από metereologos.gr
Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018
 
 

Αγρυπνος στο εργοστάσιο

Με τον υπνόσακο στα χέρια ο ιδρυτής της Tesla Ελον Μασκ «μετακόμισε» στο εργοστάσιο του Φρίμοντ στην Καλιφόρνια, προκειμένου να αποτρέψει καθυστερήσεις στην παραγωγή του Model 3
Αγρυπνος στο εργοστάσιο
Με τιμή εκκίνησης 35.000 δολάρια και αυτονομία 350-500 χλμ. το Model 3 έχει χρόνο παράδοσης 12-18 μήνες από την παραγγελία του
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Αντικομφορμιστής όσο ελάχιστοι στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Ελον Μασκ προκαλεί κατά καιρούς ποικίλα σχόλια με αποφάσεις του που μοιάζουν ανεξήγητες για επιχειρηματία του βεληνεκούς του, όπως η πρόσφατη περί εγκατάστασής του στη γραμμή παραγωγής του μικρότερου σε μέγεθος και φθηνότερου σε τιμή μοντέλου της Tesla, του Model 3.

Είναι η δεύτερη φορά μετά την έναρξη κατασκευής του πρώτου SUV της εταιρείας, με τα διακριτικά Model X, που εφαρμόζει αυτή την πρακτική επιθυμώντας να επιταχύνει τις εξελίξεις ώστε να διπλασιασθεί η παραγωγή του Model 3 από τον στόχο των 2.500 μονάδων εβδομαδιαίως στα τέλη Μαρτίου σε 5.000 μονάδες την εβδομάδα ως τα τέλη Ιουνίου. Το στοίχημα για την αμερικανική εταιρεία κατασκευής αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων είναι μεγάλο αλλά και αναπόφευκτο καθώς η ανακοίνωση που εξέδωσε περί 500.000 προ-παραγγελιών από υποψήφιους πελάτες για το Model 3 στοχεύει αφενός στην ανάδειξη της δημοφιλίας του μοντέλου, αφετέρου στο να καθησυχάσει όσους ανησυχούν για τα οικονομικά της στοιχεία, τη ρευστότητα και τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της.

Το πραγματικό πρόβλημα


Παρά τον ευχάριστο πονοκέφαλο που δημιουργεί στον Μασκ η ζήτηση του Model 3, αρνητικές εντυπώσεις προκαλούν καταγγελίες εργαζομένων της Τesla περί υψηλών ποσοστών ελαττωματικών εξαρτημάτων που υπονομεύουν την προσπάθεια άμεσης αύξησης της παραγωγής του. Σύμφωνα μάλιστα με αναφορά μηχανικού της εταιρείας, το 40% των εξαρτημάτων ήταν εκτός των εγκεκριμένων προδιαγραφών με αποτέλεσμα τα εξαρτήματα αυτά να μεταφέρονται σε άλλη μονάδα προκειμένου να δεχθούν τις αναγκαίες επεμβάσεις, με ευνόητες χρονικές επιπτώσεις. Σε αυτό το φαινόμενο αποδόθηκε και η διακοπή παραγωγής του Model 3 τον Φεβρουάριο, με την Tesla από την πλευρά της να κάνει λόγο για προβλεπόμενη διαδικασία συντήρησης των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού της.


Τα προβλήματα αξιοπιστίας ταλαιπωρούν την πρωτοπόρο στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης εταιρεία σε τέτοιον βαθμό ώστε να προχωρήσει στην εκπόνηση προγράμματος ανάκλησης 123.000 Model S με ενδεχόμενο πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης λόγω οξείδωσης επιμέρους τμημάτων του. Σύμφωνα με την Tesla το πρόβλημα αυτό δεν επηρεάζει τον έλεγχο των αυτοκινήτων, ωστόσο και μόνο η ανακοίνωση μιας τέτοιας ανάκλησης και των συνειρμών που προκαλεί ήταν αρκετή για να οδηγήσει σε πτώση της τιμής της μετοχής της.



ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οδηγώ περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.