Αύξηση 8% σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη του 2016 εμφάνισαν οι πωλήσεις των υβριδικών-ηλεκτρικών μοντέλων της Toyota παγκοσμίως, φτάνοντας στα 1,52 εκατομμύρια μονάδες το 2017.

Η συγκεκριμένη επίδοση σηματοδοτεί την επίτευξη του στόχου που είχε τεθεί για το 2020 τρία χρόνια νωρίτερα, ενώ οι αθροιστικές πωλήσεις των υβριδικών-ηλεκτρικών οχημάτων της ιαπωνικής εταιρείας έχουν πλέον υπερβεί τα 11,45 εκατομμύρια μονάδες.

Θέτοντας ουσιαστικά τις βάσεις για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας, η Toyota παρουσίασε το 1997 τον πρώτο υβριδικό-ηλεκτρικό κινητήρα παραγωγής για το Prius στην Ιαπωνία, εξελίσσοντας με την πάροδο του χρόνου τις επόμενες γενιές του μοντέλου και τοποθετώντας υβριδικά σύνολα και σε αυτοκίνητα μικρότερα από αυτό. Το 2014 λανσάρισε το πρώτο ηλεκτρικό όχημα Κυψελών Καυσίμου μαζικής παραγωγής με την ονομασία Mirai, το οποίο ακολούθησαν η τέταρτη γενιά του Prius το 2016 και η δεύτερη γενιά του Prius plug-in Electric το 2017.
Παράλληλα συνεχίζει την εξέλιξη και διαφοροποίηση των υβριδικών-ηλεκτρικών οχημάτων της, ενώ δρομολογεί τη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων από το 2020, αρχικά στην Κίνα και στην Ινδία και μετά σε Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ευρώπη. Στοχεύει επίσης να επεκτείνει περαιτέρω τις πωλήσεις υβριδικών-ηλεκτρικών οχημάτων σε αναδυόμενες αγορές, για να συμβάλει στη μείωση των εκπομπών CO2 από τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ