτων λόγω της σχέσης των ρύπων με τη φορολογία που επιβάλλεται στην απόκτηση και τη χρήση τους.
Στην ποιότητα –μεταξύ άλλων –και τον ρόλο της ως διαχρονικής αξίας στην πορεία της Peugeot αναφέρεται και ο επικεφαλής της, Jean Philippe Imparato. Στην αποκλειστική συνέντευξη που μας παραχώρησε μιλάει για αυτά που θα δούμε στο μέλλον, σίγουρος για τις δυνατότητες της γαλλικής φίρμας που καλπάζει προϊοντικά και εμπορικά τα τελευταία χρόνια.
Ενα μέλλον που αξίζει να παρακολουθήσουμε παράλληλα με εκείνο της «γαλλικής» πλέον Opel, η οποία βρίσκεται κάτω από την ίδια στέγη με την Peugeot και τη Citroen. Δεν είναι μυστικό άλλωστε ότι το Grandland X αποτελεί προϊόν συνεξέλιξης με το Peugeot 3008. Δείτε το ως μια δημιουργική παραλλαγή της κοινής ιδέας.
Αποτελέσματα έξυπνων ιδεών είναι και τα Toyota Aygo, Citroen C3 Aircross και Dacia Duster που για διαφορετικούς λόγους το καθένα ταιριάζουν στη σημερινή εικόνα της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Μιας αγοράς στην οποία η Volvo καλείται όχι μόνο να διατηρήσει τα κεκτημένα αλλά και να εκμεταλλευθεί περαιτέρω τα πλεονεκτήματα των νέων XC40 και V60. Ανακαλύψτε τα στον Οδηγό Αγοράς.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ